Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Premetene igre

Renault megane GT 205 EDC

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko se vam bo v televizijskem oglasu preko ekrana zapeljal novi megane in bo spodaj pisalo 'Že od 13.990 EUR', ne pričakujte, da boste za tolikšen znesek domov odpeljali lepotca na posnetkih.
Premetene igre
Foto: Gašper Miš
27. 5. 2016 ob 6:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izbuljene oči mimoidočih zagotovljene, avto je atraktiven in pika
prostorsko je kljub nizki silhueti megane eden najboljših v razredu
sprednja sedeža sta v GT-ju vrhunska, ravno prav udobna in športna
modri dodatki notranjost hudo poživijo
zaslon na dotik je velik in hitro odziven, kot nekakšen tablični računalnik
1,6-litrski turbobencinski motor je suveren in poskočen
poraba je glede na moč in maso sprejemljiva
menjalnik EDC je bistveno boljši in hitrejši od tistega v cliu RS
oprijema zlepa ne zmanjka, le na štirikolesno krmiljenje se je potrebno privaditi
občutek na volanu je preveč umeten in vrtenje brez prave 'teže'
pomikanje med osnovnimi funkcijami zaslona na dotik je na trenutke prepočasno
27 tisočakov ni malo, je pa res to trenutno najboljši megane
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (45 glasov)
test renault megane GT line 205 EDC
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tako pač delujejo oglasi, v katerih se prikazujejo najlepše izvedenke določenega modela, kakršne navadno stanejo dvakrat več od spodaj izpisane cene. Podobnega izkrivljanja realnosti smo pogosto deležni na mednarodnih premierah, kjer nam vedno ponudijo le zelo bogato opremljene izvedenke, ki so seveda impresivne. Le kako naj potem rečemo, da niso suverene? Renault seveda tu ni nič kriv, a za prvi test so nam namenili nekaj podobnega. Različico GT, ki je v tem trenutku najboljši in najdražji megane na trgu. Zato zaključujem še preden začenjam, in sicer, ja, če vas mika, odličen je.

Ampak, če ga primerjam s povsem običajnim, problem nastane že pri izgledu. GT je s podaljški in v modri barvi res strupen. Vsi se obračajo za njim, ker je ravno prav eleganten in agresiven, v tem trenutku tudi še redek. Za polovico cenejši megane v sivi barvi še zdaleč ni tako impresiven. Dejansko bosta le ponoči podobno zanimiva, ko se bo silhueta avtomobila skrila in bodo ven sekale na široko razpotegnjene zadnje luči.

Enaka zgodba je znotraj, kjer osnovni megane nikakor ne bo tako prijeten. Že sprednja sedeža opozorita nase, ker sta odlična, dovolj udobna in lepo objameta hrbet, telo se vanju skoraj zasidra, obenem pa vstop ali izstop iz avtomobila nista težavna. Nasploh lahko pohvalim celotno okolje, zaslon na dotik je velik, modri barvni vložki ter napisi renault sport notranjost lepo popestrijo, pač vse skupaj je moderno in pregledno. Mi pa v določenih pogledih zaslon še vedno ni najbolj všeč, sem ter tja se mi zdi kakšen meni prepočasi dostopen. Na primer vklop ali izklop klimatske naprave, ikona je tako zelo majhna, da jo s prstom komajda zadeneš in bi morala biti na voljo kot klasično stikalo; pač, nekje med stikaloma za menjavo temperature. Tudi gumb glasnosti na robu zaslona se mi ne zdi intuitiven, k sreči pa je sam zaslon odziven in hiter. Eden najboljših, kot nekakšen tablični računalnik je. In plastika okoli njega ne škripa več, so napako iz espacea očitno že popravili. Ampak spet, osnovni megane ni tako razkošen, osnovni zaslon je polovico manjši in notranjost je občutno bolj pusta.

Zgornji rob zadnjih vrat, tik pod steklom, je iz trde plastike, ker otrok to očitno ne bo motilo, spredaj pa je na enakem mestu plastika lepo mehka in prijetna.

Je pa vsak megane enako prostoren, tukaj razlik seveda ni in lahko povem, da je prtljažnik s 434 litri prostornine zelo velik, mislim, da je večji samo pri hondi civic. Prostora je dovolj tudi na zadnji klopi, kjer bosta dve odrasli osebi dovolj udobno sedeli, moram pa pohvaliti še priročna sidrišča isofix. Družinska uporabnost torej ne trpi, je pa hecno, kje nekateri proizvajalci varčujejo. Zgornji rob zadnjih vrat, tik pod steklom, je iz trde plastike, ker otrok to očitno ne bo motilo, spredaj pa je na enakem mestu plastika mehka in prijetna. Na takšen način varčuje tudi konkurenca, da avto pusti boljši vtis vozniku.

Že v uvodu sem povedal, da je GT krasen in ga le vzemite, če vas mika. Zato smo sedaj na področju, ki vas sigurno najbolj zanima, pri motorju in legi na cesti. 1,6-litrski turbobencinski agregat sicer ne oddaja posebej zanimivega zvoka, je pa zelo prožen, ves čas krasno vleče, za razliko od prostorninsko majhnih dizelskih agregatov zamika po pritisku stopalke ni. Pravi užitek se je z njim peljati. Porabi med 8 in 9 litrov, tudi manj, če si ga ne boste pogosto privoščili.

Podvozje je tudi krasen kompromis, čvrsto je in obenem ne pretrdo, zato GT ni naporen za vsak dan. Glede na to, da je hiter skoraj kot golf GTI, je povsem krotek, ženi lahko rečete, da je povsem običajni megane in bo verjela. Za moj okus je edino občutek na volanu preveč umeten, krmilni sistem pa prelahek. Hotel bi več teže in to je še največja hiba, ker med hitrejšo vožnjo krmilni sistem enostavno ne postreže z dovolj veliko količino informacij in lahko voznik le ugiba, kaj točno se dogaja. Sploh, ker vem, da znajo pri Renaultu na volanu pričarati res dober občutek …

Zanimiv je tudi program RS sport, ki poskrbi, da se v trenutku vsi elementi preklopijo v napadalni način, z njimi tudi sistem 4control. Ta se v zavoju odzove bolj močno in na krmiljenje vseh štirih koles se je potrebno privaditi. V vsakem hitreje odpeljanem ovinku se ti zazdi, da je zadek avtomobila zdrsnil in je potrebna korekcija volana. Ko to osvojiš, opaziš, da se GT drži ceste kot klop in se ni zgodilo še čisto nič dramatičnega, lega je res vrhunska in ravno zato me morda še bolj moti, da občutek na volanu ni najboljši. Sam sicer pogrešam ročni menjalnik, je pa tudi robotizirani EDC dober in hiter, bistveno boljši od menjalnika v cliu RS. Vseeno pa upam, da bo brutalni megane RS na voljo tudi z ročnim, ta pač ni.

Vseeno je GT na cesti zelo prepričljiv, ker ni naporen in je vedno zelo hiter. Običajni megane ne bo nikjer tako izstopal, zato je tudi malo manj kot 27 jurjev kar zajetna vsota, če na tole gledate kot pač na še en megane. Če je tole v vaših očeh trenutno najboljši megane in celo konkurent kakšnemu golfu GTI, oziroma raje peugeotu 308 GT, je pa zgodba drugačna. In za takšen znesek je megane GT zelo zelo fin stroj. Saj vem, prav namenoma so mi pri Renaultu za prvi test dali najboljši model, da bo ja dobil dobro oceno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault megane GT line 205 EDC
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na 
prostornina v ccm 1618
moč v kW (KM) pri vrt./min 151 (205) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 280 pri 2.400
menjalnik dvosklopčni, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4359 x 1814 x 1447
medosna razdalja v mm 2669
prtljažnik v litrih 434
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1392 (532)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 7,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,8/4,9/6,0
poraba na testu v l/100 km 9,2
cena osnovnega vozila v EUR 13.990
cena testnega vozila v EUR 24.890
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.820

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MDIxNS5qcGcxMzQ5MzQ0MjA1.jpg
nino88 pravi:
En kratek povzetek mesečne uporabe mojega Megana GT goo.gl/DxoA7A
(pred 8 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 dnevi  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |