Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jukezilla

Nissan juke 1.6 DIG-T 2WD nismo RS

Avtor prispevka: Anže Jereb
Namestitev oznake 'nismo' na križanec juke je bila že v prvem Nissanovem poskusu dokaj nenavadna, precej neprepričljiv izdelek pa so dali na popravni izpit in nastal je juke nismo RS. Bolj hiter in zloben od prejšnjega.
Jukezilla
Foto: Gašper Miš
19. 8. 2016 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

križance kupujete tudi zaradi atraktivne podobe in težko je bolj nastopaški
položaj za volanom je odličen, voznik je lepo zasidran, če ni previsok
precej čvrsto podvozje ponudi nekaj dinamičnega počutja
volan je oblečen v alkantaro in lepo paše v roke
na njem je napis Nismo RS in že samo to je nekaj posebnega
motor je kljub majhni prostornini zmogljiv, menjalnik natančen
pogon ni dorasel zmogljivostim
mehanska zapora diferenciala slabo opravlja svojo nalogo
zvok motorja je povsem brez karakterja
poraba goriva ni majhna, četudi se vozite umirjeno
zanimiv bi bil le s štirikolesnim pogonom in ročnim menjalnikom
cena sploh ni ugodna
3,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
2.9 (9 glasov)
test nissan juke 1.6 DIG-T 2WD nismo RS
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V bistvu je edini, če želite majhen avtomobil s kvazi terenskimi sposobnostmi in višjim sedenjem. Ampak, ali je dovolj dober, da nosi famozno oznako nismo RS? Niti ne in morda jih na cestah ne videvate, ker večini kupcev enostavno ne gresta skupaj kontura križanca in karakter športnika. Je pa res, da izgleda precej brutalno. Če stlačijo notri '218-konjski' motor, školjkaste sedeže, skoraj podvojijo ceno in mu nadenejo res agresivno podobo, bi nam moral biti malce bolj všeč, kajne?

Recept bi bil lahko uspešen, čeprav se na prvo žogo ne zdi. Le spomnite se Nissanovega juke GT-R, kjer so pod pokrov vtaknili motor športnega GT-R, dodelali podvozje in potem so vsi svetovni novinarji na preizkusnih vožnjah skorajda padali v nezavest od samega navdušenja. Torej, se da, pa čeprav je podoba vozila precej visoka.

Takšen nismo RS je seveda daleč od tiste brutalnosti, so se pa pri Nissanu od prvega poskusa nekaj le naučili. Zdaj je še malce bolj čvrsto nasajen na tla, motor je dobil nekaj več moči, skupaj ima sedaj 160 kW oziroma skoraj 220 'konjev', predvsem pa mehansko zaporo diferenciala. V pravi kombinaciji motorja, pogona in menjalnika bi bil super, a žal ta sploh ne obstaja. Testni je bil gnan le na sprednji kolesni par in povezan z ročnim menjalnikom. Menjalnik je super, natančen in fino sodi v takšen avtomobil, pogon pa ne. Kljub zapori juke nismo RS zdaj deluje še bolj živčno.

Naravnost ob pospeševanju raje ne izpuščajte volana, ker bo šel po svoje. Navor ga kar sam krmili, zato v hitri vožnji sploh ne boste uživali.

Naravnost ob pospeševanju raje ne izpuščajte volana, ker bo šel po svoje. Navor ga kar sam krmili, zato v hitri vožnji sploh ne boste uživali. Mimogrede, tudi zvok 1,6-litrskega turbobencinskega motorja vas ne bo navdušil, samo piha in kljub zajetni izpušni cevi ne ponudi nobene posebej atraktivne zvočne silhuete. Za boljšo vozniško izkušnjo bi moral biti pogon štirikolesni in takšnega bi svetoval, če bi bil ravno tako na voljo z ročnim menjalnikom. Je pa le z brezstopenjskim CVT, kar pomeni še bistveno manj užitka.

No, so tudi zanimive stvari, če le ne boste prezahtevni. Juke je posebnež in če si želite krasti poglede ostalih, bo takšen odlična izbira. Voznikov položaj je zame, ki sem nižje rasti, vrhunski, skorajda boljši kot v ostalih nižjih nabritih bombicah: kot v kokonu sediš in z odličnim volanom iz alkantare v rokah se takoj počutiš domače. Rokavice so priporočljive, da obroč ne drsi preveč. In sedeži so zakon, res lepo objamejo hrbet, pač nasploh je položaj odličen. Ampak naš 180 centimetrov visoki Jure je ravno tu imel največ pripomb, ker volan ni nastavljiv po globini in je imel roki ves čas preveč iztegnjeni, da je lahko normalno pritiskal stopalke. Hja, če bi imeli športen avtomobil samo zato, da boste izkoriščali vsak meter prazne zavite ceste, obstajajo boljše alternative. Za srednje hitro izkušnjo in veliko opaznosti pa je juke nismo RS kar pravi. Sicer pa je menda logično, da se ne more peljati res vrhunsko, navsezadnje je še vedno križanec, torej višje postavljen avtomobil, zato ga je kljub dodelavam podvozja v ovinkih vsepovsod polno. In nos ves čas konkretno sili iz zavoja.

7 sekund do sto je edini podatek, ki res navduši pri RS-u pa še to, če vam uspe voziti v ravni liniji. Sta popravni izpit in dodani čin na riti, torej oznaka RS, potem sploh naredila kakšen učinek? Sta, takšen juke je boljši od predhodnika, še vedno pa ni zelo dober. 27 tisočakov in pol hočejo zanj, a za to dobite že precej zmogljivejšega bratranca - megane RS. Vozniško superioren je in občutno hitrejši, res pa ni tako poseben na pogled. Zato ponavljam: odvisno, kaj si želite. Izgleda res atraktivno, morda le brez tistih roza črt.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan juke 1.6 DIG-T 2WD nismo RS
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1618
moč v kW (KM) pri vrt./min 160 (218) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 3.600 do 4.800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4165 x 1765 x 1565
medosna razdalja v mm 2530
prtljažnik v litrih 354
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1315 (445)
največja hitrost v km/h 220
pospešek 0-100 km/h v s 7,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,6/5,7/7,2
poraba na testu v l/100 km 10,1
cena osnovnega vozila v EUR 15.040
cena testnega vozila v EUR 26.280
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.430

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sovinc
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 8 meseci  |