Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Piščanec na pohodu

Renault twingo SCe70 dynamique

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Twingo je bil vedno svojevrsten malček in marsikdo ga je vzljubil tudi zaradi uporabnosti, saj so ga predvsem v prvi generaciji mladi mnogokrat uporabili za popotovanja po Evropi in v njem celo spali. S takšnim, kot je testni, pa lahko udobno gledajo tudi zvezde.
Piščanec na pohodu
Foto: Gašper Miš
2. 8. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tudi novi twingo je zelo poseben, še posebej takšen, ki mu lahko odpreš streho
številne zanimive barve in nalepke avtomobil poživijo in naredijo mladosten
v notranjosti je zelo dober občutek in znova lahko pohvalimo sistem R-link
prtljažni prostor je kljub motorju zadaj uporaben, ne samo za zaboj piva
tudi tretjo generacijo izdelujejo v Novem mestu, zato je twingo 'naš'
z lahkoto prevaža štiri potnike, čeprav zadnja ne preveč udobno
med vožnjo z odprto streho ne piha preveč, vsaj spredaj ne
zagotovljen nasmeh na obrazu med vožnjo v krogu
v mestu ne boste hoteli imeti drugega avtomobila
pogrešamo merilnik vrtljajev
sistema ESP ni mogoče izključiti
občutka na volanu pričakovano ni veliko, pa saj ni dirkalnik
zvočna zatesnitev je slabša, kot pri različici s trdo streho, jasno
stikala za stekla in streho nimajo funkcije samodejnega odpiranja
motor je podhranjen in na avtocesti precej glasen in s 7,5 litra požrešen
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.1 (11 glasov)
test renault twingo SCe70 dynamique
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Druga generacija je prinesla večje mere in na žalost mnogih so odpravili platneno streho, ki se je v prvi generaciji odpirala nazaj do prtljažnih vrat. Mogoče je bila slaba volja kupcev kriva, da so že ob posodobitvi druge generacije znova ponudili tudi različico zgoraj brez, z enakim načinom odpiranja, in streha je preverjeno dobro zdržala tudi naš test v avtopralnici. Ker pa so bili številni še vedno pod vtisom uporabnosti in predvsem majhnosti prve generacije, so morali tudi pri Renaultu dobro premisliti in ponuditi novo, tretjo generacijo, ki je spet bolj posebna.

Največja posebnost je gotovo postavitev motor in pogon zadaj, posledično pa majhen obračalni krog, ki znaša le 8,6 metra, zato boste med kroženjem po bližnjem parkirišču dobili občutek, da se obračate na mestu. In posebna je tudi platnena streha, ki se odpira tako kot pri predhodnikih, stane pa točno tisočak. Prav fino je, ko se ti med odpiranjem odpre nebo, presenetljivo pa, da tudi med vožnjo z odprto streho ne piha preveč, vsaj spredaj ne. Edino to me ni navdušilo, da je treba gumb za odpiranje držati ves čas, ker ni dovolj pameten, da bi vedel, če želi voznik streho samo malo odpreti ali do konca.

Jasno, zaradi platna boste na avtocesti v notranjosti slišali precej več hrupa, kot pri klasični strehi, kar je pričakovano, kljub temu, da je dobro izolirana in čisto kvalitetno narejena. V skladu s tradicijo se odpre nazaj do prtljažnih vrat, tako da lahko do prtljažnika čisto enostavno dostopate, prostora pa tudi ne zavzame nič, razen na strehi, kjer se platno lepo nivojsko zloži. Ko je streha odprta se na sprednjem delu samodejno dvigne protivetrna zaščita, ki svojo nalogo dobro opravlja, vendar te vrtinčenje zraka v notranjosti pri hitrosti 110 km/h prisili, da streho zapreš. Ampak na tej točki, bolje da jo takoj zapreš, saj je mogoče zapiranje samo do hitrosti 113 km/h, jo pa k sreči lahko zapreš v slabih desetih sekundah.

Enako so vsa stikala za odpiranje stekel takšna, da jih je potrebno ves čas držati in se zavedati, da se vozite v avtomobilu nižjega cenovnega razreda, sicer pa je notranjost prijetna in v primeru testnega piščančka tudi bogata, za kar je kriv najdražji paket opreme dynamique. Plastika je trda, vendar to ne zmoti, ker je kvalitetno sestavljena. Volanski obroč bi lahko bil malo manjši kot pri nekaterih konkurentih in samo vodenje bolj natančno, da bi bilo zavijanje ali obračanje na mestu še bolj zabavno, ima pa vsekakor to prednost pred bratrancem smart forfour, da ima pred sovoznikom pravi predal namesto mrežice, iz katere padajo stvari po kabini. In seveda, navaditi se boste morali, da nima merilnika vrtljajev, čeprav bi tudi to lahko rešili s pomočjo multimedijskega sistema R-link in velikega zaslona na dotik, čeprav takšna namestitev ne bi bila najbolj varna. Štirje potniki se bodo na krajših poteh čisto dobro počutili, sedeži bi lahko imeli več bočne opore, ampak glede na to, da se bo avtomobil v veliki večini uporabljal za mestno vožnjo in ne za divjanje čez ovinke, boste z njimi zadovoljni.

Twingo kljub pogonskemu sklopu ni dirkalnik, vsaj dokler ne pride nabrita različica RS, za pogon rumenca pa je skrbel celo najšibkejši motor v ponudbi, ki v litru prostornine skriva 52 kilovatov, torej 70 'konjev'. V mestu je čisto soliden in porabi okoli 6 litrov, problem pa nastane, ko se zapeljete na avtocesto, kjer se ves čas muči in pogoltne tudi sedem litrov in pol na 100 prevoženih kilometrov. Tudi živahen ni, čeprav boste nekateri nostalgično uživali v zvoku, ki ga proizvedejo trije valji, se pa zato lahko pohvali z majhnimi stroški vzdrževanja. Tudi če je razlika velika, bi se vseeno odločil za zmogljivejši 0,9-litrski prisilno polnjen mlinček, ki proizvede 20 'konjev' več, pa potem tudi prehitevanje ne bi več bilo krivo za nenaden pojav kapljic potu na čelu. Pri tem boste večkrat dobili občutek, da morate prestaviti že skoraj v drugo od petih prestav sicer natančnega menjalnika. Cena dobrih 14 tisočakov naj vas ne odvrne, ker boste gotovo uživali v vsakodnevni vožnji, le najšibkejšega motorja ne izberite, ker boste imeli ves čas občutek, da vam je nekdo pristrigel peruti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault twingo SCe 70 dynamique
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 52 (70) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 91 pri 2.850
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3595 x 1646 x 1554
medosna razdalja v mm 2490
prtljažnik v litrih 188
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 865 (495)
največja hitrost v km/h 151
pospešek 0-100 km/h v s 14,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2
poraba na testu v l/100 km 5,0/3,7/4,2
cena osnovnega vozila v EUR 8.990
cena testnega vozila v EUR 11.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.110

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |