Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

V kot victory

Mercedes-benz V 220 CDI avantgarde

Avtor prispevka: Anže Jereb
Za najbolj petične kupce je Mercedes-Benz ponovno obudil model V, torej najboljšo izpeljanko vita. Tekmecev nima veliko in tudi ni veliko elementov, ki bi mu jih zamerili, čeprav vse ni perfektno.
V kot victory
Foto: Gašper Miš
9. 6. 2016 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

to je 'kombi', s katerim se brez sramu lahko pripeljete tudi pred ljubljansko Opero
notranjost je na pogled moderna in pregledna, čeprav materiali niso najboljši
doplačilne luči LED so ena boljših stvari, ki si jih lahko omislite
notranjost je v takšni konfiguraciji zelo uporabna in priročna
drsna vrata se odpirajo lahkotno, sedeži se odstranijo povsem enostavno
na vseh sedežih se sedi odlično, skoraj vsa imajo tudi naslone za roke
turbodizelski motor je povsem dovolj zmogljiv, res zahtevni imate na voljo seveda močnejše
kljub trem sedežnim vrstam je v prtljažniku še vedno precej prostora
vozniško je V odličen, lepo vodljiv in nadvse prijeten
zadnji pogon zagotavlja pohvalno okretnost
plastika armaturne plošče je slaba in med vožnjo škripa
odlagališč skorajda ni, kar je v vozilu takšnega kova zelo nenavadno
varnostni pasovi so nameščeni v obratni smeri
za koga bo tudi zadnji pogon slabost, je pa v ponudbi še štirikolesni
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (14 glasov)
test mercedes-benz V 220 CDI avantgarde
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Niti se ne spominjam več, kdaj so dostavniki postali tako dobri, predvsem tako zelo enostavni in prijetni za voziti. Za volanom so kot le malo večji avtomobili, pri čemer je takšen V od večine vsaj za stopničko boljši, prav neverjetno je, kako super ga je peljati. Kot bi enoprostorski B dal na povečavo za faktor 1,3 in rezultat bi bil tole.

Mercedes-benz V je naslednik viana, ki je v prejšnji generaciji predstavljal najboljšo različico modela vito. Vem, zmešnjava. Ampak oznaka V ni čisto nova, so jo pri Mercedes-Benzu včasih že uporabljali, vmes so jo ob prevetritvi flote začasno dali le malo na stran. In če mora vito zadovoljevati želje prevoznikov, podjetnikov, družin in vseh ostalih ter je zato na voljo v tovorni, potniški in vseh mogočih vmesnih kombinacijah, ima V po tej strani lažjo nalogo. Po drugi pa celo težjo.

V je na voljo le v potniški različici, saj je tekmec volkswagnu multivan, 'kombijevski' rešitvi za najbolj zahtevne.

Trenutno je na voljo le v eni dolžini, takšen meri 5,14 metra, pozneje pa pripeljeta še krajša in daljša različica. V vsakem primeru pa je V na voljo le v potniški različici, tole je namreč tekmec volkswagnu multivan, 'kombijevska' rešitev za najbolj zahtevne. Na voljo so seveda različne sedežne postavitve, testni je imel osem sedežev, ki so bili vzdolžno pomični in jih je bilo mogoče odstraniti, vsi so imeli naslone za roke in isofix je bil na večini od njih, pa še pohvalno enostavno ga je bilo doseči. Ampak takšna izvedenka še zdaleč ni najbolj luksuzna, lahko bi bilo še manj sedežev, ki bi bili še bolj po željah razvajenih poslovnih zadnjic.

Vsekakor se potniki tudi v takšnem ne boste pritoževali, nivo udobja je visok, preglednost je odlična in okolje je zaradi velikih stekel prijetno svetlo. Edina stvar, ki nam ni dala miru, je dejstvo, da je večina varnostnih pasov nameščenih na obratni strani, kot običajno. Pasu desnega sedeža tako uporabnik ne potegne s strani vrat in proti levi strani, temveč z leve in proti vratom. Na ta način njegov vrhnji del ni vpet v vrata, ampak v sam sedež, bi se pa v primeru trka telo težje odmaknilo od robov vozila.

Točno takšen V je super prevozno sredstvo za družine z več otroki. V prtljažniku kljub trem sedežnim vrstam še ostaja nekaj prostora za prtljago, streha ponuja vzdolžne letve, drsna vrata so na obeh straneh in dejansko pri tovrstni uporabnosti nimam nobene pripombe. Z vozniškega stališča so vrhunske luči LED, ki same prilagajajo snop svetlobe in noč razsvetlijo v dan. Vredne so vsakega doplačila, ker delujejo bliskovito in praktično nikoli se ne zgodi, da se snop ne bi pravočasno zasenčil. Priporočam. Tudi sedi se odlično, volanski obroč super paše v roke, lega je zanesljiva in voznikovo okolje je na pogled vrhunsko. Predvsem pa je V zelo enostaven in ga bo brez težav lahko vozila tudi boljša polovica.

Turbodizelski motor 220 CDI s 120 kilovati je čisto dovolj zmogljiv, nekajkrat sem si sicer res zaželel še malce več, a le zato, ker V tako dobro skriva hitrost, v tistem trenutku vseeno nisem bil prav počasen. Tudi sedemstopenjski samodejni menjalnik je dovolj hiter za vrsto vozila, zadnji pogon pa zagotavlja dobro okretnost, kar je tudi pomembno, ko je treba več kot pet metrov dolgo vozilo obrniti pred kakšnim nakupovalnim centrom. Poraba na testu je znašala osem litrov, tudi super.

Čeprav nimam veliko zamer, vse ni perfektno. Zelo me moti, da plastika okoli prestavne ročice in ostalih stikal škripa vsakič, ko se je dotakneš, ali pa zapelješ preko luknje in se karoserija malo bolj strese. Nikakor ne deluje premijsko in ob takšni ceni vozila bi morala biti boljša. Tudi uporabnost voznikovega okolja je sila omejena, odlagališč blizu voznikovega dosega ni. Povsem spodaj sicer je eno veliko, a je za odlaganje telefona, denarnice ali pa plastenke vode preveč odročno. Tudi multimedijski vmesnik potrebuje nekaj dodelav, ker ni najbolj praktičen ter intuitiven, predvsem pa boste mimogrede povsem nehote potegnili po nerodno postavljeni drsni ploščici in spremenili radijsko postajo ali katero od nastavitev.

Kritike so povsem na mestu, ker takšen V z opremo avantgarde in ne prav veliko dodatki stane 54.000 EUR. Tudi volkswagen mutivan, ki je dejansko njegov edini neposredni tekmec, ni poceni, a ponuja bolj uporabno notranjost in ponekod boljše materiale. In vozne lastnosti so tudi na visokem nivoju. Ob dodajanju stvari s seznama doplačljive opreme pa naj bo jasno, da cene pri obeh letijo v nebo. Za primerjavo, najboljši ford tourneo s podobno bogato dodatno opremo stane kakšnih dvajset tisočakov manj. Ni premijski in ni tako dober kot V, to je jasno, je pa občutno cenejši. Ampak, če potrebujete najboljše, bo V v tem trenutku ena od dveh opcij, ki ju izberite.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz V 220 CDI avantgarde
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.400 do 2.400
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5140 x 1928 x 1880
medosna razdalja v mm 3200
prtljažnik v litrih 1030
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2075 (725)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/5,3/5,7
poraba na testu v l/100 km 10,3
cena osnovnega vozila v EUR 39.990
cena testnega vozila v EUR 40.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 54.760

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 21 urami  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 3 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 3 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |