Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dolžina je pomembna

BMW 640d xDrive gran coupe M sport

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Gostilniške debate o premoženju na stran - tokrat govorimo o centimetrih pločevine, celo metrih. BMWjeva dolga šestica vrže več kot pet metrov dolgo senco na tla, kar je spoštovanja vredno za vse, ki imate radi dolge.
Dolžina je pomembna
Foto: Gašper Miš
1. 9. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izjemno elegantna in športna podoba za enega najlepših BMW-jev
odlično uglašeno podvozje skrbi za zmerno udobje in dinamično vožnjo
motor vleče kot vol, je odziven in izredno prožen čez praktično celotno območje
kljub dolgočasnemu oblikovanju je notranjost kvalitetno izdelana
dodaten par vrat pomeni bistveno več udobja za potnika zadaj
počutje v kabini je zaradi navidezne utesnjenosti zelo kupejevsko
odličen menjalnik in zanesljiv pogon skrbita za brezskrbno vožnjo
poraba goriva je lahko ob zmerni vožnji pohvalno majhna
če bi bil še malo lažji, bi se peljal še bistveno bolje
pozabite na razkošje prostora zadaj in v prtljažniku, ga je pa dovolj za silo
cena, cena, cena
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (20 glasov)
test BMW 640d xDrive gran coupe M sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tole ni kupe v pravem pomenu besede, ampak po BMWjevo gran coupe, ker ima 4 vrata.

Veliki BMWjevi kupeji, pardon, tole ni kupe v pravem pomenu besede, ampak po BMWjevo gran coupe, ker ima 4 vrata, so vedno impresivni. Sploh testni z ogromnimi kolesi in zelo nizko stransko linijo naredi izjemen vtis na vsakega. V dolžino meri natanko 5007 milimetrov, zato pa je tako eleganten in športen hkrati, ko ga pogledate od zadaj, kjer se bohoti s širokim zadkom.

Ampak ta avto ni impresiven samo od zunaj. Znotraj res ni nič posebnega, kot skoraj vsak drug BMW, ima pa zadaj presenetljivo veliko prostora, če razmišljate o njem kot kupeju s pač parom vrat več. Seveda je strop zelo nizek in pod sedeži malo prostora za noge, ampak se da lepo sedeti tudi zadaj na dveh sedežih (sredinskega pozabite) in prtljažnik ima kar nekaj nizkega in dolgega prostora, če vanj ne tlačite ravno hladilnika. Ali pa otroškega vozička, hja, otroci v tem avtu niso zaželeni preveč in občutek imam, da se bodo tudi njihovi lastniki večinoma vozili kar sami ali v nadvse dobri in lepi družbe ene osebe.

Najboljša je pri tem avtu vožnja. Za takšno, malenkost manj kot dvotonsko gmoto, se dejansko odlično pelje. Ovinke, sploh tiste dolge, požira kot za šalo, zelo nevtralno se obnaša, zadek ni nič nemiren in tudi pri pretiravanju s plinom ga ne odnaša, ker ima pogon xDrive, torej na vsa štiri kolesa. Presenečen sem nad udobjem podvozja, ki seveda ni mehko, ampak vseeno dovolj lepo blaži naše slabe ceste. Seveda se ne pelje brezkompromisno kot kakšni manjši, predvsem lažji in s tem bolj športni avtomobili, se pa lepo čuti, kam lastnik da vse tiste svoje evre, ki praktično v vsakem primeru presežejo šestmestno cifro. Tukaj zato velja omeniti, da športen občutek ustvarjajo predvsem nizko sedenje in nizka bočna stekla, volan pa je lepo obtežen in informativen, da boste znali uživati z vrhunskim motorjem.

S 'samo' 230 kilovati, torej 313 'konji', je najšibkejši v ponudbi, pa vleče kot vol, če iščem primerjavo z živaljo. Celo zvok je za dizelski motor sprejemljiv in zelo rad se vrti, o čemer priča tudi podatek, da največjo moč doseže šele pri 4.400 vrtljajih, kljub temu pa iztisne največji navor 630 Nm že pri 1500 vrtljajih. Redko se zgodi, da v določenem avtu priporočimo dizelski motor pred bencinskim, sploh v primeru 6 gran coupe, kjer so na voljo tudi gromki osemvaljniki, ampak 40d enostavno prepriča na vseh področjih. Že od prostega teka naprej je dovolj odziven, hitro doseže največji navor in potem samo vleče, da mu menjalnik navidez komaj sledi z vsemi osmimi prestavami, čeprav je seveda dovolj hiter in zna izbrati pravo prestavo, ko želite nekaj več.

Zelo zmogljiv trilitrski vrstni šestvaljni motor z dvema turbinama, ki delujeta sekvenčno, obenem ni pretirano žejen. Z zmerno vožnjo je bila poraba tudi samo dobrih 7 litrov na 100 kilometrov, na snemanju pa okoli 10, kar je še vedno sprejemljivo. Samo ena stvar tukaj ni lahko prebavljiva, ker stane že osnovni model s tem motorjem in opremo čez 107 jurjev, z vsemi dodatki pri testnem pa preko 130. Ja, pri kupejih, pardon, 4-vratnih limuzinah z nizko streho, imajo centimetri svojo ceno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 640d xDrive gran coupe M sport
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 230 (313) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 630 od 1.500 do 2.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, xDrive
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5007 x 1894 x 1392
medosna razdalja v mm 2968
prtljažnik v litrih 460
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1945 (525)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,8/5,5/6,0
poraba na testu v l/100 km 9,4
cena osnovnega vozila v EUR 96.250
cena testnega vozila v EUR 107.250
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 130.302

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 meseci  |