{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dolžina je pomembna

BMW 640d gran coupe xDrive M sport

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Gostilniške debate o premoženju na stran - tokrat govorimo o centimetrih pločevine, celo metrih. BMWjeva dolga šestica vrže več kot pet metrov dolgo senco na tla, kar je spoštovanja vredno za vse, ki imate radi dolge.
Dolžina je pomembna
Foto: Gašper Miš
1. 9. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izjemno elegantna in športna podoba za enega najlepših BMW-jev
odlično uglašeno podvozje skrbi za zmerno udobje in dinamično vožnjo
motor vleče kot vol, je odziven in izredno prožen čez praktično celotno območje
kljub dolgočasnemu oblikovanju je notranjost kvalitetno izdelana
dodaten par vrat pomeni bistveno več udobja za potnika zadaj
počutje v kabini je zaradi navidezne utesnjenosti zelo kupejevsko
odličen menjalnik in zanesljiv pogon skrbita za brezskrbno vožnjo
poraba goriva je lahko ob zmerni vožnji pohvalno majhna
če bi bil še malo lažji, bi se peljal še bistveno bolje
pozabite na razkošje prostora zadaj in v prtljažniku, ga je pa dovolj za silo
cena, cena, cena
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (20 glasov)
test BMW 640d gran coupe xDrive M sport edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tole ni kupe v pravem pomenu besede, ampak po BMWjevo gran coupe, ker ima 4 vrata.

Veliki BMWjevi kupeji, pardon, tole ni kupe v pravem pomenu besede, ampak po BMWjevo gran coupe, ker ima 4 vrata, so vedno impresivni. Sploh testni z ogromnimi kolesi in zelo nizko stransko linijo naredi izjemen vtis na vsakega. V dolžino meri natanko 5007 milimetrov, zato pa je tako eleganten in športen hkrati, ko ga pogledate od zadaj, kjer se bohoti s širokim zadkom.

Ampak ta avto ni impresiven samo od zunaj. Znotraj res ni nič posebnega, kot skoraj vsak drug BMW, ima pa zadaj presenetljivo veliko prostora, če razmišljate o njem kot kupeju s pač parom vrat več. Seveda je strop zelo nizek in pod sedeži malo prostora za noge, ampak se da lepo sedeti tudi zadaj na dveh sedežih (sredinskega pozabite) in prtljažnik ima kar nekaj nizkega in dolgega prostora, če vanj ne tlačite ravno hladilnika. Ali pa otroškega vozička, hja, otroci v tem avtu niso zaželeni preveč in občutek imam, da se bodo tudi njihovi lastniki večinoma vozili kar sami ali v nadvse dobri in lepi družbe ene osebe.

Najboljša je pri tem avtu vožnja. Za takšno, malenkost manj kot dvotonsko gmoto, se dejansko odlično pelje. Ovinke, sploh tiste dolge, požira kot za šalo, zelo nevtralno se obnaša, zadek ni nič nemiren in tudi pri pretiravanju s plinom ga ne odnaša, ker ima pogon xDrive, torej na vsa štiri kolesa. Presenečen sem nad udobjem podvozja, ki seveda ni mehko, ampak vseeno dovolj lepo blaži naše slabe ceste. Seveda se ne pelje brezkompromisno kot kakšni manjši, predvsem lažji in s tem bolj športni avtomobili, se pa lepo čuti, kam lastnik da vse tiste svoje evre, ki praktično v vsakem primeru presežejo šestmestno cifro. Tukaj zato velja omeniti, da športen občutek ustvarjajo predvsem nizko sedenje in nizka bočna stekla, volan pa je lepo obtežen in informativen, da boste znali uživati z vrhunskim motorjem.

S 'samo' 230 kilovati, torej 313 'konji', je najšibkejši v ponudbi, pa vleče kot vol, če iščem primerjavo z živaljo. Celo zvok je za dizelski motor sprejemljiv in zelo rad se vrti, o čemer priča tudi podatek, da največjo moč doseže šele pri 4.400 vrtljajih, kljub temu pa iztisne največji navor 630 Nm že pri 1500 vrtljajih. Redko se zgodi, da v določenem avtu priporočimo dizelski motor pred bencinskim, sploh v primeru 6 gran coupe, kjer so na voljo tudi gromki osemvaljniki, ampak 40d enostavno prepriča na vseh področjih. Že od prostega teka naprej je dovolj odziven, hitro doseže največji navor in potem samo vleče, da mu menjalnik navidez komaj sledi z vsemi osmimi prestavami, čeprav je seveda dovolj hiter in zna izbrati pravo prestavo, ko želite nekaj več.

Zelo zmogljiv trilitrski vrstni šestvaljni motor z dvema turbinama, ki delujeta sekvenčno, obenem ni pretirano žejen. Z zmerno vožnjo je bila poraba tudi samo dobrih 7 litrov na 100 kilometrov, na snemanju pa okoli 10, kar je še vedno sprejemljivo. Samo ena stvar tukaj ni lahko prebavljiva, ker stane že osnovni model s tem motorjem in opremo čez 107 jurjev, z vsemi dodatki pri testnem pa preko 130. Ja, pri kupejih, pardon, 4-vratnih limuzinah z nizko streho, imajo centimetri svojo ceno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 640d gran coupe xDrive M sport
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 230 (313) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 630 od 1.500 do 2.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, xDrive
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5007 x 1894 x 1392
medosna razdalja v mm 2968
prtljažnik v litrih 460
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1945 (525)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,8/5,5/6,0
poraba na testu v l/100 km 9,4
cena osnovnega vozila v EUR 96.250
cena testnega vozila v EUR 107.250
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 130.302

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: marinka
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 5 meseci  |