Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Resna nadloga tekmecem

BMW 118d urban

Avtor prispevka: Anže Jereb
V novodobni BMW-jevi zgodovini se je razdvajanje okusov začelo s prejšnjo generacijo sedmice. Njena drzna oblika je ljudi razdelila v dva tabora, na tiste, ki jim je bil avtomobil všeč in v tiste, ki jim je bil celo grd. Morda je precejšnja številčnost slednjih botrovala dejstvu, da so bili vsi nadaljni modeli manj oblikovno posebni. A le do prihoda nove enice.
Resna nadloga tekmecem
Foto: Anže Jereb, Matej Mitruševski
10. 1. 2012 ob 14:41
Komentarjev: 1
video test BMW 118d urban edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ne bom rekel, da je grda, se pa je na to obliko vsekakor potrebno privaditi in to tudi ni prvi BMW, ki mi sprva ni bil simpatičen, pa sem potem sčasoma svoje mnenje spremenil. S temi minijevskimi dodatki kot so bela platišča in bele obrobe vseeno izgleda bolje, je pa njena oblika vseeno kontraverzna.

Kontraverzen je pravzaprav celoten avtomobil. Ker spada v premium segment, vsi pričakujemo, da ponuja veliko. A prav nihče ni mislil, da bo ponudil tako zelo veliko, saj v tem velikostnem segmentu blizu ne pride niti en sam tekmec. Vse »posebne« dodatke je seveda potrebno doplačati, je pa presenetljivo že to, da so sploh na voljo. Kar pomeni, da bodo morali snovalci tekmecev, zlasti novega audija A3, pošteno zavihati rokave.

Nova enica je zrasla, kar je odlično na dveh področjih. Premium predstavniki so od nekdaj ponujali manj prostora kot drugi. Pa jim tega ni nihče štel v slabost, saj za enico ne pogleduje isti oče dveh otrok, ki pogleduje proti fordu focus, ampak pogosteje uspešen mlad poslovnež, ki potrebuje zanimiv avtomobil. S prirastkom je nova enica sedaj prostorsko povsem konkurenčna ostalim tekmecem, prirastek medosja, širine in dolžine pa pomeni, da se v tem avtomobilu sedi dobro tudi zadaj. Za vsak slučaj, če bo kupca focusa vseeno zaneslo v BMW vode ...

Ena od stvari, ki jih sam neizmerno cenim, ko se prvič vsedem v nov avtomobil, je, da se takoj počutim domače. In le redko kateri avtomobil mi to ponudi, vedno se je potrebno nekaj časa peljati in se navaditi, BMW pa to zna vedno. Sem prepričan, da niti njihovi inženirji ne vedo, kako naredijo okolje tako posebno, a ga enostavno naredijo. Občutek v vsakem BMW-ju je fantastičen, enostavno se sedi tako dobro, kot bi bil del avtomobila. Naj se ostali še tako trudijo, občutka v tem avtomobilu skoraj nikomur ne uspe doseči.

Slogan »Ima vse kar imajo veliki« ste že slišali pri eni od bolj plebejskih znamk, velja pa tudi za ta avtomobil. Z novo generacijo so enico opremsko dvignili na mnogo višji nivo, v njej pa odslej najdete elemente, ki so do sedaj krasili le večje modele. Denimo odlični samodejni osemstopenjski menjalnik, velik zaslon pred voznikom, ki ponuja navigacijski sistem in celo internet, vrhunsko izdelavo, pa program prilagajanja podvozja in motornih parametrov, pri katerem je posebnost način ecopro, ki vam svetuje kako varčno voziti in prilagodi delovanje motorja, klimatske naprave ter ostalih parametrov. In vam potem izpisuje, koliko ste si že uspeli podaljšati doseg.

Kadar se ne boste vozili umirjeno, vam bo nasmeh na usta risalo vrhunsko uglašeno podvozje. Lega in občutek na volanu sta tako odlična, da je kar težko peljati počasi. Tudi motor je dober, mu pa precej pomaga še ta hiter menjalnik, zato brez težav sledi zahtevnejši desni nogi. Lega ni športno trda, ker konec koncev to mora ostajati avtomobil za širok krog ljudi, a je vseeno vrhunska. In to je tista druga pozitivna sprememba pridobljenih mer.

Vse lepo in prav, a ostanimo realni. Če je bila doslej edina kritika oblika nove enice, pa je druga cena. Že res, da je avtomobilu dejansko nemogoče zameriti karkoli tehničnega, pa je kljub bogati opremi cena za tako majhen avtomobil enostavno prevelika. Vas zanima koliko? 45.000 evrov. To pa je že teritorij za dve številki večje petice.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 118d
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 105 (143) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1750-2500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4324 x 1765 x 1421
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 360
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (480)
največja hitrost v km/h 212
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/3,8/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 24.700
cena testnega vozila v EUR 26.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.207

 

Informativni izračun v hypu
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od 530,48 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 8.841 EUR
testno vozilo v Hypu že od n.p.
pri pologu 20% od nabavne vrednosti n.p.
osnovni model v Hypu že od 296,40 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 4.940 EUR
število mesečnih obrokov 57
efektivna obrestna mera 8,5181 %

* Izračuni so informativni, cene brez DDV in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si.

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
UGhvdG8gb24gMTMtMTItMTQgYXQgMTMuMTEgIzIuanBnMTQxODUwMjczMw==.jpg
petek pravi:
Enka zgleda super , mi je pa bol všeč coupe različica
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 3. 2019
Marec 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728010203
0405060708  domača premiera - honda CR-V hibrid
0910
11  domača premiera - mazda3
1213  domača premiera - hyundai i30 fastback N
14151617
18192021222324
25262728  domača premiera - seat tarraco
293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Kaj bi morali storiti z vozniki po dopolnjenem 65. letu?
942uvesti obvezno vsakoletno preverjanje 941vsem odvzeti vozniški izpit 940subvencionirati samodejne menjalnike 939omogočiti vožnjo s spremljevalcem


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jusko89
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 14 urami  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 15 urami  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 1 tedni  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 1 tedni  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 1 tedni  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 1 tedni  | 
Ford focus Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet pred 2 tedni  | 
DS Automobiles Zasedajo vodilno mesto pred 2 tedni  | 
Peugeot Elektrifikacija in nov slogan pred 1 meseci  | 
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 meseci  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 4 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 4 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 4 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 4 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 5 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 5 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 5 meseci  |