Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Magična moč

Renault talisman grandtour dCi 160 energy EDC zen

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Renault verjame, da je svoj novi model napolnil z magično močjo, ki bo uspela prepričati zahtevne kupce večjih limuzin. S ponosom so predstavili talisman, ki je že na začetku pripeljal tudi kot grandtour.
Magična moč
Foto: Gašper Miš
12. 8. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

atraktivna oblika za avtomobil, ki želi popeljati Renault v novo ero
tudi kabina je na videz zelo privlačna, deluje sprostitveno
kabina je po zaslugi konkretnih mer dovolj prostorna
prtljažna vrata se odpirajo tudi s kretnjo noge pod zadkom
štirikolesno krmiljenje se izjemno pozna pri vodljivosti in legi na cesti
po zaslugi sistema 4control je bistveno lažje tudi parkiranje
robotizirani menjalnik EDC lepo prestavlja med vožnjo
vozniški profili multisense dejansko spreminjajo občutek med vožnjo
sama vožnja je zelo udobna, kar od takšnega avtomobila tudi pričakujemo
razmeroma ugodna cena osnovnih različic
z le 51 litri premajhna posoda za gorivo
kvaliteta izdelave na nekaterih mestih še vedno ni na dovolj visokem nivoju
zvočna zatesnitev kabine bi bila lahko boljša
oblika vzglavnikov je na daljši vožnji motila potnike na zadnji klopi
tudi pri talismanu robotizirani menjalnik rahlo cuka pri speljevanju
poraba goriva je zelo daleč od tovarniških obljub
vmesnik na velikem zaslonu je občasno slabo odziven in počasen
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (35 glasov)
test renault talisman grandtour dCi 160 energy EDC zen
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Talisman je na prvi pogled dobra protiutež nekaterim dolgočasnim velikim karavanom.

Oznaka pomeni, da ima bolj uporabno obliko, torej pet vrat, ker ima limuzina samo še štiri. Že na začetku bom rekel, da je njihovo največje orožje pri tem avtomobilu oblika. Tudi če vam ni všeč, je markantna. Poglejte samo pokrov motorja s številnimi rebri. Ali pa luči, ki se spredaj in zadaj zajedajo globoko v masko in vrata. Ja, dobra protiutež nekaterim dolgočasnim velikim karavanom je talisman na prvi pogled.

Tudi na drugi, če gremo najprej z očmi. Kabina je lepa, urejena, odlagalnih mest je dovolj, sploh prostora, ker je avto dolg kar 4 metre 85. Medosna razdalja je dolga 2,8 metra, zato je jasno, da pričakujemo veliko prostora tudi zadaj, čeprav ga še zdaleč ni toliko kot v superbu. Le prtljažnik je s 572 litri samo velik, ni pa ogromen. Celo nekateri konkurenti iz razreda nižje imajo več prostora v zadku, se pa lahko odpira samo z nogo pod odbijačem, kar je res praktično, in sama vrata se s pomočjo elektrike odpirajo dovolj hitro, da vam vmes ne zraste brada.

Kdor bo prvič vozil avto s štirikolesnim krmiljenjem, bo mogoče najprej malo zmeden, da tako dolg avto tako dobro zavija. S pomočjo elektrike se zadnji kolesi lahko obračata do 3,5 stopinje, odvisno od hitrosti vožnje, in seveda bo nad tem vsak navdušen, tako kot sem bil sam, zato je 4Control obvezen nakup. Če vas briga za vozne lastnosti, vam bo pa mogoče všeč, da ga je zato lažje parkirati in zavijati v križiščih, ker je potrebno manj zavrteti volan. Vseeno je treba pohvaliti lego na cesti, ker podvozje odlično blaži in velikemu talismanu dobro pomaga ohranjati smer, zato voznik na volanu nima občutka, da vozi tolikšen avtomobil. Med le spredaj gnanimi je vsaj po občutku verjetno najbolj dinamičen tovrsten karavan, sploh pa seveda hvalim vodljivost, ki je ena boljših v segmentu.

Motor se zdi s samo 1,6 litra prostorninsko (pre)majhen, ampak je z dvema turbinama dovolj prožen tudi za tako velik avto. Nič se ne zdi podhranjen, tudi pri spodnjih vrtljajih je dovolj odziven, zato se mi zdi ravno pravšnji za tale avto. Dvomim pa, da bi me šibkejši dovolj prepričali v talismanu, čeprav priznam, da jih še nisem preizkusil. Poraba je bila na testu okoli 8 litrov in nikakor ne 4,5 na 100 km, kot obljublja tovarna, zato tukaj prva opazka - posoda za gorivo meri samo 51 litrov, v praksi pa smo na daljši vožnji s polno prevozili le 700 kilometrov, kar se mi zdi premajhen doseg za takšen potovalni avto.

Da je na voljo samo robotizirani menjalnik EDC, ne bo zmotilo nobenega voznika, ker je primeren. Podobno kot povsod pri konkurenci tudi tu rahlo cukne in je neodločen pri speljevanju, med vožnjo pa lepo prestavlja med sedmimi stopnjami. Če želite ročni menjalnik, boste morali izbrati šibkejši motor, v tej kombinaciji pa osnovni stane malo preko 30 tisočakov.

Francozi so nerodno oblikovali vzglavnike, ker bi lahko na daljših vožnjah lepše podpirali glave, vsaj pri testnem modelu pa zmoti tudi kakovost izdelave. Na pogled je vse skupaj lepo, med vožnjo po slabših cestah pa je znotraj v zgornjem delu armaturne plošče občasno nekaj ropotalo in tudi sama zvočna zatesnitev kabine ni bila tako dobra kot pri konkurenci. Osebno me moti tudi vmesnik za nadzor nad elektronskimi napravami, ker je med pritiskanjem med vožnjo premalo odziven in s tem manj varen kot klasični gumbi, kjer takoj nastaviš osnovne zadeve. Je pa zaslon lep in velik, z dobro ločljivostjo, nastavitev pa malo morje. Si moraš vzeti kar nekaj časa, da se prebiješ čez vse. Med drugim so vmes tudi vozniški profili multisense, hitreje dosegljivi z gumbom med sedežema, in dejansko spremenijo občutek med vožnjo, če se želite zapeljati malo hitreje. Ampak talisman je narejen za comfort in v takšnem načinu boste z njim najbolj srečni.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault talisman grandtour dCi 160 energy EDC zen
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 118 (160) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 pri 1.750
menjalnik robotiziran ročni, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4849 x 1868 x 1456
medosna razdalja v mm 2808
prtljažnik v litrih 572
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.540 (650)
največja hitrost v km/h 213
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,0/4,2/4,5
poraba na testu v l/100 km 8,1
cena osnovnega vozila v EUR 22.690
cena testnega vozila v EUR 30.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.240 (1.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nbljslc3
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 tedni  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 11 meseci  |