{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kje sta tiger in legvan?

Volkswagen tiguan 2.0 TDI 4Motion DSG comfortline

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
2,8 milijona voznikov se je odločilo za tiguan v prvih devetih letih. To je veliko. In avto je bil takrat za Volkswagen čisto nov model. Če še ne veste, naziv so izbrali bralci nemške revije in je sestavljena iz tiger in legvan - tiguan. Ampak o njiju ni sledu.
Kje sta tiger in legvan?
Foto: Gašper Miš
22. 8. 2016 ob 10:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zanimivo ime so izbrali bralci revije, ne pa marketinški oddelek
notranjost je po zaslugi ravnih linij in rahlega povečanja karoserije prostorna
klop se lahko vzdolžno pomika in močno poveča uporabnost prtljažnika
voznikov delovni prostor je brezhibno urejen in pregleden
končna obdelava je povsod na najvišjem nivoju
zelo nevtralne vozne lastnosti pomenijo varno in predvidljivo vožnjo
kljub povprečnemu občutku na volanu je vodljivost dobra
motor je dovolj zmogljiv in varčen za tip vozila
štirikolesni pogon poskrbi, da tiguan prileze bistveno dlje, kot si upajo lastniki
menjalnik DSG navduši v vseh režimih vožnje, le pri speljevanju še ne
elektronika menjalnika zna predvidevati, kdaj se vozite po klancu navzdol
v takšni kombinaciji lahko tiguan vleče kar do 2.500 kilogramov težko prikolico
kot celota izredno prepričljiv in moderen križanec
pri izgledu so se premalo potrudili, ker so pri VW pokazali, da znajo tudi bolje
robotizirani menjalnik je včasih neroden pri speljevanju in parkiranju
motor postane glasen tudi v kabini pri višjih vrtljajih
blaženje je premalo udobno na naših cestah, ker ima prevelika platišča
plastika bi bila lahko v kabini na nekaterih delih bolj kvalitetna na otip
cena je kljub odličnosti previsoka
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (35 glasov)
test volkswagen tiguan 2.0 TDI 4Motion DSG comfortline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kljub privlačnemu imenu namreč oblika ni prav nič razburljiva. Daleč od tega, v bistvu je zelo dolgočasna. Precej neizrazita škatla z zelo ravnimi linijami je tiguan, ampak voznikov to prav nič ne moti, nasprotno, celo navdušuje jih. Jasno, ker to pomeni, da se dobro ve, kje so vogali avtomobila, in da je notri dejansko veliko prostora. Vseeno bi lahko vsaj malo bolj povzeli linije novega passata, ki s svojo obliko res prepriča, kar pomeni, da Nemci tudi znajo, če se potrudijo. Če tiguan nima vsaj velikih platišč, če že ne paketa opreme R-line, izgleda precej dolgočasno, ampak to je že druga zgodba.

Navdušuje zadnja klop. Vzdolžno se pomika za kar 18 centimetrov in s tem se prtljažnik s 476 lahko poveča na kar 615 litrov.

Prej omenjeni okraski v bistvu samo pokvarijo uporabnost in poslabšajo udobje vozila, zato sem v tem, za Evropo srednje velikem križancu, po novem navdušen nad zadnjo klopjo. Vzdolžno se pomika za kar 18 centimetrov in s tem se prtljažnik s 476 lahko poveča na kar 615 litrov. Uporabno, če zadaj sedijo tisti s kratkimi nogami. Seveda je tudi sam tovorni prostor urejen tako, da je nalaganje prtljage lahko in da so notranje stranice čimbolj ravne.

Do najmanjših malenkosti izpiljeno načrtovanje se še lepše pozna v od predhodnika bolj prostorni kabini. Voznik se počuti odlično, ker ravno prav visoko sedi in ker je okolje dobro znano iz ostalih sodobnih volkswagnov, kjer je vse tako pospravljeno, da je že dolgočasno. Ampak zato so med sedežema zelo praktična odlagalna mesta, vsi gumbi so dobro postavljeni in sam sedež ter volanski obroč sta dovolj dobro nastavljiva, da si spet zasluži le odlične ocene. Na določenih mestih sem bil glede na cenovni rang presenečen le nad uporabo trde plastike, ki daje vtis cenenosti, čeprav je bila izdelava brezhibna.

In še enkrat, nič posebnega tudi med vožnjo, kar je pri takšnem tipu avtomobila samo plus. Pelje se zelo nevtralno, za križanec, vidite, celo ime je križano pri tem avtu, je dovolj udoben, čeprav z velikimi platišči ne blaži dovolj udobno cestnih razpok. Če vam izgled ni važen, absolutno priporočam manjša. Lepo je vodljiv in med vožnjo imaš občutek, da ga nič kaj ne spravi s tira, če nisi prvič v življenju za volanom. Prav hecno je, kako Volkswagnu vedno uspe pri praktično vseh avtomobilih ustvariti skoraj isti občutek med vrtenjem volana, ki ni ne mehek, ne trd, rahlo umeten, ampak še vedno z dovolj informacijami ... bi se lahko usedel iz enega v drugega in bi vedel, da je to avto te znamke.

Motor je klasična izbira, dvolitrski TDI s 110 kW (150 KM). Imajo še dva močnejša, ampak zanju ni potrebe, če ste priden očka ali umirjena mami, kar seveda ne pomeni, da ni zmogljiv. V kabini je kar lepo zvočno zadušen do srednjih vrtljajev in je dovolj odločen tudi pri manj vrtljajih, čeprav še zdaleč ne tako kot tisti z dvema turbinama. Menjalnik DSG je pa super, iz serije tistih za močnejše motorje, pri katerem sta večploščni sklopki potopljeni v olje. Spet je malo neodločen med speljevanjem in neroden pri parkiranju, deluje pa sedaj bistveno bolje skupaj s samodejno ročno zavoro, ki tudi sama popusti, ko ste na klancu. Sploh pri vožnji navzdol se izkaže s 'pametjo', saj zazna, da se vozilo spušča, in pusti v isti stopnji ali celo prestavi eno nižje, da pomaga z zaviranjem motorja. 7 prestav ima in bi bila ravno zadnja lahko zato še daljša za avtoceste, čeprav poraba ni velika, na testu okrog 7 litrov na 100 kilometrov. S štirikolesnim pogonom (sklopka Haldex 5. generacije) je to kar dober rezultat in kot mi je povedal Anže, ko so ga na predstavitvi peljali na posebnem terenskem poligonu, baje deluje odlično, ko prestavite v terenski program. Sam sem ga tokrat uporabljal tako kot 99,9 odstotka voznikov vseh križancev, zato ga nisem rabil niti enkrat. Pa smo ga med snemanjem peljali tudi po precej slabih cestah. Vprašanje, če ga boste vi, oziroma bom raje rekel, če ga vzamete, se vsaj zapeljite z njim na kakšno fino gorsko cesto in na smučanje takrat, ko je na cestah veliko snega. Ne, da boste delali gnečo, ampak, da upravičite nakup tega odličnega križanca za kar 39 tisoč evrov. Morda ni nepomemben podatek, da lahko v takšni izvedbi vleče do kar 2.500 kilogramov težko prikolico, zato jih bo verjetno naslednje poletje vse polno na cestah z nizozemskimi registrskimi tablicami.

Visoka cena je dejansko edina težava novega tiguana, saj že osnovni model s tem motorjem brez robotiziranega menjalnika in z osnovno opremo stane vsaj 27 tisočakov. Sami pa dobro veste, da s takšnim ne boste zadovoljni, zato bo treba primakniti še lep kupček, da bo vsaj takšen kot testni. Pa me kljub ceni ne skrbi za uspeh, ker sem že videl prve navdušene odzive mimoidočih, ko sem kje parkiral. Si mislim, pa saj je samo tiguan in še nič posebno ne izgleda, ampak ravno to je recept za uspeh. In seveda značka Volkswagen, za katero vemo, kaj pomeni v Sloveniji.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen tiguan 2.0 TDI BMT 4MOTION DSG comfortline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
menjalnik robotizirani, sedemstopenjski (DSG)
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4486 x 1839 x 1643
medosna razdalja v mm 2681
prtljažnik v litrih 476
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1673 (547)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,8/5,1/5,7
poraba na testu v l/100 km 7,4
cena osnovnega vozila v EUR 23.982
cena testnega vozila v EUR 35.024
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 38.953

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |