Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Izumirajoča vrsta

Hyundai ix20 1.6 CRDi HP premium

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Med vsemi križanci se zdi, da povišani malčki kar izumirajo. Mali kvazi-terenci so jih čisto izpodrinili, čeprav so avtomobili, kot je ix20, bistveno boljši v praktično vsakem pogledu, le pri izgledu jim zmanjka kakšna točka.
Izumirajoča vrsta
Foto: Gašper Miš
5. 9. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

z bogato opremo in zanimivo obliko kljub letom še vedno privlačen mali enoprostornik
visoko sedenje v razmeroma kompaktnem vozilu je še vedno priljubljeno med kupci
kabina je glede na zunanje mere zelo prostorna
prilagodljivost je vrhunska, tudi zadnja klop je nastavljiva za različne potrebe
spredaj je za potnika na voljo veliko uporabnih odlagalnih prostorov
motor je dovolj močan za velikost avtomobila
menjalnik ima šest prestav in precej lepo deluje
pet let garancije na tudi sicer po statistikah zanesljiva vozila
podvozje še vedno ni povsem doraslo konkurenci, ker je preveč neuravnoteženo
občutek na volanu ne daje pravega vtisa o dogajanju na sprednjih kolesih
zvočna zatesnitev kabine je preslaba pri večjih hitrostih
poraba goriva bi morala biti manjša glede na velikost avtomobila
neusklajeno oblikovani notranjosti se že pozna zob časa
nekateri sodobni asistenčni sistemi manjkajo
cena vozila z bogatejšimi paketi opreme hitro zraste čez mejo, ki si jo postavi kupec
3,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.1 (12 glasov)
test hyundai ix20 1.6 CRDi HP premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Seveda, tudi pri oddaljenosti od tal, ampak itak ves čas govorimo, da si jih kupci želijo še zaradi visokega sedenja in v ix20 se sedi višje, ker gre za mali enoprostornik. Moderni mali križanci so jih ravno zato prehiteli, ker vozniki mislijo, da vozijo terenska vozila, ki so bolj odporna na robnike pločnikov. Glavna prednost tega hyundaija, ki kljub minimalni prenovi še vedno ne izgleda slabo, pa je uporabnost. V kabini je veliko odlagalnih mest, so zelo uporabna in prostorna, le velike plastenke s pijačo ne boste mogli nikamor stlačiti. Se pa ne spomnim, kdaj je bil nazadnje v katerem avtomobilu sovoznikov predal tako prostoren.

In zadnja klop; nastavljate ji lahko naklon v sedalnem delu, naprej se pomika v dveh delih, ko jo zložite, pa nastane lep raven prostor, ker se sedali pomakneta malo naprej. S tem lahko ustvarite prostor, nad katerim se ne bodo pritoževali niti odrasli. In to še ni vse! V prtljažniku, ki meri zelo uporabnih 440 litrov, je gumijasta podloga, da ni vse takoj umazano, v dnu pa je še veliko dodatnega prostora za kakšno orodje in podobno. Se bere skoraj kot prodajni prospekt, ampak ix20 na tem področju zmaga.

Če bi mu za vse do zdaj dal oceno 5, je pa manj prepričljiv naprej. Najprej zmoti vožnja, ker ni dovolj suveren v ovinkih, predvsem zadek je včasih na neravnih podlagah malo nemiren.

Če bi mu za vse do zdaj dal oceno 5, je pa manj prepričljiv naprej. Najprej zmoti vožnja, ker ni dovolj suveren v ovinkih, predvsem zadek je včasih na neravnih podlagah malo nemiren. To se najbolj čuti na dolgih avtocestnih ovinkih, ko so na cesti večje razpoke. Najbližja konkurenta, kot sta nissan note in honda jazz, to bistveno bolje opravita. Enako z občutkom na volanu, ki je pri ix20 dokaj slab, preveč umeten in s servom ojačan, hkrati tudi ne preveč natančen. Kdor večino svojih kilometrov prevozi v mestu in bližnji okolici, ga nič od zgoraj zapisanega ne bo zmotilo, malo bolj zahtevni vozniki pa bodo že opazili določene pomanjkljivosti, ki se dokaz, kje so določene znamke s svojimi izkušnjami še vedno v prednosti. Podvozje je še dokaj glasno pri blaženju, v bistvu postane avto nasploh glasen pri večjih hitrostih, ker se preveč sliši rezanje zraka.

Motor je po drugi strani dovolj tih v spodnji polovici vrtljajev (do 2.500), tudi v prostem teku je med tišjimi, sploh pa je zelo lepo zmogljiv za tako velik, pardon, majhen avto. 4,1 metra meri ix20 v dolžino in ga poganja 1,6-litrski turbodizel s 94 kW, to je 128 'konji'. Gre za močnejši štirivaljni motor v ponudbi, ki pa ni bistveno bolj zmogljiv od šibkejšega z isto prostornino. Čeprav v podatkih piše, da pospeši do 100 v 11,2 sekunde, je v praksi lepo zmogljiv tam, kjer ga največ uporabljate - v srednjem območju vrtljajev - zato lepo pospešuje, ko želite koga prehiteti. Na avtocesti poraba hitro zraste do sedmih litrov, na lokalnih pa je pod šestimi, kar je malo nad pričakovanji. V kombinaciji z motorjem se tudi menjalnik dobro izkaže, ni najbolj hiter, je pa dovolj natančen za tip vozila in šest prestav si lepo sledi.

Čeprav je bil ix20 nedolgo nazaj prenovljen, se mu leta že poznajo v kabini. Da so materiali s trdo plastiko tako na videz kot otip ceneni, niti ne moti, ker je kvaliteta izdelave dobra. Manj ugledno je, da je na sredini toliko različnih zaslonov in da gumbi niso dovolj oblikovno usklajeni, zato pa so tisti za klimatsko napravo vsaj uporabno veliki in lepo dosegljivi. Manjka mu tudi kakšen varnostni sistem več, recimo opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, da bi lažje upravičil za hyundai precej visoko ceno, pri čemer velja omeniti še 5-letno garancijo. Tudi s popustom je za ta model treba odšteti preko 22 tisoč evrov, čeprav ima še fino panoramsko streho. Osnovni ix20 sicer stane 13.500, kar je ugodno, če vas zamika. Dejstvo pa je, da bo takšen, kot je testni za 22.300 EUR, tisti, ki ga boste imeli v mislih, ko boste prišli v prodajni salon.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai ix20 1.6 CRDi HP premium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1582
moč v kW (KM) pri vrt./min 94 (128) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 od 1.900 do 2.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4100 x 1765 x 1600
medosna razdalja v mm 2615
prtljažnik v litrih 440
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1356 (454)
največja hitrost v km/h 185
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,2/4,7
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 14.520
cena testnega vozila v EUR 23.220
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.600

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 7 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 8 meseci  |