{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Izumirajoča vrsta

Hyundai ix20 1.6 CRDi HP premium

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Med vsemi križanci se zdi, da povišani malčki kar izumirajo. Mali kvazi-terenci so jih čisto izpodrinili, čeprav so avtomobili, kot je ix20, bistveno boljši v praktično vsakem pogledu, le pri izgledu jim zmanjka kakšna točka.
Izumirajoča vrsta
Foto: Gašper Miš
5. 9. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

z bogato opremo in zanimivo obliko kljub letom še vedno privlačen mali enoprostornik
visoko sedenje v razmeroma kompaktnem vozilu je še vedno priljubljeno med kupci
kabina je glede na zunanje mere zelo prostorna
prilagodljivost je vrhunska, tudi zadnja klop je nastavljiva za različne potrebe
spredaj je za potnika na voljo veliko uporabnih odlagalnih prostorov
motor je dovolj močan za velikost avtomobila
menjalnik ima šest prestav in precej lepo deluje
pet let garancije na tudi sicer po statistikah zanesljiva vozila
podvozje še vedno ni povsem doraslo konkurenci, ker je preveč neuravnoteženo
občutek na volanu ne daje pravega vtisa o dogajanju na sprednjih kolesih
zvočna zatesnitev kabine je preslaba pri večjih hitrostih
poraba goriva bi morala biti manjša glede na velikost avtomobila
neusklajeno oblikovani notranjosti se že pozna zob časa
nekateri sodobni asistenčni sistemi manjkajo
cena vozila z bogatejšimi paketi opreme hitro zraste čez mejo, ki si jo postavi kupec
3,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.1 (12 glasov)
test hyundai ix20 1.6 CRDi HP premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Seveda, tudi pri oddaljenosti od tal, ampak itak ves čas govorimo, da si jih kupci želijo še zaradi visokega sedenja in v ix20 se sedi višje, ker gre za mali enoprostornik. Moderni mali križanci so jih ravno zato prehiteli, ker vozniki mislijo, da vozijo terenska vozila, ki so bolj odporna na robnike pločnikov. Glavna prednost tega hyundaija, ki kljub minimalni prenovi še vedno ne izgleda slabo, pa je uporabnost. V kabini je veliko odlagalnih mest, so zelo uporabna in prostorna, le velike plastenke s pijačo ne boste mogli nikamor stlačiti. Se pa ne spomnim, kdaj je bil nazadnje v katerem avtomobilu sovoznikov predal tako prostoren.

In zadnja klop; nastavljate ji lahko naklon v sedalnem delu, naprej se pomika v dveh delih, ko jo zložite, pa nastane lep raven prostor, ker se sedali pomakneta malo naprej. S tem lahko ustvarite prostor, nad katerim se ne bodo pritoževali niti odrasli. In to še ni vse! V prtljažniku, ki meri zelo uporabnih 440 litrov, je gumijasta podloga, da ni vse takoj umazano, v dnu pa je še veliko dodatnega prostora za kakšno orodje in podobno. Se bere skoraj kot prodajni prospekt, ampak ix20 na tem področju zmaga.

Če bi mu za vse do zdaj dal oceno 5, je pa manj prepričljiv naprej. Najprej zmoti vožnja, ker ni dovolj suveren v ovinkih, predvsem zadek je včasih na neravnih podlagah malo nemiren.

Če bi mu za vse do zdaj dal oceno 5, je pa manj prepričljiv naprej. Najprej zmoti vožnja, ker ni dovolj suveren v ovinkih, predvsem zadek je včasih na neravnih podlagah malo nemiren. To se najbolj čuti na dolgih avtocestnih ovinkih, ko so na cesti večje razpoke. Najbližja konkurenta, kot sta nissan note in honda jazz, to bistveno bolje opravita. Enako z občutkom na volanu, ki je pri ix20 dokaj slab, preveč umeten in s servom ojačan, hkrati tudi ne preveč natančen. Kdor večino svojih kilometrov prevozi v mestu in bližnji okolici, ga nič od zgoraj zapisanega ne bo zmotilo, malo bolj zahtevni vozniki pa bodo že opazili določene pomanjkljivosti, ki se dokaz, kje so določene znamke s svojimi izkušnjami še vedno v prednosti. Podvozje je še dokaj glasno pri blaženju, v bistvu postane avto nasploh glasen pri večjih hitrostih, ker se preveč sliši rezanje zraka.

Motor je po drugi strani dovolj tih v spodnji polovici vrtljajev (do 2.500), tudi v prostem teku je med tišjimi, sploh pa je zelo lepo zmogljiv za tako velik, pardon, majhen avto. 4,1 metra meri ix20 v dolžino in ga poganja 1,6-litrski turbodizel s 94 kW, to je 128 'konji'. Gre za močnejši štirivaljni motor v ponudbi, ki pa ni bistveno bolj zmogljiv od šibkejšega z isto prostornino. Čeprav v podatkih piše, da pospeši do 100 v 11,2 sekunde, je v praksi lepo zmogljiv tam, kjer ga največ uporabljate - v srednjem območju vrtljajev - zato lepo pospešuje, ko želite koga prehiteti. Na avtocesti poraba hitro zraste do sedmih litrov, na lokalnih pa je pod šestimi, kar je malo nad pričakovanji. V kombinaciji z motorjem se tudi menjalnik dobro izkaže, ni najbolj hiter, je pa dovolj natančen za tip vozila in šest prestav si lepo sledi.

Čeprav je bil ix20 nedolgo nazaj prenovljen, se mu leta že poznajo v kabini. Da so materiali s trdo plastiko tako na videz kot otip ceneni, niti ne moti, ker je kvaliteta izdelave dobra. Manj ugledno je, da je na sredini toliko različnih zaslonov in da gumbi niso dovolj oblikovno usklajeni, zato pa so tisti za klimatsko napravo vsaj uporabno veliki in lepo dosegljivi. Manjka mu tudi kakšen varnostni sistem več, recimo opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, da bi lažje upravičil za hyundai precej visoko ceno, pri čemer velja omeniti še 5-letno garancijo. Tudi s popustom je za ta model treba odšteti preko 22 tisoč evrov, čeprav ima še fino panoramsko streho. Osnovni ix20 sicer stane 13.500, kar je ugodno, če vas zamika. Dejstvo pa je, da bo takšen, kot je testni za 22.300 EUR, tisti, ki ga boste imeli v mislih, ko boste prišli v prodajni salon.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai ix20 1.6 CRDi HP premium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1582
moč v kW (KM) pri vrt./min 94 (128) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 od 1.900 do 2.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4100 x 1765 x 1600
medosna razdalja v mm 2615
prtljažnik v litrih 440
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1356 (454)
največja hitrost v km/h 185
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,2/4,7
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 14.520
cena testnega vozila v EUR 23.220
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.600

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
26272829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: roxo156
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |