Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za umirjene popotnike

Hyundai i40 wagon 1.7 CRDi HP DCT style

Avtor prispevka: Anže Jereb
Prenova modelu i40 ni prinesla posebne oblikovne svežine, je pa za napredek poskrbela točno tam, kjer ga je najbolj potreboval. Pri voznih lastnostih. Še vedno ostaja predvsem udoben, a vozniško bolj zanimiv.
Za umirjene popotnike
Foto: Gašper Miš
4. 10. 2016 ob 6:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno ni revolucionaren, je pa ravno dovolj osvežen, da je simpatičen
znotraj navduši z udobjem in umirjenostjo, tudi z modernim zaslonom na dotik
klimatski napravi so ostala še klasična stikala, cenim, so uporabna
prtljažnik je prostoren in s predalčki prijazen do manjših predmetov
krmilni mehanizem je občutno boljši, več teže ima in ponudi več informacij
motor je kljub majhni prostornini povsem suveren in dovolj zmogljiv …
… z novim 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom pa lepo sodeluje
i40 je eden udobnejših predstavnikov, najbolje se počuti na umirjenih poteh
motor je le povprečno varčen, kakšen deciliter manj smo pričakovali
armaturna plošča je na videz preveč suhoparna, materiali pa povprečni
sedeža sta udobna, pogrešam več bočne opore
cena je povsem primerljiva s tekmeci, i40 ni nič cenejši
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (20 glasov)
test hyundai i40 wagon 1.7 CRDi HP DCT style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Hyundaijev i40 ni tisti predstavnik segmenta, po katerem bi Slovenci množično posegali, ker vedno najprej pogledamo nemške znamke. Angleži bi mu zato rekli 'underdog', ker gre za dober avto in na katerem je Hyundaijev napredek v zadnjih letih zelo opazen. Novi tucson in i20 sta oblikovana povsem drugače in bolj drzno, morda samo še to manjka tudi večjemu i40. Sedaj je seveda prenovljen in bolj zanimiv, niso pa mu namenili takšne oblikovne ostrine, ker ta očitno čaka novo generacijo. Sprednja maska je nekoliko večja in bolj izrazita, dnevne luči svetijo v tehniki LED, vse ostalo je zunaj bolj ali manj enako. Predvsem elegantno zaobljeno in prav nič agresivno.

Umirjen je tudi znotraj, sedaj z bistveno večjim zaslonom na dotik, ki poskrbi za dvoje: bolj moderen izgled armaturne plošče ter na oko bolj urejeno notranjost, čeprav imam, kot vedno, pri nastavljanju pomembnih funkcij z dotikanjem zaslona še vedno nekaj pomislekov. Zato cenim, da je vsaj klimatska naprava obdržala še klasična stikala, radijske postaje pa se lahko menja tudi preko stikal na volanu. Sicer z vmesnikom ni nič narobe in premikanje po menijih zaslona poteka hitro in brez zatikanja. Vseeno notranjost ostaja predvsem umirjena in ji oblikovno nekaj svežine še vedno manjka. Tudi kakšen kos plastike bi bil lahko mehkejši ali pa celo iz kakšnega drugega materiala, ker cenovno i40 sploh ni na dnu lestvice.

Sprednja sedeža sta mehka in udobna ter z nežno bočno oporo, zadaj je prostora dovolj.

Uporabniško je skratka OK, prostorsko pa tudi. Sprednja sedeža sta predvsem mehka in udobna ter s precej nežno bočno oporo, zadaj je prostora dovolj, v tem segmentu ga tako ali tako ne manjka pri nobenem predstavniku. V ogromnem prtljažniku pa poleg prostornine, ki je prav tako pričakovana, bolj cenim dodatno dvojno dno, zatiče in dva predalčka ob straneh.

Če smo mu pred prenovo zamerili slab občutek na krmilnem mehanizmu, tega sedaj ne moremo več, ker so se Hyundaijevi inženirji najbolj potrudili ravno na tem področju. Tu se vidi, da so Korejci spremljali kritike in napako počasi popravljajo pri vseh svojih modelih. Takrat ni ponujal skoraj nobenih informacij, sedaj pa je lepo obtežen in daje dovolj povratnega občutka, da je vožnja enostavno boljša. Sicer i40 še vedno ostaja eden bolj umirjenih predstavnikov, ki navduši predvsem z udobjem, ampak boljšo komunikativnost vseeno zelo cenim. Za dolge avtocestne poti bo krasen, zganjanje dinamike med zavoji pa prepustite drugemu avtomobilu.

Tudi motor je dobil nekaj kilovatov moči, da je dovolj zmogljiv in v kombinaciji s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom lepo sodeluje. Nenaporen se zdi, itak pa ga ne boste priganjali, ker je podvozje mehko in vas bo avtomobil umirjal s svojim karakterjem. Motorju kaj dosti ne morem zameriti, je dovolj prožen, če niste preveč zahtevni, in dovolj uglajen, le pol litra manj bi lahko porabil v povprečju. S precej karakterju primerno vožnjo smo test zaključili s povprečjem 7,3 litra, kar ni posebej hvalevredno, glede na velikost avtomobila pa tudi ni posebej slabo.

Hyundai i40 je ob prenovi dobil tisto, kar je potreboval, in sedaj ni več šibak na nobenem področju.

Hyundai i40 je torej ob prenovi dobil tisto, kar je najbolj potreboval, in sedaj ni več šibak na nobenem področju, tudi pri ceni ne. Testni je stal slabih petsto evrov manj od 30 tisočakov, kar ni praktično nič manj od tekmecev, ki znajo biti oblikovno še bolj zanimivi in razigrani med vožnjo. Seveda pa je za določene prednost prav umirjenost.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i40 wagon 1.7 CRDi HP DCT style 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1685
moč v kW (KM) pri vrt./min 104 (141) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 2.500
menjalnik robotiziran ročni, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4775 x 1815 x 1470
medosna razdalja v mm 2770
prtljažnik v litrih 553
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1614 (536)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,9/5,1
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 19.990
cena testnega vozila v EUR 23.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 7 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 8 meseci  |