Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za umirjene popotnike

Hyundai i40 wagon 1.7 CRDi HP DCT style

Avtor prispevka: Anže Jereb
Prenova modelu i40 ni prinesla posebne oblikovne svežine, je pa za napredek poskrbela točno tam, kjer ga je najbolj potreboval. Pri voznih lastnostih. Še vedno ostaja predvsem udoben, a vozniško bolj zanimiv.
Za umirjene popotnike
Foto: Gašper Miš
4. 10. 2016 ob 6:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno ni revolucionaren, je pa ravno dovolj osvežen, da je simpatičen
znotraj navduši z udobjem in umirjenostjo, tudi z modernim zaslonom na dotik
klimatski napravi so ostala še klasična stikala, cenim, so uporabna
prtljažnik je prostoren in s predalčki prijazen do manjših predmetov
krmilni mehanizem je občutno boljši, več teže ima in ponudi več informacij
motor je kljub majhni prostornini povsem suveren in dovolj zmogljiv …
… z novim 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom pa lepo sodeluje
i40 je eden udobnejših predstavnikov, najbolje se počuti na umirjenih poteh
motor je le povprečno varčen, kakšen deciliter manj smo pričakovali
armaturna plošča je na videz preveč suhoparna, materiali pa povprečni
sedeža sta udobna, pogrešam več bočne opore
cena je povsem primerljiva s tekmeci, i40 ni nič cenejši
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (23 glasov)
test hyundai i40 wagon 1.7 CRDi HP DCT style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Hyundaijev i40 ni tisti predstavnik segmenta, po katerem bi Slovenci množično posegali, ker vedno najprej pogledamo nemške znamke. Angleži bi mu zato rekli 'underdog', ker gre za dober avto in na katerem je Hyundaijev napredek v zadnjih letih zelo opazen. Novi tucson in i20 sta oblikovana povsem drugače in bolj drzno, morda samo še to manjka tudi večjemu i40. Sedaj je seveda prenovljen in bolj zanimiv, niso pa mu namenili takšne oblikovne ostrine, ker ta očitno čaka novo generacijo. Sprednja maska je nekoliko večja in bolj izrazita, dnevne luči svetijo v tehniki LED, vse ostalo je zunaj bolj ali manj enako. Predvsem elegantno zaobljeno in prav nič agresivno.

Umirjen je tudi znotraj, sedaj z bistveno večjim zaslonom na dotik, ki poskrbi za dvoje: bolj moderen izgled armaturne plošče ter na oko bolj urejeno notranjost, čeprav imam, kot vedno, pri nastavljanju pomembnih funkcij z dotikanjem zaslona še vedno nekaj pomislekov. Zato cenim, da je vsaj klimatska naprava obdržala še klasična stikala, radijske postaje pa se lahko menja tudi preko stikal na volanu. Sicer z vmesnikom ni nič narobe in premikanje po menijih zaslona poteka hitro in brez zatikanja. Vseeno notranjost ostaja predvsem umirjena in ji oblikovno nekaj svežine še vedno manjka. Tudi kakšen kos plastike bi bil lahko mehkejši ali pa celo iz kakšnega drugega materiala, ker cenovno i40 sploh ni na dnu lestvice.

Sprednja sedeža sta mehka in udobna ter z nežno bočno oporo, zadaj je prostora dovolj.

Uporabniško je skratka OK, prostorsko pa tudi. Sprednja sedeža sta predvsem mehka in udobna ter s precej nežno bočno oporo, zadaj je prostora dovolj, v tem segmentu ga tako ali tako ne manjka pri nobenem predstavniku. V ogromnem prtljažniku pa poleg prostornine, ki je prav tako pričakovana, bolj cenim dodatno dvojno dno, zatiče in dva predalčka ob straneh.

Če smo mu pred prenovo zamerili slab občutek na krmilnem mehanizmu, tega sedaj ne moremo več, ker so se Hyundaijevi inženirji najbolj potrudili ravno na tem področju. Tu se vidi, da so Korejci spremljali kritike in napako počasi popravljajo pri vseh svojih modelih. Takrat ni ponujal skoraj nobenih informacij, sedaj pa je lepo obtežen in daje dovolj povratnega občutka, da je vožnja enostavno boljša. Sicer i40 še vedno ostaja eden bolj umirjenih predstavnikov, ki navduši predvsem z udobjem, ampak boljšo komunikativnost vseeno zelo cenim. Za dolge avtocestne poti bo krasen, zganjanje dinamike med zavoji pa prepustite drugemu avtomobilu.

Tudi motor je dobil nekaj kilovatov moči, da je dovolj zmogljiv in v kombinaciji s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom lepo sodeluje. Nenaporen se zdi, itak pa ga ne boste priganjali, ker je podvozje mehko in vas bo avtomobil umirjal s svojim karakterjem. Motorju kaj dosti ne morem zameriti, je dovolj prožen, če niste preveč zahtevni, in dovolj uglajen, le pol litra manj bi lahko porabil v povprečju. S precej karakterju primerno vožnjo smo test zaključili s povprečjem 7,3 litra, kar ni posebej hvalevredno, glede na velikost avtomobila pa tudi ni posebej slabo.

Hyundai i40 je ob prenovi dobil tisto, kar je potreboval, in sedaj ni več šibak na nobenem področju.

Hyundai i40 je torej ob prenovi dobil tisto, kar je najbolj potreboval, in sedaj ni več šibak na nobenem področju, tudi pri ceni ne. Testni je stal slabih petsto evrov manj od 30 tisočakov, kar ni praktično nič manj od tekmecev, ki znajo biti oblikovno še bolj zanimivi in razigrani med vožnjo. Seveda pa je za določene prednost prav umirjenost.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i40 wagon 1.7 CRDi HP DCT style 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1685
moč v kW (KM) pri vrt./min 104 (141) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 2.500
menjalnik robotiziran ročni, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4775 x 1815 x 1470
medosna razdalja v mm 2770
prtljažnik v litrih 553
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1614 (536)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,9/5,1
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 19.990
cena testnega vozila v EUR 23.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |