Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Polpreteklost

Volvo V60 cross country D3 A momentum

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Pri volvu V60 cross country boste videli in doživeli dva svetova. Zunaj je zelo privlačna in tudi na videz še vedno moderna zadeva, znotraj pa okolje iz polpretekle zgodovine, ki je vsaj tehnološko spodobno podprto.
Polpreteklost
Foto: Gašper Miš
3. 10. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

še vedno privlačen avtomobil, ki odlično skriva povečano oddaljenost od tal
plastični okraski se ob izbiri svetle barve lepo vklopijo v celoto
udobna sedeža spredaj skrbita za sproščene dolge poti
kljub ali pa ravno zaradi zastarele podobe so merilniki zelo pregledni
povečana oddaljenost od tal ni bistveno poslabšala voznih lastnosti
blaženje je razmeroma udobno kljub velikim kolesom
novi motor je varčen in povsem dovolj zmogljiv
samodejni menjalnik je precej bolj prepričljiv kot pri prejšnji generaciji
notranjost je kljub izboljšavam že konkretno načel zob časa
kabina je na zadnji klopi premalo prostorna
prtljažni prostor je eden najmanjših v tem velikostnem razredu
občutek na volanu bi bil lahko še malo boljši
ob tem motorju si ne morete zaželeti še štirikolesnega pogona
cena bi morala biti malenkost nižja glede na ponujeno
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.3 (12 glasov)
test volvo V60 cross country D3 A momentum
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Plastični okraski na zunanjosti sploh ne pridejo posebej do izraza, če je avto v osnovi bel, ker so v podobni barvi kot sam avto; vse skupaj deluje zelo usklajeno in bistveno manj nastopaško kot pri večini podobnih vozil. Za kar 65 milimetrov povečana oddaljenost od tal vsemu skupaj samo doda tisti efekt spoštovanja, ki ga ima švedska znamka že dolgo časa. Celo zaključka izpuha sta izvedena zelo elegantno, čeprav tudi malo športno. Zunanja podoba res ne razočara, nasprotno, zdi se klasično skladna in večini zelo všečna.

Se pa vse skupaj obrne na glavo, ko se usedete notri. Zdi se, kot bi bili v avtu 10 let nazaj. Če smo pošteni, ni nič narobe, ergonomija je v redu, za volvo značilen je (pre)velik volanski obroč, ki pa lepo sede v roke, dobro se sedi na razmeroma razkošnih sedežih in materiali so daleč od slabih. Videz je tisti, ki v primerjavi z renomirano konkurenco ta avtomobil postavlja v stransko vlogo. Osrednji zaslon je na primer za današnje čase zelo majhen in vstavljen v majhno odprtino, da ob zajetnih robovih deluje še manjše. Tudi številčnica pod njim danes deluje že zastarelo, so pa zato veliki okrogli gumbi in tisti z videzom telesa za upravljanje klimatske naprave še vedno zelo pripravni in hitro dosegljivi. Enako so logično razporejeni gumbi na volanu, spet pa merilniki s svojo grafiko in majhnim zaslonom delujejo zastarelo, ampak pregledno.

Za sredinsko konzolo je še prostor za kakšno drobnarijo, kar je bilo ob predstavitvi modela pred leti res kul, čeprav morate paziti, kaj postavite tja, ker lahko med vožnjo pade ven.

Za sredinsko konzolo je še prostor za kakšno drobnarijo, kar je bilo ob predstavitvi modela pred leti res kul, čeprav morate paziti, kaj postavite tja, ker lahko med vožnjo pade ven, zato je bolj uporaben pokriti predal med sedežema. S 4.637 milimetri dolžine V60 ni kratek avtomobil, zato bi v kabini pričakovali več prostora. Spredaj ga je vsekakor dovolj, tudi v širino, medtem ko je zadnja klop za odrasle lahko hitro utesnjena, ker zmanjka prostora za kolena. Celo prtljažni prostor je za razred zelo majhen, samo 430 litrov boste spravili vanj, kar bo za družine hitro premalo.

Če bi bil avtomobil bistveno cenejši od konkurence, bi mu nekatere pomanjkljivosti zlahka odpustili, za 47 tisočakov, kolikor stane testni z veliko dodatne opreme, pa vem, da ste tudi vi zelo zahtevni, ko kupujete nov avtomobil. Veliko kupcev bo samo zavihalo nos, ko bo sedlo v V60 in svoj denar raje odneslo v enega od treh nemških salonov, kjer se avtomobili tega velikostnega razreda lahko pohvalijo z digitalnimi merilniki, velikimi zasloni, odličnimi materiali in ostalimi dodatki, obenem pa tudi z močnejšimi motorji. Vseeno vas niti V60 cross country med vožnjo ne bo razočaral. Podvozje kljub dokaj velikim platiščem lepo blaži luknje, nagibanja pa hkrati ni preveč. Občutek na volanu je sicer malo odsoten, čeprav je sam servo lepo obtežen. Pozna se, da težišče ni najbolj nizko, avto je v osnovi za 20 cm odmaknjen od tal, in da je večina mase v nosu, vendar vas volvo že v osnovi napeljuje k umirjeni vožnji, zato agilnosti kot pri bavarski trojki ne boste nikdar pogrešali.

Dizelski štirivaljnik ima zdaj pri oznaki D3 2 litra prostornine in še kar poskočnih 150 'konjev' (110 kilovatov). V ponudbi je tudi močnejši, vendar zanj ne vidimo potrebe, ker je že s tem povsem dovolj zmogljiv. Dovolj zvezno pospešuje že pri nižjih vrtljajih motorja in se precej rad vrti, kar lahko razberete tudi iz tehničnih podatkov, saj največjo moč doseže pri za dizelski motor visokih 4250 vrtljajih. Sicer ni najbolj tih, je pa zmeren pri porabi, saj je testno povprečje znašalo 6,5 litra na 100 kilometrov. Še vedno se ne morem sprijazniti s sistemi start/stop v večini avtomobilov s klasičnim motorjem in mi tudi v V60 ni všeč, ker potem stalno cuka, ko se ustavljate v koloni in ponovno speljujete, zato ga dostikrat kar izklopim. Bo pa samodejni menjalnik z zdaj osmimi prestavami poskrbel za skoraj brezčutno prestavljanje, tako da nanj med vožnjo kar pozabite, ker si boste redko zaželeli drugačno prestavo, kot jo je izbrala njegova 'pamet'.

Edino, kar bi si na koncu še želel, je štirikolesni pogon, ker je bil v testnem samo sprednji, ampak potem je potrebno vzeti že različico D4, ki pa je še 3.700 EUR dražja in ima stari 2,4-litrski petvaljni motor. V60 cross country se zdi najboljša izbira v ponudbi iz te serije volvov, manjka mu le še nekaj sodobnega pridiha v notranjosti, da bi se lažje spopadel s konkurenco, in seveda štirikolesni pogon pri šibkejšem motorju, da bi upravičil svoj zelo lepo prikrit terenski pridih.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volvo V60 cross country D3 A momentum
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1969
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.250
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.500 do 2.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4637 x 1899 x 1545
medosna razdalja v mm 2774
prtljažnik v litrih 430
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1712 (458)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 36.761
cena testnega vozila v EUR 41.417
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 47.102

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 2. 2017
Februar 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - mazda3
080910  domača premiera - BMW xDrive
1112
13141516  domača premiera - audi A5 coupe
171819
2021  domača premiera - volkswagen golf
2223242526
2728  domača premiera - hyundai i30
0102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 492
volkswagen golf 266
dacia sandero 228
volkswagen tiguan 201
škoda octavia 184

Podatki veljajo za januar 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 6.472 novih avtov!

Anketa
Kako pa vi vozite, ko zunaj sneži?
777imam 4x4 in se ničesar ne bojim 776grem peš 775počasi se daleč pride 774niti ne razmišljam o tem 773kot vedno


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: kasnik
Obvestila
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 2 dnevi  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 2 dnevi  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 2 dnevi  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 2 tedni  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 1 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 2 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 4 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 4 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 5 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Opel 50-letnica centra Rodgau-Dudenhofen pred 6 meseci  | 
Akrapovič Redki izpuhi iz omejene serije pred 6 meseci  | 
Renault sport Boštjan Kline je ambasador hitrosti pred 6 meseci  | 
AVD Oldtimer Grand Prix Opel se je bo udeležil s calibro V6 pred 6 meseci  | 
BASF Z materiali do večjega udobja pred 7 meseci  | 
Opel adam Na prvem mestu poročila J.D. Power pred 7 meseci  | 
Fulda ecoforce 2+/ecocontrol 2+ Novi tovorni pnevmatiki pred 7 meseci  | 
Goodyear Rainer Zietlow postavil nov svetovni ... pred 7 meseci  |