Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Polpreteklost

Volvo V60 cross country D3 A momentum

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Pri volvu V60 cross country boste videli in doživeli dva svetova. Zunaj je zelo privlačna in tudi na videz še vedno moderna zadeva, znotraj pa okolje iz polpretekle zgodovine, ki je vsaj tehnološko spodobno podprto.
Polpreteklost
Foto: Gašper Miš
3. 10. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

še vedno privlačen avtomobil, ki odlično skriva povečano oddaljenost od tal
plastični okraski se ob izbiri svetle barve lepo vklopijo v celoto
udobna sedeža spredaj skrbita za sproščene dolge poti
kljub ali pa ravno zaradi zastarele podobe so merilniki zelo pregledni
povečana oddaljenost od tal ni bistveno poslabšala voznih lastnosti
blaženje je razmeroma udobno kljub velikim kolesom
novi motor je varčen in povsem dovolj zmogljiv
samodejni menjalnik je precej bolj prepričljiv kot pri prejšnji generaciji
notranjost je kljub izboljšavam že konkretno načel zob časa
kabina je na zadnji klopi premalo prostorna
prtljažni prostor je eden najmanjših v tem velikostnem razredu
občutek na volanu bi bil lahko še malo boljši
ob tem motorju si ne morete zaželeti še štirikolesnega pogona
cena bi morala biti malenkost nižja glede na ponujeno
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.3 (13 glasov)
test volvo V60 cross country D3 A momentum
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Plastični okraski na zunanjosti sploh ne pridejo posebej do izraza, če je avto v osnovi bel, ker so v podobni barvi kot sam avto; vse skupaj deluje zelo usklajeno in bistveno manj nastopaško kot pri večini podobnih vozil. Za kar 65 milimetrov povečana oddaljenost od tal vsemu skupaj samo doda tisti efekt spoštovanja, ki ga ima švedska znamka že dolgo časa. Celo zaključka izpuha sta izvedena zelo elegantno, čeprav tudi malo športno. Zunanja podoba res ne razočara, nasprotno, zdi se klasično skladna in večini zelo všečna.

Se pa vse skupaj obrne na glavo, ko se usedete notri. Zdi se, kot bi bili v avtu 10 let nazaj. Če smo pošteni, ni nič narobe, ergonomija je v redu, za volvo značilen je (pre)velik volanski obroč, ki pa lepo sede v roke, dobro se sedi na razmeroma razkošnih sedežih in materiali so daleč od slabih. Videz je tisti, ki v primerjavi z renomirano konkurenco ta avtomobil postavlja v stransko vlogo. Osrednji zaslon je na primer za današnje čase zelo majhen in vstavljen v majhno odprtino, da ob zajetnih robovih deluje še manjše. Tudi številčnica pod njim danes deluje že zastarelo, so pa zato veliki okrogli gumbi in tisti z videzom telesa za upravljanje klimatske naprave še vedno zelo pripravni in hitro dosegljivi. Enako so logično razporejeni gumbi na volanu, spet pa merilniki s svojo grafiko in majhnim zaslonom delujejo zastarelo, ampak pregledno.

Za sredinsko konzolo je še prostor za kakšno drobnarijo, kar je bilo ob predstavitvi modela pred leti res kul, čeprav morate paziti, kaj postavite tja, ker lahko med vožnjo pade ven.

Za sredinsko konzolo je še prostor za kakšno drobnarijo, kar je bilo ob predstavitvi modela pred leti res kul, čeprav morate paziti, kaj postavite tja, ker lahko med vožnjo pade ven, zato je bolj uporaben pokriti predal med sedežema. S 4.637 milimetri dolžine V60 ni kratek avtomobil, zato bi v kabini pričakovali več prostora. Spredaj ga je vsekakor dovolj, tudi v širino, medtem ko je zadnja klop za odrasle lahko hitro utesnjena, ker zmanjka prostora za kolena. Celo prtljažni prostor je za razred zelo majhen, samo 430 litrov boste spravili vanj, kar bo za družine hitro premalo.

Če bi bil avtomobil bistveno cenejši od konkurence, bi mu nekatere pomanjkljivosti zlahka odpustili, za 47 tisočakov, kolikor stane testni z veliko dodatne opreme, pa vem, da ste tudi vi zelo zahtevni, ko kupujete nov avtomobil. Veliko kupcev bo samo zavihalo nos, ko bo sedlo v V60 in svoj denar raje odneslo v enega od treh nemških salonov, kjer se avtomobili tega velikostnega razreda lahko pohvalijo z digitalnimi merilniki, velikimi zasloni, odličnimi materiali in ostalimi dodatki, obenem pa tudi z močnejšimi motorji. Vseeno vas niti V60 cross country med vožnjo ne bo razočaral. Podvozje kljub dokaj velikim platiščem lepo blaži luknje, nagibanja pa hkrati ni preveč. Občutek na volanu je sicer malo odsoten, čeprav je sam servo lepo obtežen. Pozna se, da težišče ni najbolj nizko, avto je v osnovi za 20 cm odmaknjen od tal, in da je večina mase v nosu, vendar vas volvo že v osnovi napeljuje k umirjeni vožnji, zato agilnosti kot pri bavarski trojki ne boste nikdar pogrešali.

Dizelski štirivaljnik ima zdaj pri oznaki D3 2 litra prostornine in še kar poskočnih 150 'konjev' (110 kilovatov). V ponudbi je tudi močnejši, vendar zanj ne vidimo potrebe, ker je že s tem povsem dovolj zmogljiv. Dovolj zvezno pospešuje že pri nižjih vrtljajih motorja in se precej rad vrti, kar lahko razberete tudi iz tehničnih podatkov, saj največjo moč doseže pri za dizelski motor visokih 4250 vrtljajih. Sicer ni najbolj tih, je pa zmeren pri porabi, saj je testno povprečje znašalo 6,5 litra na 100 kilometrov. Še vedno se ne morem sprijazniti s sistemi start/stop v večini avtomobilov s klasičnim motorjem in mi tudi v V60 ni všeč, ker potem stalno cuka, ko se ustavljate v koloni in ponovno speljujete, zato ga dostikrat kar izklopim. Bo pa samodejni menjalnik z zdaj osmimi prestavami poskrbel za skoraj brezčutno prestavljanje, tako da nanj med vožnjo kar pozabite, ker si boste redko zaželeli drugačno prestavo, kot jo je izbrala njegova 'pamet'.

Edino, kar bi si na koncu še želel, je štirikolesni pogon, ker je bil v testnem samo sprednji, ampak potem je potrebno vzeti že različico D4, ki pa je še 3.700 EUR dražja in ima stari 2,4-litrski petvaljni motor. V60 cross country se zdi najboljša izbira v ponudbi iz te serije volvov, manjka mu le še nekaj sodobnega pridiha v notranjosti, da bi se lažje spopadel s konkurenco, in seveda štirikolesni pogon pri šibkejšem motorju, da bi upravičil svoj zelo lepo prikrit terenski pridih.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volvo V60 cross country D3 A momentum
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1969
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.250
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.500 do 2.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4637 x 1899 x 1545
medosna razdalja v mm 2774
prtljažnik v litrih 430
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1712 (458)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 36.761
cena testnega vozila v EUR 41.417
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 47.102

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 dnevi  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |