Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Barva za zavistne sosede

Peugeot 208 1.2 puretech 110 EAT6 allure

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Delimo se v tri skupine: prvi niso radi opaženi, drugi se radi kažejo, tretjim pa je vseeno. Kaj pa se zgodi, ko nekdo želi biti opažen, pa na računu zmanjka samo 100.000 evrov za en hud avto?
Barva za zavistne sosede
Foto: Gašper Miš
18. 5. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

posodobitev je avtomobil naredila vizualno in tehnološko bolj moderen
izstopata obe mat barvi, ki staneta 'samo' 600 evrov
položaj za volanom ostaja odličen ...
... enako je dobra lega pri večjih hitrostih, enako vodljivost
kabina glede na mere ponuja dovolj prostora
dovolj odlagalnih mest za raznorazne drobnarije
kombinacija motorja in menjalnika se zdi popolna ...
... dokler ne začnete z zaustavljanjem
trda plastika armaturne plošče se lahko hitro opraska
manj je prostora za glave zadnjih potnikov
pogonski sklop in menjalnik na voljo samo pri najdražjem paketu opreme
velika platišča izničijo francosko udobje
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (8 glasov)
test peugeot 208 1.2 puretech 110 EAT6 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Še pred desetimi leti si si moral pomagati sam in končni rezultat ni bil vedno po godu modne policije. Sploh, ko si videl kakšen lep avtomobil, katerega izgled je lastnik prej pokvaril kot kaj drugega. In sploh ne dvomim, da to ni šlo v nos kateremu od oblikovalcev, ki mu je na kakšnem od sestankov prekipelo, zato so se proizvajalci raje lotili svojih programov za personalizacijo in na sezname dodatne opreme uvrstili številne dodatke za olepšanje avtomobila.

V segment manjših avtomobilov so številni dodatki prišli nedolgo nazaj in ko so se pojavili pri prvem malčku, so jih morali dobiti vsi. Osveženi peugeot 208 ni nobena izjema. Z medgeneracijsko posodobitvijo je prejel bolj agresivno oblikovan obraz in širšo masko, na zadku pa spremenjeno grafiko luči, ki so temnejše in svetijo v barvah LED-tehnologije. Seveda je na voljo nekaj drugačnih platišč in več različnih barvnih odtenkov, med katerimi najbolj izstopa ena od dveh mat barv, v katero je bil odet tudi testni avtomobil. Vem, da je posebna, ker me je vsak na ulici vprašal, kje jo je mogoče naročiti. Po teksturi je groba in človek dobi občutek, da lahko nanjo piše kar s kredo. In kar je najboljše, še umazanija se na njej ne pozna preveč. 600 evrov stane in gotovo bi jo izbral.

Posodobitev 208 ni prinesla samo novih barv in platišč, pač pa še drugačna odbijača in LED-dnevne luči spredaj.

Posodobitev peugeotu 208 ni prinesla samo novih barv in platišč, pač pa še drugačna odbijača in LED-dnevne luči spredaj, a ne pri vstopnem modelu. Vsi modeli imajo lahko od posodobitve tudi aktivno zaviranje v mestu, kar pomeni, da avtomobil začne zavirati, ko pred sabo zazna prepreko, ki je niste opazili pri manjših hitrostih. Žal ni serijsko, zato boste morali doplačati 250 oziroma 382 EUR, odvisno od opreme.

V notranjosti je nekaj več boljših materialov in tudi izdelava je dobra, vendar je pod armaturno ploščo še vedno nekaj trde plastike, ki se hitro opraska. Večjih sprememb sicer ni, vendar niti niso bile potrebne. Volan je še vedno majhen in si ga morate pravilno nastaviti, da boste videli na merilnike, s čimer imajo nekateri težave, meni pa s povprečno višino vse skupaj kar ustreza. Vseeno je nujno pred podpisom pogodbe o nakupu sesti za volan peugeota 208 in preveriti, če vam to odgovarja. Sem pa zelo vesel, da posodobitev ni prestavila fizičnih gumbov za upravljanje prezračevalnega sistema na zaslon multimedijskega sistema, ker je le-ta še vedno počasen in je pri bratrancih znamke Citroën nastavljanje pravilne temperature včasih mučno. Prav tako se je potrebno navaditi na podmenije, da boste lahko med vožnjo suvereno prestavljali pesmi ali vpisovali naslednjo lokacijo v navigacijski sistem.

Prostora v notranjosti je glede na mere malčka dovolj, le večji boste na zadnji klopi nezadovoljni na daljših poteh, ker ni veliko prostora za glave. V kabini je dovolj uporabnih odlagalnih mest, tudi plastenke boste v vratne odprtine spravili z lahkoto, mobilni telefon pa bo verjetno našel mesto na prostoru pred prestavno ročico. Predal pred sopotnikom bi sicer lahko ponujal več prostora, prtljažnik pa bi moral imeti večjo odprtino in nižji nakladalni rob, da bi se vsi tisti platoji piva za vikend-izlet še lažje spravljali v temu namenjen prostor.

Posebnost testnega 208 je pogonski sklop, saj je pod pokrovom motorja trivaljni mlinček prostornine 1,2 litra, ki proizvede 82 kW moči, torej 110 'konjev'. Ima klasičen rezgetajoč zvok trivaljnega motorja, zato se boste morali nanj navaditi, ker ni preveč tih. Porabi dobrih 7 litrov. Na sprednji kolesi prenaša moč preko šeststopenjskega samodejnega menjalnika, ki je kot nalašč za mestne vragolije. Lepo prestavlja in zdi se, da je skoraj popolna kombinacija za ta motor, dokler se ne začnete ustavljati, ko začne malo cukati, kar bi lahko bila tudi hiba testnega avtomobila.

Podvozje ni najbolj dodelano v razredu, ampak se 208 še vedno pelje zanesljivo in presenetljivo agilno. Občutek na majhnem volanu je dovolj dober, da mu boste zaupali, čeprav daleč od športnosti, kar navadno povezujemo s takšnimi malimi volani. Lega je dobra tudi pri večjih hitrostih, enako vodljivost, dostikrat se ob zanimivem zvoku motorja zdi, da se peljete hitreje kot v resnici, torej je kar prijetno sedeti za volanom tega malčka, čeprav ti užitki še vedno niso na nivoju fieste. Seveda pa zaradi 17-palčnih platišč in pnevmatik z nizkim presekom ne pričakujte francoskega udobja na sicer udobnih sedežih z dovolj bočne opore.

Ni strahu, da ne boste opaženi, čeprav vas bo vse tole stalo po ceniku že 20.500 evrov.

V vsakem primeru takšen 208 že na daleč kriči po tem, da želi biti viden. Ni strahu, da ne boste opaženi, čeprav vas bo vse tole stalo po ceniku že 20.500 evrov. Novi motor je namreč na voljo samo pri najprestižnejšem paketu opreme allure pa še samodejni menjalnik je tisoč petsto evrov ... zato pa je takšna posebna barva možna pri vseh paketih opreme razen pri vstopnem.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 208 1.2 puretech 110 EAT6 allure
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1199
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 205 pri 1.500
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3973 x 1739 x 1460
medosna razdalja v mm 2538
prtljažnik v litrih 285
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1090 (560)
največja hitrost v km/h 194
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/3,8/4,5
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 10.997
cena testnega vozila v EUR 17.270
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 20.544

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
a2l0dF9yZXN0YXVybzEzLmpwZzEzMTU3NjI2MDU=.jpg
s0me0ne0 pravi:
Hud.
(pred 4 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Bo tudi vaš novi avtomobil križanec?
835Seveda, je že naročen! 834Se še odločam. 833Ne rabim novega avtomobila. 832Nikakor, kombilimuzina!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: andraž
Obvestila
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 dnevi  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 dnevi  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 3 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 3 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 7 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 7 meseci  |