Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Upoštevali so naše pripombe

Peugeot 2008 1.2 puretech 130 allure

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko smo spomladi ob bok postavili deset malih križancev, je peugeot 2008 zasedel drugo mesto. Prepričal nas je na skoraj vseh področjih, predvsem s svojo prostornostjo in kakovostno izdelavo. Še cena ni bila slaba.
Upoštevali so naše pripombe
Foto: Gašper Miš
25. 10. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prenova je poskrbela za nekaj potrebne oblikovne privlačnosti
2008 je eden nižjih predstavnikov segmenta, kar je pogosto prednost
vseeno je dovolj oddaljen od tal, da se sedi višje in vstopa lažje
vozne lastnosti zaradi odmika od tal ne trpijo, prav lepo je vodljiv
majhen volan je posebnost in prijetno ga je vrteti, tudi občutek je dober
prostornost in uporabnost sta še dve vrlini, ki ju navzven dobro skriva
materiali v notranjosti so nadpovprečno dobri, hvalim celotno okolje
turbobencinski motor je dovolj zmogljiv in ne porabi preveč
pri pospeševanju je motor zaradi majhne prostornine slabo odziven
na štirikolesni pogon pozabite, ker sploh ni na voljo
sistem samodejnega zaviranja je na voljo le za doplačilo
postavitev merilnikov ostaja samosvoja, za vse voznike niso idealno nameščeni
pomikanje po funkcijah preko zaslona na dotik je še vedno prepočasno
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (22 glasov)
test peugeot 2008 1.2 puretech 130 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Seveda so bile vmes tudi stvari, ki nam niso bile najbolj všeč, za tisto piko na 'i' bi bil lahko oblikovno bolj zanimiv, imel tišji motor in kakšen asistenčni sistem več. Naše pripombe so slišali pri Peugeotu in ga prenovili, popravili pa večino tistega, kar nas je zmotilo. Če smo pred prenovo potarnali, da je oblikovno suhoparen, evo, ni več. Maska je občutno bolj privlačna, luči in platišča tudi, prav dobro izgleda. Sploh v barvi, kakršna je tokratna, tudi ta je nova. Torej, pred prenovo je 2008 postal oblikovno bolj poseben le, če ste izbrali dodatne nalepke, kakršne je nosil ta testni avtomobil, sedaj pa je privlačen že zaradi same oblike maske.

Znotraj je sprememb malo ali nič, še vedno so določeni elementi takšni, da boste dovzetni za pripombe. Sam še vedno ne vidim dobro na merilnike, ker je njihov položaj ostal enak, čeprav višji v uredništvu ne jamrajo preveč. Me pa še vedno moti počasen vmesnik zaslona na dotik. Mi je jasno, da zaradi nekaterih pripomb ne bodo popravljali celotne armaturne plošče, bomo pa videli, če je bilo kritik dovolj za spremembo, ko pride nova generacija, ker bi lahko vmesniku namenili vsaj nekaj več procesorske moči. Peugeot namreč zdaj vse osnovne funkcije seli na zaslon, pri tem modelu pa k sreči vsaj tiste za klimatsko napravo še vedno ostajajo 'na gumbih'. Novo pa je to, da odslej lahko preko vmesnika upravljate še s sistemoma Apple CarPlay in MirrorLink.

Sta pa še dve področji, kjer je nas pred prenovo 2008 ni prepričal. Prvo in obenem najbolj kritično predstavljajo njegovi asistenčni sistemi. Se bom drugače izrazil, pomanjkanje sistemov. Večina novejših križancev ponuja že vse mogoče, 2008 pred prenovo ni prav nobenega od novodobnih, sedaj pa so mu namenili sistem active city brake, ki preprečuje nalete pri majhnih hitrostih. Še kakšnega bi lahko dobil, denimo opozorilnik pred vozili v mrtvem kotu ali opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu, a cenim, da je dobil vsaj tega. Ni pa serijski in tega ne cenim.

Drugo področje, ki nas še vedno ne prepriča povsem, je pod pokrovom. 1,2-litrski trivaljni turbobencinski mlinček seveda ni dizelsko glasen, ni pa prav tih. V bistvu se ga precej sliši, ampak ima hecen in simpatičen zvok, zato me 'ropot' ne moti. Tudi motorne moči je dovolj, skoraj 100 kilovatov ponudi, zato je dovolj zmogljiv, ko se enkrat zavrti. A ga muči odzivnost. Zelo. Po pritisku stopalke za plin je potrebna skoraj sekunda, preden puhalo pomaga pri nabiranju moči.

Pelje se lahkotno in zanesljivo, občutek na volanu je za razred presenetljivo dober, motor pa bo zlahka kljuboval tudi polno naloženemu vozilu.

Je pa res, da avtomobile, kot je 2008, običajno kupujete vozniško umirjeni in ob ležerni vožnji vas slaba odzivnost niti ne bo motila. Zato potrjujem, da je kljub minimalistični prenovi 2008 postal ravno toliko boljši, da ga lahko brez kančka slabe vesti svetujemo. Dovolj je prostoren in glede na gabarite precej praktičen, preglednost je zadostna, dodatna oddaljenost od tal pa bo zagotovila, da boste vanj zlezli lažje in znotraj imeli dober pogled na okolico. Tudi pelje se lahkotno in zanesljivo, občutek na volanu je za razred presenetljivo dober, motor pa bo zlahka kljuboval polno naloženemu vozilu.

Celo cena je konkurenčna, s precej opreme točno takšen stane malce pod 21 tisočaki, če upoštevam še popust Peugeotovega financiranja, pa le nekaj nad osemnajst. Za vse, ki večine kilometrov ne preživite na avtocestah, je takšen mali bencinski motor prava izbira.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 2008 1.2 PureTech 130 allure
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1199
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (131) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 230 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4159 x 1739 x 1556
medosna razdalja v mm 2538
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1235 (440)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0/4,1/4,8
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 14.110
cena testnega vozila v EUR 18.830
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 20.981

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
bbbbbbbbbb pravi:
as29 ne bit pameten
(pred 2 leti )
Ni slike
as29 pravi:
kateri avto ste pa testirali? copy paste drugih testov ki se nanasajo na upravljanje preko zaslona na dotik? pri vozilu 2008 katerega naj bi testirali,se notranja temperatura nastavlja preko locenih tipk in ne preko centralnega sistema.
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 tedni  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |