Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vse za lepoto

Range rover evoque TD4 180 HSE dynamic

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Družina Beckham bi verjetno znala narediti precej boljši test prenovljenega range roverja evoque, ampak se boste morali zadovoljiti tudi z našim. Anže si je zanj omislil posebno frizuro.
Vse za lepoto
Foto: Gašper Miš
8. 11. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

lepa zunanjost bo lepo poudarila vaš občutek za lepoto
notranjost je lepa in lepo urejena z lepo izbranimi materiali
novi motor je lepo zmogljiv
menjalnik ima kar 9 prestav in lepo deluje, le občasno se zmede
zelo lepo se pelje skozi ovinke in je odlično vodljiv
kljub majhnim zunanjim meram notri lepo sedijo tudi odrasli
zelo lepa paleta kar 15 lepih barv je na voljo
poraba goriva s povprečjem 10 litrov ni preveč lepa
tudi preglednost vstran in nazaj zaradi malih stekel ni lepa
motor bi lahko lepše tekel in manj ropotal
osrednji zaslon bi moral imeti lepši grafiko in ločljivost
za lepoto je potrebno potrpeti tudi pri ceni
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (26 glasov)
test range rover evoque TD4 180 HSE dynamic
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Glavno vprašanje je, kaj bi 'posh-ljudje' gledali pri takšnem avtu. Najprej izgled, jasno! Torej ogledala so na mestu, da boste lahko vedno preverili, če je frizura v vsakem vremenu urejena, tisto v senčniku dovolj učinkovito prikazuje kocine v nosu in celo zunanja stekla so dovolj zatemnjena, da se boste lahko na hitro uredili, ko boste v njih videli svoj odsev. Poleg tega je seveda pomemben tudi izgled avtomobila. Evoque nikoli ne razočara: maska je mogočna, napis range rover je res velik, luči izgledajo napadalno in stekla so zelo majhna, da vse skupaj izgleda kot mali oklepnik. Ja, res se slabše vidi iz avta, sploh nazaj, ampak lepi ljudje gledajo samo naprej in za njih to ne bo ovira.

Tudi armaturka je zelo lepa. Čeprav so materiali večinoma umetni, je guma prijetno mehka na otip, gumbi imajo dober občutek kakovosti, le osrednji zaslon ima glede na cenovni rang preslabo ločljivost. Grafika je včasih preveč kockasta, sploh, ko pogledate novi zaslon med merilniki, ki je sedaj res dober. Ostra grafika, veliko podatkov, tudi tisti, ki jih dejansko kaj zanima o avtomobilu in vožnji, bodo zadovoljeni.

Zelo lep dodatek iz jaguarjev je ročica, pardon, velik okrogel gumb menjalnika, ki se ob vžigu dramatično dvigne. Sicer to vedno traja, ampak tistim, ki so lepi, se ne sme nikamor muditi, ker ostali čakajo na njih. Pa evoque ni počasen! Dvolitrski dizelski motor TD4 ima 132 kilovatov, torej 180 'konjev', in je daleč od podhranjenosti. Prav lepo se premika, edino bolj miren in tih bi bil lahko, ker je avto lepo zatesnjen tudi pri večjih hitrostih, motor pa s svojim ropotanjem ne zna skriti svojega dizelskega ropota, čeprav je vseeno občutno tišji od svojega 2,2-litrskega predhodnika. Naj bi bil tudi bolj varčen, čeprav je na našem testu porabil povprečno 10 litrov na 100 kilometrov, kar ni preveč lep rezultat. Menjalnik ima kar 9 prestav in ga lahko pohvalim, so pa pri nemški konkurenci še boljši, ker prestavljajo še hitreje in bolj nežno ter se manjkrat pustijo zmesti, če se vozite bolj dinamično in pogosto pritiskate ter popuščate stopalko za plin. Rešitev je v takšnem primeru kar ročno prestavljanje z ročicama ob volanu.

Bolj zmoti precej umeten občutek na volanu, ki ves čas preveč sili v sredinsko lego in je premehek, ko zavijate, sicer pa je vodljivost zelo dobra glede na tip vozila.

Malo bolj zmoti precej umeten občutek na volanu, ki ves čas preveč sili v sredinsko lego in je premehek, ko zavijate, sicer pa je vodljivost zelo dobra glede na tip vozila. Prav nič ga ne zmotijo zaprti ovinki, čeprav masa vozila s 1.687 kilogrami sploh ni majhna. Eden najlepše voznih manjših SUV-jev je evoque, po občutku je skoraj zabaven, kar je dejansko velika pohvala. Udoben pa ni, to je jasno tudi po zaslugi 19-palčnih platišč, ampak verjetno vam je jasno, da za lepoto ni prav noben problem potrpeti. Morda na posnetkih deluje večje, kot je v resnici, saj v dolžino meri dokaj kompaktnih 4,37 metra, kar tudi na naših premajhnih parkirnih prostorih ne bo predstavljalo posebnih težav.

Evoque tudi sicer ni avto za velike, torej je za Anžeta ravno idealen. Sta se kar lepo ujela, ampak je rad poudarjal, da lepe stvari pašejo skupaj. Vseeno lahko tudi odrasli sedijo na zadnji klopi, le občutek bo malo bolj utesnjen zaradi malih stekel. S 420 uporabnimi litri v prtljažniku boste tudi nekako shajali, sicer raje iščite drugačen avto. Manj lep, jasno. Ne razumem pa, zakaj vas zanima še cena, ker lepota nima cene, ampak, če že moram, s tem motorjem stane od 57.500 evrov naprej, z vso dodatno opremo pa 73.020. Zelo zahteven test je torej brez težav prestal, tako avto kot lastnik v njem izgledata odlično in Victoria ga ima verjetno v vseh petnajstih barvah, da se poda k vsaki obleki in letnemu času.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki range rover evoque TD4 180 HSE dynamic
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1.750
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4370 x 1985 x 1635
medosna razdalja v mm 2660
prtljažnik v litrih 575
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1687 (663)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 9,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/4,3/4,9
poraba na testu v l/100 km 10
cena osnovnega vozila v EUR 35.850
cena testnega vozila v EUR 57.520
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 73.020

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 3 dnevi  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |