Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najbolj dodelan A6

Audi A6 avant 2.0 TDI ultra quattro S tronic

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
V avtomobilski industriji pregovor, da se paradnega konja ne menja, zelo težko velja, ker ga konkurenca povozi. Vseeno pa določeni modeli, kot je Audijev A6, zelo dolgo vztrajajo na trgu samo z manjšimi prenovami.
Najbolj dodelan A6
Foto: Anže Jereb
9. 1. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovalci so dolgočasen avtomobil naredili bolj eleganten
malenkostne spremembe naredijo veliko razliko
notranjost ostaja kvalitetna in odlično izdelana, čeprav monotona
izboljšan vmesnik MMI in na pisanje z roko občutljiva površina sta prijetna
izboljšana povezljivost s pametnimi telefoni je dobrodošla
veliko varnostnih in asistenčnih sistemov skrbi za varnost potnikov
A6 poskrbi za vrhunsko potovalno izkušnjo, tudi zaradi prostornosti
lega na cesti je odlična, predvsem pa je med vožnjo visok nivo udobja in tišine
motor je kljub manjši prostornini dovolj zmogljiv
med obračanjem na parkiriščih se občasno sliši in čuti stalni štirikolesni pogon
cena je kriva, da se zanj ne odloča veliko družin
po vseh letih na trgu znotraj kljub dodelavam že deluje zastarelo
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (50 glasov)
test audi A6 avant 2.0 TDI ultra quattro S tronic
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tudi ostali veliki modeli imajo cikel menjave nekje 7 let. 

Audi seveda ni izjema, tudi ostali veliki modeli imajo cikel menjave nekje 7 let, kar tudi pomeni, da je avto verjetno že v osnovi tako dober, da so potrebne le dodelave. Pri Audiju so bili mnenja, da lahko še nekaj zadovoljstva ponudijo tistim kupcem, ki se bodo odločili za zadnjo izdajo, za katere tudi vemo, da so po letih proizvodnje najboljše.

Na prvo žogo se sicer zdi, da druga prevetritev ni prinesla bistvenih sprememb. Pa jih je. Videti je, da so oblikovalci naredili dolgočasen avtomobil bolj eleganten, pri tem pa se same karoserije sploh niso dotaknili. Sta pa zato lepša žarometa spredaj, ki skupaj z malenkost spremenjenima odbijačem in masko poskrbita za bolj markanten obraz. Tudi zadek je lepše dodelan, saj so zadnje luči potemnili za nekaj odtenkov in spremenili zadnji usmerjevalnik zraka ter odbijač, da avtomobil deluje bolj skladno; kot se za zadnjo izdajo četrte generacije pred zamenjavo spodobi. Pozabili niso niti na modne dodatke, zato je na seznamu dodatne opreme med drugim še nekaj novih platišč.

Manj očitnih novosti je v notranjosti, ki bi si jo lahko marsikateri proizvajalec še vedno vzel za zgled. Nekateri boste rekli, da je monotona, stara, dolgočasna in ne razburja preveč, ampak, a res želite notranjost, ki bo ves čas bodla v oči? Nekateri že, kupci tovrstnih avtomobilov pa želijo predvsem kvalitetne materiale in končno obdelavo, po kateri nič ne škripa. Pri A6 je vse na svojem mestu in tudi posodobljen multimedijski sistem deluje bolje kot prej, saj je prejel hitrejši procesor, da se hitreje zažene. Pozabili niso niti na izboljšano povezljivost s pametnimi telefoni, ob doplačilu pa lahko na posebni površini tudi brezžično polnite svoj telefon, čeprav testni A6 takšne podlage ni imel. Prenova je med merilnike prinesla še velik zaslon, ki ne skopari s pomembnimi podatki, obenem pa je fino, da lahko zemljevid navigacijske naprave vidite na bolj 'varnem' mestu. Saj tudi projekcijski prikazovalnik na vetrobransko steklo projicira smer vožnje, pa vendar.

Eden izmed razlogov, da lahko na naših cestah vidite ogromno audijev A6 avant, je tudi dejstvo, da gre za zelo udoben avtomobil, ki s prijetno tišino v notranjosti poskrbi za vrhunsko potovalno izkušnjo. Odslej za to poskrbijo debelejša akustična stekla, ki zadušijo šum iz okolice pa tudi robustnost dizelskega motorja, tako da se boste kdaj po mir zatekli kar v avtomobil. Prostora je veliko, ne sicer največ v razredu, pa vendar boste le redko potarnali, da česa niste mogli peljati s sabo, saj gre v prtljažnik ob dvignjenih sedežih 565 litrov tovora, ob prevrnjenih celo 1.680. Mercedes-Benzov E ga tukaj sicer prekaša, ampak prostora vseeno ni malo.

Seveda je še najbolj opazna novost pod pokrovom motorja, kjer za moč testnega audija A6 avant skrbi novi 2,0-litrski turbodizelski motor, ki proizvede 140 kilovatov moči, torej 190 'konjev', in štirikolesnemu pogonu navkljub po podatkih tovarne porabi povprečno samo dobrih 5 litrov. V praksi jih slabih 7, kar tudi ni slab rezultat, ste pa verjetno takoj pomislili, da je moči premalo, čeprav je dejansko ni. Za tako zajeten kos pleha, ki tehta dobrih 1.800 kilogramov, je zaloge čisto dovolj, predvsem na daljših vožnjah bo A6 avant vrhunski. Zaradi udobne vožnje, za kar gre zasluga predvsem učinkovitemu in tihemu podvozju ter dobremu in lahkotnemu volanskemu mehanizmu, boste uživali tudi na daljših poteh in brez pretiranega dela z volanom vedno točno vedeli, kam bo avtomobil zapeljal. Tudi pri hitrejši vožnji skozi ovinke bo prepričljiv, saj se ne nagiba preveč, boste pa med obračanjem na parkiriščih občasno slišali in čutili stalni štirikolesni pogon quattro.

A6 avant je kljub letom še vedno zaželen avtomobil, ki prepriča kljub visoki, ampak primerljivi ceni. Vstopni model stane dobrih 47, s testnim motorjem in štirikolesnim pogonom 58, z bogato dodatno opremo pa že kar 68 tisočakov. Čeprav popolnoma nov model baje pripelje že to leto, si težko zamislim veliko možnosti za izboljšave, hkrati pa vem, da me bodo v Ingolstadtu spet presenetili, in bo na koncu, kot vedno, vse skupaj spet samo še stvar okusa.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A6 avant 2.0 TDI ultra quattro S tronic business
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) od 3.800 do 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 3.000
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski (DSG)
pogon na vsa štiri kolesa (quattro)
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4943 x 1874 x 1461
medosna razdalja v mm 2912
prtljažnik v litrih 565
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1885 (555)
največja hitrost v km/h 224
pospešek 0-100 km/h v s 7,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0/4,8/5,2
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 47.150
cena testnega vozila v EUR 58.020
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 68.690

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |