Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Na oblaku udobja

Mercedes-Benz E 220 d AMG line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Dolgo je že popularno, da avtomobili izgledajo bolj agresivno ali robustno, kot so v resnici. Trendu so že zdavnaj podlegle tudi limuzine, zato novi E s paketom AMG line izgleda še kako ostro.
Na oblaku udobja
Foto: Gašper Miš
11. 1. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

kombinacija paketa AMG line in umirjene oblike je naravnost perfektna
notranjost je razvajanje za oči in ostala čutila, nadvse moderna in prijetna
ogromna zaslona sta pregledna in popestrita notranjost
sprednja sedeža zagotavljata veliko udobja
zračno blaženje popolnoma spremeni karakter vozila, je vredno doplačila
zadnji pogon zagotavlja agilnost in majhen obračalni krog
9-stopenjski samodejni menjalnik je izjemno prijeten in hiter
motor ponuja več kot dovolj moči in je varčen
z zvokom motor zmanjšuje vsesplošno eleganco
plastika armaturne plošče je na določenih mestih pretanka in na soncu škripa
voznikov sedež je električno pomičen, le naprej in nazaj ga je treba potisniti 'na roke'
oblikovno je vseeno preveč zadržan in preveč podoben manjšemu C
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (21 glasov)
test mercedes-benz E 220 d AMG line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Mercedes-Benzov E je lahko tudi v resnici brutalen, a potem morate izbrati pravi AMG, po novem pa bo lahko še rahlo terensko naravnan, vsak čas namreč pride različica all-terrain. Še vedno je seveda lahko skrajno umirjen in eleganten, ali pa takšen, kot testni: v osnovi eleganten in z ravno toliko dodatki, da izstopa.

Test smo tokrat pričeli s kozarcem vode na armaturni plošči, ki je odličen dokaz, kako zelo udoben je E. Poskusite prevoziti le kilometer v katerem od modernih in preveč priljubljenih križancev pa boste videli, kaj se bo zgodilo. In vzemite s seboj krpo, da boste lahko razlito vodo hitro pobrisali. V tistem segmentu udobja, kakršnega ponuja ta limuzina, nikoli ne boste deležni, v bistvu lahko nanj pozabite tudi tisti, ki kupujete kakšno drugo premijsko limuzino enakega segmenta, recimo audi A6 in BMW 5, ker niti slučajno nista tako udobna kot novi E.

Čeprav je novi E na pogled zelo eleganten in simpatičen, je ravno njegova zunanjost zame najmanj posrečena stvar.

Ampak, gremo po vrsti. Čeprav je novi E na pogled zelo eleganten in simpatičen, je ravno njegova zunanjost zame najmanj posrečena stvar. Ob prevzemu za test je bilo na parkirišču kakšnih dvajset mercedes-benzov, itak vsi v podobnih barvnih odtenkih, in tega E-ja nisem našel, dokler na ključu nisem stisnil gumba za odklepanje, da so zasvetili smerniki. Na prvi pogled je skoraj enak kot C, le malo daljši. Vem, da je mnenje o obliki subjektivno, ampak zame je premalo posebna in drugačna. Že prav, da je lahko celo diskretna, če to želite, ampak se E vseeno premalo razlikuje od manjšega brata.

Je pa notranjost bolj posrečena, vendar le, če boste doplačali za široki zaslon, dober tisočak stane. V bistvu sta dva, vmes sta prekinjena, čeprav je panel en sam. In ga kar takoj pohvalim, ločljivost je odlična, ko se na zaslonu pokaže slika katere od kamer, ki so vseokrog vozila, saj je okolica vedno zelo razločno vidna. Tudi sicer nimam veliko pripomb, sistem za upravljanje je postal malo boljši, čeprav še vedno ni tako enostaven kot pri zaslonih na dotik, sedeža sta krasna in zelo udobna, spredaj je prostora ogromno. Mogoče me moti le varčevanje, zaradi katerega je plastika na nekaterih delih pretanka in na soncu zaškripa; tudi, da je sedež skoraj povsem električno nastavljiv, naprej ter nazaj pa ga moram pa še vedno vleči na roke, mi ni najbolj logična poteza. No, vsekakor je počutje znotraj nadvse prijetno in pomirja, kar je v segmentu zelo pomembno. E prav nič ne spodbuja k divjanju, vse skupaj je tako elegantno in umirjeno, da se pomiri tudi voznik.

Skoraj trije metri medosja pomenijo, da je tudi zadaj precej prostoren. Za prevažanje poslovnežev in direktorjev je sicer v ponudbi še večji S, vendar tudi tukaj nikomur ne bo nerodno šefa posesti na zadnjo klop, ker tam ne bo trpel. Prtljažnik v tem segmentu niti nima pogosto zelo pomembne vloge, a s 540 litri prostornine v E-ju vsekakor ni majhen, je pa limuzinsko plitek. Za družinsko uporabo imajo še karavan.

Med vožnjo je udobje neverjetno, kot bi se vozil na oblaku, zlasti v načinu 'comfort'. Tokratni E je namreč imel doplačljivo zračno blaženje airmatic, ki stane 2 tisočaka in pol in ga nadvse priporočam. Z njim se namreč E lahko iz oblaka prelevi v precej čvrsto limuzino, ki ji niti hitreje odpeljani zavoji ne delajo preglavic. Saj veste, če se bo mudilo in bo direktorja čimprej potrebno dostaviti na pomemben sestanek. Ta E ima še paket AMG line, ki je še tisočak dražji od zračnega vzmetenja, zato v načinu 'sport' postane precej trši, krmilni mehanizem težji in občutek vodljivosti boljši. Če se boste kdaj želeli zapoditi v ovinke, kar sicer dvomim, bo dober tudi tam. Ampak tole je predvsem izjemno udoben potovalnik in za svojo velikost na parkirišču neverjetno okreten. Pa še izgleda malce bolj vpadljivo z diskretnimi dodatki zunaj.

Imam pa en pomislek, oziroma, imajo ga moja ušesa. Štirivaljni motor z oznako 220d je v tem primeru močnejši in ponuja 143 kW moči, torej skoraj 200 'konjev'. Baje bo prav ta najbolj prodajan. Dobrih 7 sekund potrebuje do stotice, kar pomeni, da je dovolj hiter in prožen, v kombinaciji s hitrim 9-stopenjskim menjalnikom pa se vam nikoli ne bo zazdelo, da moči manjka. Če boste pridni, porabi le okoli 6 litrov, tudi super. Ker je E dobro zvočno zatesnjen, med vožnjo ne boste slišali neprijetnega ropota, kar pa ne pomeni, da ga ni.

Od zunaj je vseeno nadležno glasen in hladnega boste slišali tudi med vožnjo. Ni grozno, ampak mu ne pristoji, sploh pri ceni malo pod 80.000 EUR ne. Sam bi imel pod pokrovom vsekakor nekaj šestvaljnega, čeprav vem, da v resnici ni za to čisto nobene potrebe. Bi pa vseeno pripomoglo k splošni eleganci, pri čemer moram dodati, da sem vseeno vesel, ker niso šli preveč v športnost, ampak ohranili tisto, v čemer so najboljši - eleganco in udobje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E 220 d AMG line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1950
moč v kW (KM) pri vrt./min 143 (195) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 1.600 do 2.800
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4923 x 1852 x 1468
medosna razdalja v mm 2939
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1680 (640)
največja hitrost v km/h 240
pospešek 0-100 km/h v s 7,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/4,1/4,3
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 47.720
cena testnega vozila v EUR 49.590
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 76.986

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 4. 2017
April 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
0304  domača premiera - volkswagen crafter
050607  domača premiera - mercedes-benz E kupe in karavan
0809  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
10  domača premiera - škoda kodiaq
1112  mednarodna premiera - škoda octavia RS in scout
13  domača premiera - mercedes-benz GLA
14  domača premiera - mitsubishi space star
1516  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1718  domača premiera - fiat 124 spider
1920  domača premiera - suzuki ignis
212223  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 232
renault clio 226
škoda octavia 207
renault megane 207
volkswagen golf 200

Podatki veljajo za marec 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 18.690 novih avtov!

Anketa
Si se že prijavil na tekmovanje Zeleni volan?
811seveda, da vam pokažem 810ne, ne znam voziti varčno 809bom jutri 808jasno, pridem na vse lokacije!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: roky22
Obvestila
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 2 urami  | 
Špan Novi kolesarski center pred 3 tedni  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 1 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 2 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 2 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 2 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 2 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 3 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 4 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 6 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 6 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 7 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Opel 50-letnica centra Rodgau-Dudenhofen pred 8 meseci  | 
Akrapovič Redki izpuhi iz omejene serije pred 8 meseci  | 
Renault sport Boštjan Kline je ambasador hitrosti pred 8 meseci  | 
AVD Oldtimer Grand Prix Opel se je bo udeležil s calibro V6 pred 8 meseci  | 
BASF Z materiali do večjega udobja pred 9 meseci  |