{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Doktor križanec

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 allure

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če je izgled tisto, kar prodaja avtomobile, potem novi 3008 čaka najsvetlejša prihodnost. Zanimivo zunanjost namreč spremlja še bolj huda notranjost, oblikovne vrline pa sploh niso edina stvar, zaradi katere ga velja pogledati vsaj dvakrat.
Doktor križanec
Foto: Gašper Miš
10. 3. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če želite biti opaženi, je ta podoba peugeota perfektna
če želite uživati sami, vas bo navdušila notranjost
položaj za volanom je odličen, spredaj je doživetje precej posebno
moderen izgled ne zmanjša uporabnosti, odlagališč je veliko
kakovost izdelave je na zavidljivi ravni
prostora je dovolj spredaj in zadaj
digitalni merilniki z možnostjo prilagajanja so odlični
dobra zvočna zatesnitev poskrbi za mir celo na avtocesti
samodejni menjalnik pristoji takšnemu avtomobilu pa še dober je
1,6-litrski dizelski motor je dovolj zmogljiv
kljub dizelski zasnovi je motor le povprečno varčen
preprijemanje neokroglega volanskega obroča je nerodno
občutek na volanu bi bil lahko boljši
manjkata vsaj dve stikali za klimatsko napravo
vzvratna kamera je slaba, slika, ki jo prikazuje, se zatika
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (48 glasov)
test peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pogled na notranjost mi je v šali dal idejo, da se je pri snovanju zgodila naslednja zgodba. No, morda ... Po napornem vikendu, najbrž s kakšno zanimivo substanco v podporo, je na ponedeljkov sestanek glavni Peugeotov oblikovalec prišel z idejo, da v novem 3008 ne bi imeli okroglega volana. Na vidno začudenje in kakšen pogled v smislu: 'a se ti je zmešalo?', je odgovoril s skico celotne notranjosti, ki jo je vrgel na mizo, naravnost pred direktorja. In ko so vsi prisotni ugledali to mojstrovino, so rekli: 'vau'.

Novi peugeot 3008 ima po mojem eno najbolj atraktivnih notranjosti v avtomobilskem svetu, s katero se lahko kosa le notranje okolje Paganijevih mojstrovin.

Novi peugeot 3008 ima po mojem eno najbolj atraktivnih notranjosti v avtomobilskem svetu, s katero se lahko kosa le notranje okolje Paganijevih mojstrovin. Morda pretiravam, vseeno pa priznavam, da sem naravnost navdušen. Na pogled je res fenomenalna, voznik sedi kot v kokonu, obdan s krasnimi linijami, z zanimivo prestavno ročico in zasidran v vrhunskem sedežu. Pred nosom pa se nahajajo moderni digitalni merilniki. Več različnih okrasnih elementov je na voljo, a meni se daleč najbolj posebni zdijo takšni iz tkanine. Pri merilnikih pa vem, da vam bo všeč možnost nastavljanja prikazovanja podatkov, od minimalističnega za ponoči, da ti ne sveti vse v glavo, do navigacije in ostalega.

Tudi izdelava je odlična, materiali prav tako, takšnega razkošja od Peugeota res nisem pričakoval, zato takšen hvalospev. V bistvu imam glede celotnega voznikovega okoliša le eno pripombo, manjkata dve stikali za nastavljanje klimatske naprave, eno za temperaturo in drugo za moč prezračevanja. Sicer je vmesnik zaslona na dotik hiter in pregleden, a vseeno zahteva preveč pozornosti za takšne osnovne menjave, zato bi bili stikali vseeno dobrodošli in predvsem bolj varni. Sicer pa ne manjka veliko, da bi bilo okolje brezhibno. Običajno moderne linije in minimalizem prinesejo hendikep pri praktičnosti, tukaj pa ga ne. Uporabnih odlagališč je veliko, sploh tisto za telefon na sredini je zelo priročno. Prostora za potnike je dovolj, čeprav se zdi, da je spredaj zaradi širokega osrednjega grebena vse skupaj malo utesnjeno, pa ni tako. Tudi prtljažnik je dovolj velik in uporaben, sicer pa ne govorimo več o segmentu, kjer bi bila njegova prostornina najbolj pomembna.

Torej, volan. Se mi zdi celo manjši od že tako majhnega v ostalih novodobnih peugeotih, če mi je všeč, pa še ne vem. Na pogled je super in v 3008 celo brez težav vidim na merilnike, kar je pohvalno, ker v 208 in 308 nisem. Tudi v rokah ga je prijetno držati, ampak le dokler ne pridem do ostrejšega zavoja, potem kar nekako ne vem, kako bi ga preprijel. Predstavljajte si, da bi morali preprijemati majhen volan gokarta, nenavadno je. Prvič zaradi majhnosti obroča in drugič zaradi nekajkratne prisekanosti, predvsem spodnji del je z daljšo ravnino zelo nerodno preprijeti.

Vem, da s tem avtom ne boste divjali, zato je umeten občutek dokaj nepomemben, vožnja me skoraj spominja na igranje playstationa. Nisem najbolj prepričan, da mi je občutek všeč, se mi zdi eno manj prepričljivih področij. Tudi zato, ker se na slabih cestah tresljaji preko volanskega droga tako močno prenašajo na volan, da se včasih kar trese. A, še to: vzvratno vozite počasi, ker sicer vzvratna kamera niti ne bo uspela dovolj hitro kazati slike in bo le-ta preskakovala kot bi gledali diapozitive.

Sicer pa je lega zanesljiva, za tip vozila celo presenetljivo dobra, a je treba biti tekoč in enakomeren ob hitrih vstopih v zavoj, mesarski tip vožnje mu ne ustreza. Če ste radi bolj agresivni, vas ne bo lepo ubogal, menim pa, da ta podatek večine niti ne zanima. 3008 je tiste sorte avtomobil, ki ga pač nihče ne kupi zaradi voznih lastnosti, zato povprečno zahtevni mojega godrnjanja glede umetnega občutka na volanu niti ne jemljite preveč resno.

Sama lega, če pogledam še malo drugače in ne le preko dinamičnih vrlin, ni slaba. Avtomobil se ne nagiba preveč in posledično vliva precej zaupanja, obenem tudi ni posebej trd in ne pretresa bolj od povprečja segmenta. Priporočam tudi samodejni menjalnik, ker lepo in nežno prestavlja, predvsem pa v takšen avtomobil paše, saj je celotna izkušnja z njim še bolj prijetna.

Prav kmalu pričakujte še test močnejšega 3008 GT, ta pa je pod pokrovom skrival 1,6-litrski turbodizelski HDi z 88 kW moči, torej s 120 'konjički', kakršnega smo v različnih vozilih preizkusili že večkrat. Čisto dovolj solidno potegne, močnejšega ne potrebujete, ker bo tudi ta zlahka kos zahtevam, z menjalnikom pa sta, kot rečeno, lepo uigrana. Na avtocesti moram pohvaliti, da je tih in premagovanje daljših razdalj povsem lahkotno. Edino poraba goriva bi bila lahko manjša, ves čas se je vrtela okrog 7,5 litra, kar je zgolj povprečno. Enako cena, ki še zdaleč ni ugodna, je pa povsem primerljiva s konkurenco.

O zunanjosti še nisem rekel nobene, kajne? Tudi ta je, če vprašate mene, zelo domiselna in atraktivna. Sploh zadek se mi zdi nastopaški in ob tem sem zadnjič pomislil, da je tole po novem tudi tekmec scenicu, ki ni več klasičen enoprostornik, ampak nekakšen križanec. In scenic za atraktivnost uporablja 20-palčna platišča, temu pa to ni potrebno. Tudi ob bok tiguana, tucsona in kie sportage ga lahko postavite pa bo še vedno izstopal. Le na štirikolesni pogon pozabite, z njim bo na voljo samo hibridna različica, zato terenske vragolije pač odmislite. Moderni križanci so za na cesto, ker v gozdu pač nihče ne bo mogel občudovati vse te lepote.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 allure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 1.750
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4477 x 1841 x 1624
medosna razdalja v mm 2675
prtljažnik v litrih 591
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1512 (478)
največja hitrost v km/h 185
pospešek 0-100 km/h v s 11,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/4,1/4,4
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 20.390
cena testnega vozila v EUR 27.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.910

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 8. 2018
Avgust 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 323
volkswagen polo 273
renault clio 209
renault captur 189
nissan qashqai 188

Podatki veljajo za julij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 47.923 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rockerka
Obvestila
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 tedni  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 tedni  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 1 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 2 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 5 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 5 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 5 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 5 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 5 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 6 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 8 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 9 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 10 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 10 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 10 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 10 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 leti  |