Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Novi prvak razreda?

Mercedes-benz GLC 220 d 4Matic

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Mercedes-Benz je z novim GLC v ring, kjer se mlatita X3 in Q5, stopil odlično oborožen. S seboj je prinesel ščitnike in čelado, obenem pa še odlično boksarsko znanje. Prvak je namreč lahko le en.
Novi prvak razreda?
Foto: Gašper Miš
24. 4. 2017 ob 6:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v primerjavi s predhodnikom GLK je tale bistveno bolj simpatično zaobljen
notranjost je bistveno modernejša kot recimo pri GLE coupe
dimenzijsko ostaja spodoben, zato se lepo pelje
v kabini je dovolj prostora tudi za bolj zahtevne
doplačilno imate na voljo celo zračno blaženje
novi 9-stopenjski menjalnik je naravnost odličen
takšen motor je dovolj zmogljiv, le malce robat
med vožnjo je odličen kompromis udobja in dobre lege
prestavna ročica je nameščena zgoraj, kar je intuitivno …
… pa še več prostora ostane za odlagališča
poraba goriva je zgolj povprečna
cena bo ob dodajanju opreme hitro narasla
motor je za želeni nivo elegance zunaj preglasen
ena ročica za smernike in brisalce zahteva nekaj privajanja
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (15 glasov)
test mercedes-benz GLC 220 d 4matic
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če dramatiziranje zmanjšamo za stopničko ali dve, GLK je bil že precej star in povsem izven novodobnih oblikovnih smernic znamke. Njegove linije so bile tako ostre, da bi se na njih lahko urezali, a so ga ravno slednje naredile posebnega. Meni je bil že všeč, je pa morda preveč polariziral in nad njim je marsikdo vihal nos. GLC tega ne počne in očitno pri Mercedes-Benzu dobro obvladajo igro prepričevanja kupcev. Oči so tiste, ki kupujejo, in če vam avtomobil ni všeč že prvi trenutek, se boste za nakup težje odločili. Zato je GLC takšen, kot je, lep. Verjetno se boste strinjali, da je bolj posrečen in simpatičen od zgoraj omenjenih tekmecev. In niti ne dvomim, da je imel prste vmes naš Robert Lešnik, ki je pri tej znamki itak oblikovalski guru.

Pri ergonomiji notranjosti v premijskih avtih običajno ne boste imeli pripomb, ni pa tako zelo nujno, da bo samo okolje delovalo očem nadvse prijetno in bogato. Malo pred testom tega GLC smo imeli v uredništvu večji GLE kupe, ki je znotraj precej razočaral. Armaturna plošča je bila preživeta in nič kaj premijsko ni dišala, GLC pa ima že notranjost, ki jo znamka trenutno vgrajuje v svoja najnovejša vozila. Zlasti nam je bil všeč les, ki resnično poskrbi za eleganten izgled, pa tudi sicer je armaturna plošča lepo zaobljena, stikala so logično razporejena, odlagališč je dovolj, pač, vse je na svojem mestu. Edino zaslon štrli nekam nenavadno pri vseh vozilih te znamke in bi bilo lepše, če bi bil integriran v ostali del.

Kakorkoli že, posebnih pripomb nimam, vse je na svojem mestu, sedeža sta zelo dobra in udobna, položaj za volanom pa zaradi bogate nastavljivosti volanskega obroča ter sedeža odličen. Položaj prestavne ročice samodejnega menjalnika ob volanu je tako intuitiven, da po vsakem testu v drugih vozilih nehote prižigamo brisalce, ki so na istem mestu. Na ta račun je v osrednjem tunelu tudi več prostora za odlagališča … Če ravno ne kupujete ogromnega mercedes-benza zaradi nastopaštva, vam povem tudi, da je GLC največji oziroma najvišji avtomobil te znamke, ki ga še vzemite. Prostora za potnike je povsem dovolj in tudi prtljažnik je s 550 litri dovolj radodaren. Zakaj ne večjega avtomobila?

GLC je na vseh omenjenih področjih boljši. Ni tako zelo velik, da bi bil na večini cest okoren in boste ves čas le gledali, da ne boste zapeljali preko črte ali na bankino.

GLE kupe zadnjič ni razočaral le z 'zastarelo' armaturno ploščo, temveč tudi z okornostjo, pretresanjem potnikov in nasploh z ne najboljšim občutkom med vožnjo. GLC je na vseh omenjenih področjih boljši. Ni tako zelo velik, da bi bil na večini cest okoren in boste ves čas le gledali, da ne boste zapeljali preko črte ali na bankino. Tudi blaženje je dobro nastavljeno in se avtomobil ne stresa preveč, občutek na volanu pa je zelo dober in zanesljiv. Testni GLC niti ni imel zračnega vzmetenja, ki ga Mercedes-Benz v tem razredu ponuja kot prvi, pa se je dobro peljal, bi pa najbrž doplačilno podvozje vseeno priporočili, saj stane le dober tisočak in nas je še vedno prepričal. No, tudi tukaj so s sistemom Agility Control na voljo različni programi vožnje, ki vplivajo na motor in nekatere ostale parametre (na podvozje ne), vendar se nam je zdelo, da se ravno v načinu comfort GLC počuti najbolje. In ta novi 9-stopenjski menjalnik je tudi krasen, praktično brezčutno prestavlja in še bliskovito po vrhu.

Največkrat boste izbrali prav takšen motor z oznako 220 d. In prav zato ga imajo zadnje čase vsi testni avtomobili te znamke, kar je morda malce monotono, po drugi strani pa je prav to super, ker lahko primerjamo, kako se določen motor obnese v različno velikih avtomobilih. No, tudi v 1.845 kg težkem GLC-ju je povsem suveren, 125 kW moči, torej 170 'konjev' skrbi za lahkotna pospeševanja in s tem motorjem je GLC dovolj živahen, potrebe po močnejšem niti ne vidim. So pa seveda na voljo. Ima le malo robusten zvok, sploh mrzel, ampak se ga znotraj ne sliši preveč, ker je kabina dobro zvočno zatesnjena. Opozarjam pa, da pozabite na tovarniško deklarirano porabo pet litrov, vsaj sedem ali osem litrov bo popil vsakih sto kilometrov.

Takšen špas seveda ni poceni, nobeden od premijskih konkurentov ni. Točno takšen GLC z vsemi dodatki stane 54.818 EUR. Med močnejše točke štejem izgled, udobje, prostornost in notranje počutje. Če se BMW-jev X3 pelje za nekaj odstotkov bolj dinamično in je Audijev pogon quattro še bolj zmogljiv, pa najbrž v tem segmentu sploh ni več pomembno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki

mercedes-benz GLC 220d 4MATIC

vrsta motorja

turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj

prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) od 3.000 do 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.400 do 2.800
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4656 x 1890 x 1639
medosna razdalja v mm 2873
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1845 (655)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/5,1/5,5
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR 46.600
cena testnega vozila v EUR 46.600
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 54.818

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Bo tudi vaš novi avtomobil križanec?
835Seveda, je že naročen! 834Se še odločam. 833Ne rabim novega avtomobila. 832Nikakor, kombilimuzina!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: andraž
Obvestila
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 dnevi  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 dnevi  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 3 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 3 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 7 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 7 meseci  |