Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zlatarjeva izbira

Audi Q2 1.4 TFSI CoD S tronic sport S line

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ste se kdaj spraševali, kakšne avte kupujejo zlatarji? Tule je eden. Majhen, dober, poželjiv in drag – audi Q2! Testni je stal preko 51 jurjev in Nemci pravijo, da jih je vreden. Mi pa smo ugotavljali, če jih je res!
Zlatarjeva izbira
Foto: Gašper Miš
26. 4. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

eden najbolje oblikovanih audijev v zadnjem času
motor je ravno prav močan in elastičen
7-stopenjski DSG je vrhunska izbira, če želite, da prestavlja namesto vas
vrhunski materiali v kabini in brezhibna izdelava opravičujejo ceno
potnika spredaj bosta uživala v odlično urejenem in dobro odmerjenem prostoru
pred voznikom je lahko velik zaslon namesto klasičnih merilnikov
dober občutek na volanu in čvrsto podvozje ustvarjata nekaj dinamike med vožnjo
v razredu prestižnih malih križancev zaenkrat še skoraj ni konkurence
ob tem motorju ne morete izbrati štirikolesnega pogona
slab prenos moči na podlago, sprednji kolesi se pogosto vrtita v prazno
poraba goriva ni majhna kljub tehnologiji za izklapljanje valjev
podvozje je absolutno pretrdo glede na tip vozila, blaženje je neudobno
cena je kriva, da jih bo na naših cestah zelo malo
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
2.7 (16 glasov)
est audi Q2 1.4 TFSI CoD S tronic sport S line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Najmanjši Q v Audijevi ponudbi je nekaj posebnega, ker še noben Q ni imel sode številke v imenu. Tudi noben audi še ni oblikovan tako oglato in noben nima posebej pobarvanega C-stebrička. Pa hkrati ni noben na voljo tudi s samo sprednjim pogonom. Do zdaj je veljajo, da imajo vsi Q-ji štirikolesni pogon quattro, pri malem pa morate zanj doplačati in še to zaenkrat samo pri tamočnem dizelskem motorju. Testni model pa je poganjal še bistveno boljši 1,4-litrski turbobencinski TFSI.

Zakaj boljši? Ker ne smrdi, ko je mrzel, ker ne ropota kot dizli in ker se rad vrti. Tudi preko 6 tisoč vrtljajev, če želite. Seveda je tudi zmogljiv. Turbo pomaga, da pridela 110 kilovatov, to je 150 'konjev', bolj zgovoren podatek je, da do 100 pospeši v 8,5 sekunde. Lepo nabira hitrost, ni kaj reči, čeprav sem mislil, da bo po občutku še bolj močan. Ga morate kljub ugodnim številkam o navoru vseeno malo bolj zavrteti, da se spodobno odzove. Se pa pri tem Q-ju pozna, da ima samo sprednji pogon, ker se sprednji kolesi prepogosto zavrtita v prazno. Med ovinki vas bo zato dostikrat upočasnjeval sistem nadzora navora, ki zavira posamezno kolo, da se ne zavrti v prazno, kar navdušencem jemlje užitek. Žal za štirikolesni pogon v tem primeru niti doplačati ne morete, tako da se boste morali zadovoljiti z manj učinkovitim prenosom moči na cesto.

Pričakoval sem tudi manjšo porabo, ker ima ta motor še posebno tehnologijo, ko se izklapljata 2 valja od štirih (CoD – Cylinder on Demand). Sicer res samo takrat, ko se vozite med 1.400 in 3.200 vrtljaji in ko z desno nogo praktično božate pedal za plin, ampak med vsakodnevno vožnjo pozabite na rekordne številke. Na našem testu je Q2 porabil okrog 8 litrov in se mi zdi, da je to kar realno. Seveda pa priporočam še robotiziran menjalnik S tronic. 7 prestav ima in nimam praktično nobene pripombe nad delovanjem, še pri speljevanju je zdaj dovolj nežen.

Prav nič pa ni nežno podvozje. S line že dobro izgleda zunaj z vso okrasno plastiko in kar 19-palčnimi platišči, ampak je slab kompromis, ker Q2 ni niti malo športen avto, vožnja pa je na naših cestah precej neudobna. Velika kolesa in majhen avto, saj veste, da potem stalno nekaj trese. Po drugi strani je krmilni mehanizem precej odziven in njegova neposrednost narašča s kotom zasuka, zato boste imeli med ovinki občutek, da vozite le malo bolj okoren 'hot-hatch'. Tudi nagibanja karoserije in podkrmiljenja ni veliko, če boste prehitro pripeljali v ovinek in želeli vsaj malo drame brez surovega pospeševanja iz ovinka, ko vas bo pred prehitrim napredovanjem pričela ovirati elektronika.

Q2 ne kupujte niti zaradi prostora. Saj vem, da niste niti mislili, ampak tole je samo za silo družinsko uporaben avto. Spredaj se dobro sedi, če sta potnika pač 2 in lahko sovoznik svoj sedež potisne nazaj. Če je zadaj otroški sedež, pa bo spredaj že zelo tesno. Tudi prtljažnik po številkah deluje večje kot v praksi, ampak za nekaj torb in predvsem nakupovalne vrečke je več kot dovolj velik.

Kupci audijev pričakujejo predvsem odlično izdelavo in, ne boste verjeli, to bodo tudi dobili. Na otip vrhunska guma in plastika sta spredaj, zelo lepa ambientalna osvetlitev, dober občutek pri pritiskanju gumbov, ogromno funkcij in velik digitalni zaslon pred voznikom namesto klasičnih analognih merilnikov, na katerem je vse, kar vas zanima o vožnji. In še več, ampak ker ima Q2 še enostaven projekcijski zaslon, boste večino časa gledali kar nanj. Super je, da ima tudi brezžično polnjenje telefona, čeprav je postavljeno zelo nerodno v predal pod komolcem. Izgovarjajo se na varnost, ker med vožnjo nimamo kaj gledati na telefon, ampak ga imamo vseeno raje v delu pred prestavno ročico.

Če iščete najboljše med malimi križanci, ne iščite več.

Zdaj verjetno razumete, zakaj je takšen audi tako drag. Res je bogato opremljen, dobro izgleda, krasen motor ima ... pa poseben imidž, tako da če iščete najboljše med malimi križanci, ne iščite več. Saj ne rabite obeh ledvic.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi Q2 1.4 TFSI CoD S tronic sport S line
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1395
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 5.000 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.500 do 3.500
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4191 x 1794 x 1508
medosna razdalja v mm 2601
prtljažnik v litrih 405
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1355 (485)
največja hitrost v km/h 212
pospešek 0-100 km/h v s 8,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,5/4,9/5,5
poraba na testu v l/100 km 8,5
cena osnovnega vozila v EUR 24.600
cena testnega vozila v EUR 31.540
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.104

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 5. 2017
Maj 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
080910  domača premiera - alfa romeo stelvio
11121314  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
1516  domača premiera - honda civic
1718192021  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
222324  domača premiera - toyota prius plug-in in yaris
25262728  Oddaja Volan
Ob: 16:00 Trajanje: 30 minut
Kanal A.
2930  domača premiera - honda civic grand
3101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 302
renault clio 268
volkswagen golf 242
volkswagen polo 205
renault megane 181

Podatki veljajo za april 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 24.691 novih avtov!

Anketa
Kje se vozite s svojim terencem?
819po cesti, drugod ne smem 818grem, kamor želim 817samo po svoji njivi 816kdo pa rabi terenca?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: peroo
Obvestila
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 1 dnevi  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 1 dnevi  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 1 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 1 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 2 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 3 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 3 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 3 meseci  | 
Goodyear - Ekipa De Rooy Na Dakarju 2017 med najboljšimi ... pred 3 meseci  | 
www.madagaskar2017.eu Prostovoljno na Madagaskar pred 4 meseci  |  Volan
Nissan X-trail Vozil ga bo Đorđe Balašević pred 5 meseci  |  Volan
Goodyear Nasveti za varno vožnjo v zimskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear, Dunlop, Sava, Fulda Novosti za zimo pred 7 meseci  | 
Holden/Opel/GM Astra tudi v Avstraliji in na Novi ... pred 7 meseci  | 
Goodyear S pnevmatikami do optimalnega izkoristka pred 8 meseci  | 
DGR Ljubljana 2016 Dobrodelno druženje gospodov in ... pred 8 meseci  | 
Goodyear Pravilna izbira tovornih pnevmatik pred 8 meseci  |  Iztok Krajnc
Opel 50-letnica centra Rodgau-Dudenhofen pred 9 meseci  | 
Akrapovič Redki izpuhi iz omejene serije pred 9 meseci  | 
Renault sport Boštjan Kline je ambasador hitrosti pred 9 meseci  |