Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mešanje genov

Renault scenic dCi 160 energy EDC edition one

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kdor redno spremlja naše medije, že po fotografijah takoj ve, da je na njih novi renault scenic. Kaj pa tisti, ki ste ga tokrat videli prvič? Ste najprej pomislili na novi koleos, ker izgleda kot kakšen križanec?
Mešanje genov
Foto: Gašper Miš
5. 5. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

z mešanjem enoprostorske zasnove in križancev je Renault spet korak pred ostalimi
velika 20-palčna kolesa izgledajo odlično, strah pred dragimi pnevmatikami je odveč
zmogljiv dizelski motor se odlično poda velikosti avtomobila
še vedno daleč od dinamičnega, je pa lepo vozen
ureditev prostora in domiselne rešitve so še vedno vredni imena enoprostornik
všeč nam je predal pred sovoznikom, ki spominja na tistega doma za nogavice
prtljažnik je prostoren in ga je možno lepo prilagoditi za prevoz večjih kosov
vmesnik z velikim zaslonom je dokaj uporaben in ima še nekaj fizičnih gumbov
na zadnji klopi ni toliko prostora, kot bi si ga želeli
močnejši dizelski motor je na izbiro samo z menjalnikom EDC, zato je tudi cena visoka
podvozje ne blaži dovolj udobno manjših neravnin na cesti
glasna vožnja pri avtocestnih hitrostih
manjka še kakšen uporaben odprt predal za drobnarije
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (26 glasov)
test renault scenic dCi 160 energy EDC edition one
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Večina je prvič res začudeno gledala, ko je videla novi scenic. A ni nekam visok? Izgleda kot terenec, so bili najpogostejši komentarji. In točno to je želel glavni oblikovalec Laurens Van Der Acker oziroma Renault. Enoprostorniki se vse slabše prodajajo, raja hoče križance, zato so Francozi naredili kompromis in ustvarili enoprostornik, ki z izgledom spominja na križanca.

Tudi številke govorijo temu v prid. Od tal je za 4 centimetre bolj odmaknjen, torej je zdaj oddaljenost skoraj terenskih 17 centimetrov. In vsaj malo terenskega mogoče pove dejstvo, da so na isti platformi narejeni kadjar in Nissanova qashqai ter X-trail, čeprav tudi Renaultov megane.

Položaj za volanom je takšen, kot si ga želijo lastniki sodobnih križancev, dovolj visoko se sedi in volan se odlično nastavi, je pa sprednja šipa precej bolj položna in se nosu ne vidi dobro. Kabina je glede na mere kar prostorna, prtljažnik pa meri velikih 572 litrov, če odstranite polico za dvojno dno. Potem sicer nastane stopnica, če imate dolge predmete, se pa klop zelo enostavno zlaga samo z enim potegom. Na zadnji klopi sicer ni toliko prostora, kot bi si želel, ker sem se razvadil s tem, da ga je spredaj veliko. Novi scenic je tudi 2 centimetra širši in 4 daljši, kar se pozna. Predalčkov je ogromno in so veliki, sploh tisti pred sovoznikom mi je všeč, ker gre ven kot predal za nogavice v vaši garderobni omari. Me pa moti, da ni nobenega uporabnega za malenkosti; telefon mi je iz tistega na sredini ves čas padal ven.

Veliki osrednji zaslon pri bogatejših paketih opreme je zelo pregleden, sam vmesnik pa potrebuje nekaj privajanja.

Veliki osrednji zaslon pri bogatejših paketih opreme je zelo pregleden, sam vmesnik pa potrebuje nekaj privajanja, da ga obvladate. Kakšne funkcije bi lahko bolj logično razporedili in odzivnost bi bila lahko še boljša, k sreči pa so ohranili nekaj pomembnih fizičnih gumbov, da jih ne iščete v menijih. Priporočam še projekcijski zaslon, ki stane 350 EUR, ampak potem lahko ves čas gledate samo še na cesto.

Pričakoval sem, da bo scenic udobnejši, kot je, ker na večini slabih cest precej trdo blaži in to bolj klasično oblikovana konkurenca opravi bolje. Se pa po drugi strani precej manj nagiba in občutek na volanu je kar dober. Še vedno vas ne bo spodbujal k divjanju, je pa za tip vozila kar lepo vozen. Šokirale vas bodo serijske pnevmatike od osnovnega modela naprej, saj se hvalijo z merami 195/55 R20. 'Dvajsetk' še megane RS nima! Naš prvi pomislek so bile cene pnevmatik, ampak zdaj že vidimo, da jih ponujajo trije priznani proizvajalci in da je najcenejša na voljo že za nekje 125 evrov, kar sploh ni pretirano glede na eksotične mere.

Velike luknje dobro požira, majhne, ki so jih naše ceste polne, pa ne preveč, zato tisti, ki iščete zgolj udobje, preizkusite še kaj ali izberite nižji megane grandtour. Kljub obliki, ki na videz deluje aerodinamično, je v kabini tudi glasno, ko hitrost doseže avtocestnih 130. Okoli A-stebričkov in ogledal se zrak preveč vrtinči, zato se ga sliši v kabino. Je pa motor dokaj tih, gre za najmočnejši turbodizelski agregat v ponudbi, 1,6 litra ima in 118 kilovatov, kar je 160 'konjev'. Sliši se veliko, v praksi pa se zdi, da je ravno prav. Problem je le, da je na voljo samo z robotiziranim dvosklopčnim menjalnikom EDC in je potem doplačilo že 3.500 evrov pri paketu opreme Bose, če ga primerjam s šibkejšim dCi 130, tako da bo tale očitno manj pogosta izbira.

Verjetno tudi zaradi porabe, ki je pri takšni kombinaciji sploh ne tako varčnih 7 litrov, sicer pa sta motor in menjalnik kar lepo usklajena. Malo je cukanja pri speljevanju, lepo prestavlja, sicer ni najhitrejši, ima pa 7 prestav.

Renault scenic je bil leta 1996 pionir razreda manjših enoprostornikov in po 20-ih letih je edino pravilno, da spet ponudi nekaj revolucionarnega. Če so to velika kolesa ali križana oblika, se pa sami odločite. Avto odlično izgleda, o tem ni dvoma in videti je, da bo kar nekaj znamk v prihodnosti predstavilo podobne modele, zato se Renault lahko upravičeno pohvali, da je spet korak pred časom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault scenic dCi 160 energy EDC edition one
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1600
moč v kW (KM) pri vrt./min 118 (160) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 360 pri 1.750
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4406 x 1866 x 1653
medosna razdalja v mm 2734
prtljažnik v litrih 572
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1539 (594)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,0/4,3/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 16.290
cena testnega vozila v EUR 28.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.310 (*500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Bo tudi vaš novi avtomobil križanec?
835Seveda, je že naročen! 834Se še odločam. 833Ne rabim novega avtomobila. 832Nikakor, kombilimuzina!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: andraž
Obvestila
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 dnevi  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 dnevi  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 3 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 3 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 7 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 7 meseci  |