Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mešanje genov

Renault scenic dCi 160 energy EDC edition one

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kdor redno spremlja naše medije, že po fotografijah takoj ve, da je na njih novi renault scenic. Kaj pa tisti, ki ste ga tokrat videli prvič? Ste najprej pomislili na novi koleos, ker izgleda kot kakšen križanec?
Mešanje genov
Foto: Gašper Miš
5. 5. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

z mešanjem enoprostorske zasnove in križancev je Renault spet korak pred ostalimi
velika 20-palčna kolesa izgledajo odlično, strah pred dragimi pnevmatikami je odveč
zmogljiv dizelski motor se odlično poda velikosti avtomobila
še vedno daleč od dinamičnega, je pa lepo vozen
ureditev prostora in domiselne rešitve so še vedno vredni imena enoprostornik
všeč nam je predal pred sovoznikom, ki spominja na tistega doma za nogavice
prtljažnik je prostoren in ga je možno lepo prilagoditi za prevoz večjih kosov
vmesnik z velikim zaslonom je dokaj uporaben in ima še nekaj fizičnih gumbov
na zadnji klopi ni toliko prostora, kot bi si ga želeli
močnejši dizelski motor je na izbiro samo z menjalnikom EDC, zato je tudi cena visoka
podvozje ne blaži dovolj udobno manjših neravnin na cesti
glasna vožnja pri avtocestnih hitrostih
manjka še kakšen uporaben odprt predal za drobnarije
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (28 glasov)
test renault scenic dCi 160 energy EDC edition one
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Večina je prvič res začudeno gledala, ko je videla novi scenic. A ni nekam visok? Izgleda kot terenec, so bili najpogostejši komentarji. In točno to je želel glavni oblikovalec Laurens Van Der Acker oziroma Renault. Enoprostorniki se vse slabše prodajajo, raja hoče križance, zato so Francozi naredili kompromis in ustvarili enoprostornik, ki z izgledom spominja na križanca.

Tudi številke govorijo temu v prid. Od tal je za 4 centimetre bolj odmaknjen, torej je zdaj oddaljenost skoraj terenskih 17 centimetrov. In vsaj malo terenskega mogoče pove dejstvo, da so na isti platformi narejeni kadjar in Nissanova qashqai ter X-trail, čeprav tudi Renaultov megane.

Položaj za volanom je takšen, kot si ga želijo lastniki sodobnih križancev, dovolj visoko se sedi in volan se odlično nastavi, je pa sprednja šipa precej bolj položna in se nosu ne vidi dobro. Kabina je glede na mere kar prostorna, prtljažnik pa meri velikih 572 litrov, če odstranite polico za dvojno dno. Potem sicer nastane stopnica, če imate dolge predmete, se pa klop zelo enostavno zlaga samo z enim potegom. Na zadnji klopi sicer ni toliko prostora, kot bi si želel, ker sem se razvadil s tem, da ga je spredaj veliko. Novi scenic je tudi 2 centimetra širši in 4 daljši, kar se pozna. Predalčkov je ogromno in so veliki, sploh tisti pred sovoznikom mi je všeč, ker gre ven kot predal za nogavice v vaši garderobni omari. Me pa moti, da ni nobenega uporabnega za malenkosti; telefon mi je iz tistega na sredini ves čas padal ven.

Veliki osrednji zaslon pri bogatejših paketih opreme je zelo pregleden, sam vmesnik pa potrebuje nekaj privajanja.

Veliki osrednji zaslon pri bogatejših paketih opreme je zelo pregleden, sam vmesnik pa potrebuje nekaj privajanja, da ga obvladate. Kakšne funkcije bi lahko bolj logično razporedili in odzivnost bi bila lahko še boljša, k sreči pa so ohranili nekaj pomembnih fizičnih gumbov, da jih ne iščete v menijih. Priporočam še projekcijski zaslon, ki stane 350 EUR, ampak potem lahko ves čas gledate samo še na cesto.

Pričakoval sem, da bo scenic udobnejši, kot je, ker na večini slabih cest precej trdo blaži in to bolj klasično oblikovana konkurenca opravi bolje. Se pa po drugi strani precej manj nagiba in občutek na volanu je kar dober. Še vedno vas ne bo spodbujal k divjanju, je pa za tip vozila kar lepo vozen. Šokirale vas bodo serijske pnevmatike od osnovnega modela naprej, saj se hvalijo z merami 195/55 R20. 'Dvajsetk' še megane RS nima! Naš prvi pomislek so bile cene pnevmatik, ampak zdaj že vidimo, da jih ponujajo trije priznani proizvajalci in da je najcenejša na voljo že za nekje 125 evrov, kar sploh ni pretirano glede na eksotične mere.

Velike luknje dobro požira, majhne, ki so jih naše ceste polne, pa ne preveč, zato tisti, ki iščete zgolj udobje, preizkusite še kaj ali izberite nižji megane grandtour. Kljub obliki, ki na videz deluje aerodinamično, je v kabini tudi glasno, ko hitrost doseže avtocestnih 130. Okoli A-stebričkov in ogledal se zrak preveč vrtinči, zato se ga sliši v kabino. Je pa motor dokaj tih, gre za najmočnejši turbodizelski agregat v ponudbi, 1,6 litra ima in 118 kilovatov, kar je 160 'konjev'. Sliši se veliko, v praksi pa se zdi, da je ravno prav. Problem je le, da je na voljo samo z robotiziranim dvosklopčnim menjalnikom EDC in je potem doplačilo že 3.500 evrov pri paketu opreme Bose, če ga primerjam s šibkejšim dCi 130, tako da bo tale očitno manj pogosta izbira.

Verjetno tudi zaradi porabe, ki je pri takšni kombinaciji sploh ne tako varčnih 7 litrov, sicer pa sta motor in menjalnik kar lepo usklajena. Malo je cukanja pri speljevanju, lepo prestavlja, sicer ni najhitrejši, ima pa 7 prestav.

Renault scenic je bil leta 1996 pionir razreda manjših enoprostornikov in po 20-ih letih je edino pravilno, da spet ponudi nekaj revolucionarnega. Če so to velika kolesa ali križana oblika, se pa sami odločite. Avto odlično izgleda, o tem ni dvoma in videti je, da bo kar nekaj znamk v prihodnosti predstavilo podobne modele, zato se Renault lahko upravičeno pohvali, da je spet korak pred časom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault scenic dCi 160 energy EDC edition one
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1600
moč v kW (KM) pri vrt./min 118 (160) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 360 pri 1.750
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4406 x 1866 x 1653
medosna razdalja v mm 2734
prtljažnik v litrih 572
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1539 (594)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,0/4,3/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 16.290
cena testnega vozila v EUR 28.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.310 (*500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 11. 2017
November 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
0607  domača premiera - tiguan allspace
08  domača premiera - hyundai KONA
09  domača premiera - fiat 500L
101112
131415  domača premiera - BMW X3 in 6 gran turismo
16  domača premiera - volvo XC40
171819
2021  mednarodna premiera - mitsubishi eclipse cross
2223242526
27282930  mednarodna premiera - ford transit custom
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 387
renault clio 358
škoda octavia 201
renault megane 173
renault captur 165

Podatki veljajo za oktober 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 60.561 novih avtov!

Anketa
Kako pripravite avtomobil na zimo?
855toplo se oblečem 854samo pnevmatike zamenjam 853za pregled si vzamem 3 ure 852nikoli ga ne pripravim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Carloss
Obvestila
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 tedni  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 1 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 3 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 4 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 4 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 5 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 5 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 5 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 5 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 5 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 6 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 7 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 8 meseci  |