Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Visoka družba

Jaguar F-pace 20d AWD prestige

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Lastniki jaht v Marini Dubai ne morejo hoditi peš v šoping, ker rabijo udoben stroj, ki je seveda na nivoju ostalih na parkirišču. Ampak za njih ni več dovolj, da samo visoko sedijo, po novem se mora avto tudi dobro peljati.
Visoka družba
Foto: Gašper Miš
11. 5. 2017 ob 18:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tudi zaradi oblike bo F-pace postal najbolj priljubljen jaguar
aluminij je konkretno zmanjšal maso, kar se zelo pozna med vožnjo
pogon je večino časa speljan nazaj, zato je občutek med vožnjo celo malo športen
vrhunski menjalnik se odlično obnese v tej kombinaciji
poraba goriva je zmerna glede na velikost in pogon
veliko je uporabnih odlagalnih mest
v kabini si načeloma ne boste želeli še več prostora
prtljažnik je velik in zelo širok
z zajetnim motornim pokrovom deluje izza volana zelo mogočno
konkurenčna cena, zaradi katere bi jih lahko več videli tudi na naših cestah
motor bi moral biti malo tišji in bolj uglajen med delovanjem
plastična notranjost ne deluje dovolj prestižno
tudi za boljša sprednja sedeža boste morali doplačati, ta imata premalo ledvene opore
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (10 glasov)
test jaguar F-pace 20d AWD prestige
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Res so za samo vožnjo še vedno najboljše dobre limuzine, vendar določene znamke že znajo narediti tudi dobre SUV-je.

Res so za samo vožnjo še vedno najboljše dobre limuzine, vendar določene znamke že znajo narediti tudi dobre SUV-je in tukaj po novem nastopa jaguar F-pace. Najbolj vroča 'plehnata mačka' ta hip! To je tudi avto, ki naj bi predstavljal večino njihove prodaje, zato nič ne škodi, če si malo bolj podrobno pogledate novega predstavnika iz 'visoke' družbe.

Poglejte masko. Enormna je. Na njej je maček na preži in enako se počuti voznik za volanom. Prav nič mu ne bo nerodno v marini v Dubaju. Sedi se dokaj visoko in pred njim je ogromen pokrov motorja, ki daje občutek premoči na cesti. Večina raziskav, ki so jih znamke naredile med vozniki takšnih avtomobilov, dokazuje, da so ravno zato tako uspešni, osebni kompleksi so glede na priljubljenost očitno zelo pogosti.

No, z metrom v rokah je, tole je velika, predvsem zelo široka zadeva, saj ga je v širino brez ogledal skoraj za 2 metra.

Pa ni tako hudo. No, z metrom v rokah je, tole je velika, predvsem zelo široka zadeva, saj ga je v širino brez ogledal skoraj za 2 metra. Tudi v dolžino meri 4,73 metra, torej je po dolžini bližje macanu kot cayennu, če pomislim na najbližjo konkurenco. Neopazno že ne bo mogel mimo vas in pri tem mu pomaga še krasna oblika Iana Calluma, ki je bil kriv za že veliko lepih aston martinov v 90-ih.

Zdaj pa se še malo ugriznem v jezik ... F-pace je eden najbolje voznih SUV-jev kadarkoli. Ja, dejansko se kljub višini dobro pelje, občutek na volanu je dober, vidim, da avti, ki jih do pred kratkim še niti povohati nisem hotel zaradi slabih voznih lastnosti, zelo napredujejo. Jaguar je to rešil tudi z materiali, saj je večinoma uporabljen aluminij in navidezna gmota tehta še kar sprejemljivih 1.775 kilogramov. Plus vrhunsko vzmetenje zadaj, enako kot pri limuzinah XE in XF, in štirikolesni pogon, ki navor večino časa pošilja nazaj. Dostikrat pravimo, da se določen avtomobil pelje kot številko manjši, ker je tako lepo vodljiv. Še posebej to velja za F-pace, ker je krmilni mehanizem hiter in odziven, podvozje pa zlahka prebavi pretiravanje med bolj dinamično vožnjo. Med vožnjo boste večinoma uživali, čeprav ni udobna, to je jasno. 20-palčna kolesa in višina vseeno pomenita kompromis in na slabih cestah vas bo včasih kar lepo treslo.

Na teren se z njim ne bo nihče vozil. Štirikolesni pogon sicer prenese do polovico navora motorja do prvih koles, s čimer se da rešiti iz marsikatere zagate, pomagal bo tudi kar 213-milimetrski odmik od tal, kar je enako kot pri land roverju discovery sport, vseeno pa je F-pace eden najmanj brezpotnih SUV-jev. Cesta je njegov prvi dom, divjino naj raje opazuje izza ograje.

Pri testnem avtu edino dizelski motor ni navdušil, ker je preveč robat. Zvok sicer je dokaj globok, da se vam včasih samo za trenutek zazdi, da ni traktor, sicer pa je preglasen in malo preveč trese, da bi si zaslužil tako fino zunanjo podobo. Zmogljivosti sicer niso slabe: iz dveh litrov stisne 132 kilovatov, kar je 180 'konjev', in čeprav se sliši malo, lepo vleče. Je kar primeren za današnji čas, ko večina raje namesto v močnejše motorje vlaga v bogato dodatno opremo, ampak manjka še nekaj več. Je pa menjalnik odličen. Že ročica oziroma okrogli gumb je poseben, 8 prestav pa menja kot za šalo. Poraba? Na testu okrog 8 litrov na 100 km, kar ni tako slabo s štirikolesnim pogonom.

Še malo bom zahteven - notranjost deluje premalo prestižno. Z večjim zaslonom sicer deluje bolj napredno, čeprav je manjši s fizičnimi gumbi bolj enostavno uporaben. Samo malo manj plastično bi moralo izgledati vse skupaj in bi bilo OK, ker je sicer izdelava dobra, odlagalnih mest dovolj ... počutje je na splošno dobro. Priporočam še doplačilo za boljše sedeže, ker so imeli testni premalo ledvene opore, je pa prostora veliko. Tudi veliki boste v tem avtu dobro sedeli. Celo zadaj, kjer je kljub padajoči strehi dovolj prostora za glave, prtljažnik pa s 650 litri pogoltne večino dopustniške krame, s čimer je to tudi najbolj uporaben jaguar vseh časov.

Pri F-pace očitno ni vse samo izgled. Gre za odličen SUV, tisti, ki hočete, da se 'cestni terenec' tudi dobro pelje po cesti, boste nad njim navdušeni. Cena je konkurenčna - 55 s takšnim motorjem in pogonom, 67 z nekaj dodatne opreme, kot jo vidite na posnetkih ... je res fino, ko je že toliko izbire, da se vse težje odločimo za svojega favorita. Seveda vam morajo biti SUVji že v prvi vrsti všeč, sicer ima Jaguar še bistveno bolje vozne stroje, ampak s svojim prvim poskusom v novem segmentu so začeli zelo prepričljivo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki jaguar F-pace 20d AWD prestige
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 430 od 1.750 do 2.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4731 x 1936 x 1651
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 650
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1775 (685)
največja hitrost v km/h 208
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,2/4,7/5,3
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 45.995
cena testnega vozila v EUR 54.942
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 67.758

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Bo tudi vaš novi avtomobil križanec?
835Seveda, je že naročen! 834Se še odločam. 833Ne rabim novega avtomobila. 832Nikakor, kombilimuzina!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 tedni  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 tedni  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 7 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 7 meseci  |