{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Enoprostornik za treking

Renault scenic Xmod dCi 130 energy Bose edition

Avtor prispevka: Anže Jereb
Scenic v zadnji generaciji na trgu vztraja že dovolj dolgo, da bo v letu ali dveh dobil naslednika. Do takrat vas bo poskušal premamiti še s kakšnim posebnim paketom opreme in z bolj atraktivno zunanjostjo.
Enoprostornik za treking
Foto: Gašper Miš
5. 6. 2015 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

notranjost je kljub letom še vedno prijetna in materiali mehki
scenic ne razočara pri osnovah, prostorsko je razkošen in uporaben
ozvočenje Bose sicer ni vrhunec zvočne reprodukcije, je pa dobro
oprema Xmod ga naredi bolj oblikovno zanimivega, ne pa terenskega
vozniško je naravnost za družine, ker je predvsem udoben in nenaporen
prtljažnik je zaradi pravilnih oblik precej uporaben
na sedeže zadaj lahko pritrdite tri otroške sedeže
takšen motor z nekaj manj kot 100 kW moči je več kot dovolj zmogljiv
sistem za uravnavanje pogona nikakor ne dela čudežev in je skoraj nepotreben
v zavojih se precej nagiba, zato mu hitra vožnja ni všeč
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (7 glasov)
test renault scenic Xmod Bose edition dCi 130 energy
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Avtomobilskih segmentov je seveda ogromno, ampak če se omejim na tiste, ki so sorodni takšnemu scenicu, potem imamo enoprostornike, križance in nekakšne vmesne člene, ki želijo biti oboje. Imamo pa tudi čistokrvne enoprostornike, ki le hočejo biti križanci, čeprav to sploh niso. Takšen scenic Xmod je tipičen primer.

Z zunanjimi dodatki izgleda bolj atraktivno, ampak je pravi enoprostornik in nič drugega. Znotraj namreč ponuja tri ločene sedeže, kamor dejansko lahko postavite tri otroške sedeže, prtljažnik je precej prostoren ter uporaben, skratka, glavna vrlina tega avtomobila ostaja prostornost, kar je domena, no, enoprostornikov. Res pa je zunaj s plastičnimi obrobami malce bolj atraktiven, da se bo 'fotr' počutil bolj kot Chuck Norris, ko bo otroka pripeljal v vrtec.

Prostora je veliko, odlagališč tudi, vožnja se zdi varna, predvsem, ker se ob pretiravanju avtomobil hecno zvija in dovolj zgodaj da vedeti, da se malo umirite.

Z vidika enoprostorskih vrlin temu avtomobilu ne manjka veliko in ni dosti stvari, ki bi jih pogrešal. Prostora je veliko, odlagališč tudi, vožnja se zdi varna, predvsem, ker se ob pretiravanju avtomobil precej hecno zvija in dovolj zgodaj da vedeti, da se malo umirite. Seveda, še preden boste odkrili mejo podvozja. Stekla so velika in na zvočnikih piše Bose, zato igrajo malo bolj suvereno in boste otroški direndaj na zadnjih sedežih lažje preglasili.

Terenski pa je takšen scenic toliko kot treking kolo. Če ste nasilni, gre, ampak takrat gre vsak bicikl. Xmod izgleda s plastičnimi dodatki, kot da je bolj pripravljen na brezpotja, čeprav sploh ni, sredinsko stikalo in njegovi programi mu sicer omogočajo prilagajanje sistema proti zdrsu gnanih koles na ta način, da morda kakšen kamen ali dva prevozi lažje. Je pa pogon dvokolesni in gume bodo vseeno hitro popustile, kot pri vsakem drugem avtomobilu, zato nanj ne računajte preveč.

V bistvu smo ta model v zadnji generaciji preizkusili že tolikokrat, da kaj dosti novega niti ne moremo odkriti. Xmod je kljub bolj atraktivnemu izgledu še vedno klasičen scenic z veliko uporabnosti in prostornosti, materiali in izdelava se še vedno zdijo dobri, vožnja pa nikakor noče biti dinamična, bolj vas bo razveseljeval pri normalni uporabi. In takrat bo malo manj kot 100-kilovatni dCi prav prijeten ter dovolj zmogljiv, porabil pa bo okoli šest litrov. Skratka, na ta avtomobil glejte kot na enoprostornik in boste zadovoljni; se popravljam, na oblikovno malo bolj atraktiven enoprostornik.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault scenic Xmod dCi 130 energy Bose edition
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4372 x 1845 x 1656
medosna razdalja v mm 2704
prtljažnik v litrih 437
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1511 (544)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 10,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/4,0/4,4
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 20.500
cena testnega vozila v EUR 26.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.635

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 1. 2019
Januar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
31010203040506
070809  domača premiera - audi A1
10111213
14  domača premiera - peugeot 508
151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Maticher
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 2 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 2 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 2 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 2 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 2 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 2 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 2 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 2 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 4 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 4 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 4 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 5 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 5 meseci  |