Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Pandorina skrinjica

BMW 125d M sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ob pogledu na Brocka Lesnarja je vsem jasno, da z njim ni pametno 'češenj zobati'. Ob pogledu na frizuro ameriškega predsednika, je jasno, da so kakovostne lasulje redke. Ob pogledu na focus RS pa je jasno, da ni namenjen le ležerni vožnji. Kaj vam pove pogled na takšen BMW 125d?
Pandorina skrinjica
Foto: Gašper Miš
10. 10. 2016 ob 16:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

znotraj ne zmore tistega 'vau-učinka', je pa vseeno vse zelo dodelano
poleg materialov je tudi ergonomija skoraj brezhibna
sedeža sta vrhunska, predvsem zelo udobna, športna pa le, če želite
M-volan je v tem paketu sicer serijski, priporočam ga tudi v manj opremljenih enicah
podvozje je filigransko uigrano, ne pretrdo, a sila igrivo in zabavno, če želite
samodejni menjalnik je eden najboljših sploh
velik zaslon ima slovenske menije in je zelo pregleden
v programu 'eco pro' je motor lahko zelo varčen
z vso konjenico in navorom skoraj brutalno pospešuje
cena; čeprav je 125d zelo dober, je takšen znesek vseeno absurden
potovalni računalnik je le enosmeren
prostornost avtomobila je zgolj povprečna
kljub paketu M sport tokrat enica izgleda dolgočasno
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (3 glasov)
test BMW 125d M sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Na 'prvo žogo' najbrž ne veliko, deluje kot še ena od povsem običajnih različic enice, v takšni barvi celo dodatki paketa M sport ne pridejo posebej do izraza. Potem pa vidiš ceno, tokrat zajetnih 50 tisočakov, in dvomi o upravičenosti cene zrastejo. Vendar pa, čeprav se povprečni kupci ob nakupu avtomobila velikosti golfa ubadajo z vsakim posameznim tisočakom, očitno obstajajo tudi takšni, ki jim cena sploh ni pomembna. Njih je namenjena takšna enica; za razvajene in zahtevne, ki bodo v njej še kako uživali.

Težko ji je sploh kaj zameriti, poleg cene, ki pa je pač takšna, kot je. In morda nevpadljivo črno barvo, čeprav bo ravno diskretnost mogoče všeč številnim kupcem. Sedi se perfektno, saj sta sedeža v prvi vrsti udobna, obenem pa z nastavljanjem bočnega oprijema znata tudi pošteno stisniti hrbet, ko boste to želeli. Samodejni menjalnik je vrhunski, med osmimi prestavami se sprehaja skoraj brezčutno in bliskovito hitro, celotno voznikovo okolje pa je nadvse kakovostno in zelo intuitivno. Na pogled sicer ne deluje posebej atraktivno, malce k sodobnemu izgledu resda pripomore velik in pregleden zaslon, ostalo pa je dokaj zadržano. A uporabniško perfektno. Mene moti le, da je potovalni računalnik še vedno le enosmeren, ko že praktično vsi ponujajo pomikanje med podatki v obeh smereh, tudi premikanje čisto vsega s stikali za prestavno ročico, razen glasnosti, ki je čisto na drugem mestu, mi ni logično. Pač, pri takšni ceni sem lahko zahteven.

Preglednost je tudi dobra, čeprav se sedi precej športno nizko, prostornost je nekako povprečna, ker enica itak ni avtomobil za tiste, ki potrebujete prostorno vozilo, v tem primeru raje poglejte drugam. Res odlična je v vožnji. Pravzaprav tokrat v dveh stvareh, tudi motor je zelo prijeten. Vožnja je izjemno lahkotna, nič pretrda, občutek na volanu pa vrhunski in hitro zajeti ovinki so pravo veselje. Takšna enica vas sicer ne bo vabila, da jo ves čas priganjate, tole ni nikakršen dirkalnik, najboljša bo, ko boste želeli biti tekoče in enostavno hitri.

Motor vleče vedno in povsod, 165 kW moči in 450 Nm navora pač naredita svoje, zato je takšna enica lahko zelo hitra. Povsem brez napora pospešuje, niti pri najnižjih vrtljajih ne deluje podhranjeno, prepričan sem, da vam bo neizmerno všeč. Sicer bi sam vseeno raje priporočil kakšen bencinski motor, predvsem zaradi bolj zanimivega zvoka in veselja do vrtenja, ampak se potem naokoli ne boste vozili s porabo šest litrov na 100 km. Menim sicer, da pri takšni ceni vozila poraba sploh ne bi smela igrati vloge, ampak nekateri se vseeno počutite odlično, če je številka na zaslončku majhna.

V črni barvi paket M sport sploh ne pride do izraza in je avto precej neopazen. Zato bi ga sam vsekakor izbral v kakšni bolj atraktivni, itak so vse, vključno s to, doplačilne. Recimo v oranžni … Ne glede na barvo pa verjamem, da boste nad takšno različico sila navdušeni, kar je ob ceni sicer skoraj zahtevano. Dodajam še, da boste navdušeni tudi, če bo kakšen kos opreme manj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 125d M sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 165 (224) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 450 od 1.500 do 3.000
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4329 x 1765 x 1440
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 360
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1505 (490)
največja hitrost v km/h 240
pospešek 0-100 km/h v s 6,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,1/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,0
cena osnovnega vozila v EUR 23.650
cena testnega vozila v EUR 37.366
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 49.484

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sovinc
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 8 meseci  |