Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fabulozen

Mercedes-benz GLC coupe 250 CDI 4Matic AMG line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pred dvema letoma smo imeli na testu GLC in takrat zaključili, da je odličen. Tokrat smo v iskanju prave besede za GLC coupe v uredništvu staknili glave, ker rešitev ni bila enostavna. Kaj je bolje od odličen?
Fabulozen
Foto: Gašper Miš
23. 6. 2017 ob 5:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

že s svojim izgledom najbrž vleče denarnice iz žepov
v 'kupejevsko' položni podobi se skriva dovolj prostora
voznikovo okolje je izjemno elegantno in dovolj pregledno
položaj za volanom je skoraj perfekten
9-stopenjski menjalnik je eden najboljših na trgu
motor lepo vleče in se ne zdi podhranjen
poraba goriva je pričakovana
zračno blaženje ponudi veliko udobja ali veliko igrivosti
lega na cesti je nadvse zanesljiva, občutek vedno prijeten
preglednost nazaj je zaradi oblike zelo slaba
ozvočenje Burmester ni v tem primeru nič posebnega
cena je, no, zelo visoka
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (28 glasov)
test mercedes-benz GLC coupe 250 CDI 4Matic AMG line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Fabulozen! Ja, tako dober je GLC coupe. Pa še izgleda bistveno bolje od manj nastopaškega in bolj uporabnega GLC, čeprav je že tisti simpatičen. Pri tem pa se streha proti zadku spusti v bolj izrazitem in trendovskem 'kupejevskem' loku, seveda pa z dvema paroma vrat na svojem boku GLC coupe še vedno ni kupe. Izgleda bolj mišičasto in tudi takšna rdeča barva mu noro paše, čeprav bi mu tudi bolj umirjena srebrna. Pri stopnjevanju agresivnosti pomagajo dodatki paketa AMG line, ki vas bodo stali dodatno malo manj kot štiri tisočake, ampak pri takšnem avtu so že kar nujni.

Za štiri potnike je znotraj prostora dovolj, zadaj višji pri glavah ne boste doživljali posebne prostorske stiske.

Za štiri potnike je znotraj prostora dovolj, zadaj višji pri glavah ne boste doživljali posebne prostorske stiske, tudi če se streha bolj izrazito spusti, je prostora še dovolj. Prtljažnik ima visoko dno in je znotraj plitek, zato je ob siceršnjih 500 litrih prostornine vseeno manj uporaben, a tega ne štejem za hibo, ker 'kvazi-kupeja' nihče ne kupi zaradi uporabnosti.

Znotraj izgledu dajem petico, kdor je opremil testni GLC coupe, je vedel, kaj počne. Rdeči dodatki elegantno okolje ravno toliko poživijo, da je vse skupaj zelo atraktivno. Položaj za volanom je brezhiben, vse skupaj pregledno in edina zamera, ki jo pogosto namenjamo vozilom te znamke, vsaj zadnja leta, je tukaj komaj opazna. Leseni vložki na osrednjem delu armaturne plošče namreč bistveno manj škripajo od plastike, zato predlagam, da izberete to vrsto dekorativne poživitve. Med vožnjo je potem vse lepo tiho, kakšen 'čriček' se oglasi le ob močnejšem pritisku na les. Pri plastiki boste škripanje slišali že brez pritiskanja, bo dovolj le slabša cestna podlaga. A sem omenil, da bo potrebno za to doplačati?

Področje, kjer vas bo takšen GLC coupe res navdušil, je vožnja, ampak vsekakor vzemite zračno blaženje, pa čeprav stane 2.679 EUR. Mercedes-Benz ga v tem segmentu ponuja edini in že samo to med vožnjo naredi enormno razliko. V načinu comfort je presenetljivo udoben, v tem segmentu je v tem vsekakor najboljši. Če želite kakšen ovinek odpeljati hitreje, pa program 'sport +' omogoča tudi to, vse skupaj kar nekako zakrkne, podvozje otrdi, krmilni sistem postane bolj komunikativen in menjalnik bolj napadalno nastrojen. Občutek na volanu je vselej odličen, za glavnino sprememb pri karakterju pa vseeno poskrbi ravno blaženje 'air body control'. Celo za nekaj centimetrov lahko GLC coupe dodatno dvignete, če se boste slučajno zapeljali po kakšnem brezpotju, v kar sicer dvomim.

Še nekaj je dobro, in sicer tokratna kombinacija motorja in pogona. Vem, da vas bo večina izbrala cenejši motor z oznako 220 d, ampak vseeno priporočam 250 d, razlika v ceni je le dober tisočak, kar pri ceni avtomobila niti ni omembe vredno. Je ravno toliko močnejši, da veliko bolj lahkotno pospešuje, nikoli se ne zdi podhranjen, ker skoraj nikoli ni res obremenjen, pa tudi njegovega ropota ne boste preveč pogosto poslušali. Porabi okoli 8 litrov. Seveda bi še lažje priporočil hibridni GLC coupe 350e, a ga nimajo niti v prvem ceniku, ker po njem ne bo posebnega povpraševanja. Še bolj je zmogljiv, bistveno bolj uglajeno teče in lahko je podobno žejen. No, pri 250 d je na voljo le 9-stopenjski samodejni menjalnik in ne vidim potrebe po čem drugem, ker je vrhunski. Prestavlja brez napak.

Kljub zajetni ceni tokrat ključ še vedno ni bil pameten in ga je bilo za odklepanje potrebno vzeti v roke.

Samo tri minuse najdem pri tokratnem vozilu. Takšen z veliko dodatne opreme, ki je obvezna, če želite najboljše, stane več kot 81 'jurjev', kar je naravnost ogromno. In če želite, da bo res tako lep in zanimiv, udoben in nasploh super, bo cena najbrž podobna. To je prvi minus, čeprav verjetno za bodoče lastnike sploh ni. Kljub zajetni ceni tokrat ključ še vedno ni bil pameten in ga je bilo za odklepanje potrebno vzeti v roke. To je bil drugi minus, tretjega pa namenjam ozvočenju Burmester, od katerega sem pričakoval več.

Če tehtate med GLC kupe in BMW X4, ki je njegov najbližji tekmec, dodajam le, da je mercedes tokrat boljši v praktično vseh pogledih. Za začetek je bistveno bolj lep in slok, njegova notranjost je občutno elegantnejša in bolj zanimiva, čeprav za odtenek manj kakovostno izdelana, pa ne dosti. Predvsem pa je vozniško superioren, ker je lahko bistveno bolj udoben ali pa enako navihan. Prostornost je pri obeh podobna in nazaj sta oba nepregledna. Hja, pozabil sem na porsche macan, mogoče še na jaguar F-pace, ampak GLC coupe je odličen. Fabulozen!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz GLC coupe 250 d 4MATIC AMG line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (204) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.600 do 1.800
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4732 x 1890 x 1602
medosna razdalja v mm 2873
prtljažnik v litrih 500
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1845 (675)
največja hitrost v km/h 222
pospešek 0-100 km/h v s 7,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,2/5,0/5,4
poraba na testu v l/100 km 8,9
cena osnovnega vozila v EUR 52.250
cena testnega vozila v EUR 53.670
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 81.312

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 5 dnevi  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  |