Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Štejejo malenkosti

Opel zafira 2.0 CDTi innovation

Avtor prispevka: Anže Jereb
Verjamem, da se je med poplavo enoprostornikov težko spomniti na vse in potem iskati najustreznejšega pred nakupom. Zafira ima kar nekaj asov, s katerimi vas bo opozorila nase.
Štejejo malenkosti
Foto: Gašper Miš
29. 6. 2017 ob 10:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

po prenovi je oblika manj udarna, a bolj nastopaška
preglednost je odlična, predvsem mimo stebrička A, kar ni samoumevno
vgrajeni nosilec za kolesa je odličen in zelo priročen
ob bogati opremi sta sprednja sedeža zelo udobna
ergonomija je z manjšim številom stikal sedaj bistveno boljša
zaslon na dotik je odziven in meniji logični
občutek na volanu je zanesljiv, podvozje prav tako
ročni menjalnik je dovolj natančen, čeprav bi samodejni bolj pasal
dvolitrski turbodizelski motor je dokaj robat in len v spodnjih vrtljajih
serijska šesti in sedmi sedež zmanjšujeta uporabnost prtljažnika
pomični strop v praksi ni tako učinkovit, kot bi pričakovali
poraba goriva je s sedmimi litri zgolj povprečna
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (20 glasov)
test opel zafira 2.0 CDTi ecotec innovation
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pred prenovo vas je že s svojo zunanjostjo, saj se spomnite sprednjih žarometov v obliki bumeranga? No, sedaj ju nima več, 'nosek' je namreč prevzela po novi astri in čeprav je morda tako manj udarna ter opazna, je vsekakor bolj elegantna. S pravo opremo in v pravi barvi prav dobro izgleda. Tudi znotraj je prenova prinesla nekaj prepotrebnih sprememb, predvsem se je poslovila gruča stikal na osrednjem delu armaturne plošče, zato je vse skupaj bistveno bolj prijetno in pregledno. Klimatska naprava ima še vedno fizična stikala, kar je najpomembnejše, sicer pa se večino stvari upravlja preko velikega zaslona s hitrim vmesnikom, ki je tudi dovolj logično zasnovan. Zmotilo nas je le, da se do menija 'radio' pride šele po pritisku na stikalo 'domov'. Ampak na splošno je napredek velik.

Veliko prostora ponujajo dejansko vsi enoprostorniki, so pa navadno malenkosti tiste, ki povečujejo družinsko uporabnost. In zafira jih ponuja ogromno, za začetek vgrajeni prtljažnik za kolesa, ki se elegantno skrije v odbijač. Zadeva seveda ni nova, je pa Opel še vedno edini, ki jo ponuja, in zaradi odličnosti jo lahko le hvalim. Nosilec je lepo skrit v drobovju avtomobila in ga ob potrebi le potegnete ven in v petih minutah povsem brez težav namestite dve kolesi. Štiri, če imate še dodaten adapter. Brez nadležnega povezovanja luči, nameščanja dodatnega prtljažnika na kljuko ali streho oziroma česarkoli drugega. In potem na cilju le snamete kolesa, pospravite vse skupaj in se vse dni vozite brez nadležnega prtljažnika za avtomobilom. Ali na njegovi strehi. Takšen nosilec je del doplačilne opreme in s ceno skoraj tisoč evrov vsekakor ni poceni, če pogosto kolesarite, pa boste njegovo enostavnost zelo cenili.

Vozniška suverenost je sicer pri takšnih vozilih manj pomembna, ampak dodajam, da je zafira večinoma udobna, predvsem pa vozniško zanimiva. Občutek na volanu je namreč dovolj dober, nagibanja ni veliko, zato potniki ne bodo imeli občutka, da sedijo v posodi pudinga. Nasprotno, na slabših podlagah si bodo želeli celo mehkejše vzmetenje. Čuti se masa vozila, vendar se dovolj lepo pelje, da se lahko celo nekoliko hitreje zapodite v ovinke, če boste želeli, pa bo lepo ubogala. Turbodizelski stroj s 125 kW moči je skoraj najmočnejši v ponudbi (močnejši je le še eden od turbobencinarjev), zato najbrž niste presenečeni, če dodam, da je dovolj zmogljiv in skoraj vedno suveren. Skoraj pravim, ker je premalo odločen pri najnižjih vrtljajih. Tudi ko se zbudi, seveda ni brutalno hiter, a več ne boste zahtevali, porabi pa okoli 7 litrov na 100 km. In ročni menjalnik je natančen, čeprav bi v družinskem avtomobilu še raje imel samodejnega.

No, prostornost … Za pet potnikov je udobja veliko, prtljažnik ponuja do 710 litrov prostora, je pa malce bolj plitek, če sta zadaj skrita dva dodatna sedeža, na katerih itak ni veliko prostora. Če ju ne potrebujete, ju ne vzemite, sta pa pri opremi innovation itak del serijske opreme. Sicer pa je zaradi velikega stekla med obema krakoma A-stebrička zafira lepo pregledna tudi vstran, kar sploh ni samoumevno, navadno je steklo vmes premajhno in se kakšna stvar hitro skrije pogledu. Pomikanje stropa daleč nazaj mi osebno ni všeč, ker mi sonce prehitro sveti v oči, morda pa vam je, odpre se res konkretno, da je nad vami dejansko samo steklo. In potem so še zavesice ob straneh ter ostale malenkosti, vse skupaj zafiro naredi zelo prijetno družinsko vozilo.

Predvsem, ker je zafira nasploh zelo prijetno družinsko vozilo. Zlasti tako bogato opremljena, a boste v tem primeru morali odšteti več kot 36 tisočakov.

Če bi moral izpostaviti najboljšo stvar prenove, bi bila to najbrž bistveno bolj prijetna in pregledna notranjost, med stvarmi, ki me v zafiri najbolj navdušujejo, pa je nekaj drugega. Za začetek vgrajeni prtljažnik za kolesa; če radi kolesarite, je to stvar, ki jo vsekakor vzemite, pravzaprav že samo zaradi tega zafiro nujno postavite v ožji izbor pred nakupom novega enoprostornika. No, tudi ostali sistemi so prijetni, zlasti OnStar, kjer vas klic samodejno poveže s centralo, ki vam pomaga najti želeni cilj ali kaj drugega. Z vključeno lokacijo pa lahko spremljate, kje se nahaja vaše vozilo, koliko je v njem še goriva in podobno. Malenkosti, ki štejejo. Predvsem, ker je zafira nasploh zelo prijetno družinsko vozilo. Zlasti tako bogato opremljena, a boste v tem primeru morali odšteti več kot 36 tisočakov. Naj bo eden od njih namenjen vgrajenemu nosilcu za kolesa.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel zafira 2.0 CDTI ecotec start/stop innovation
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1956
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4666 x 1884 x 1660
medosna razdalja v mm 2760
prtljažnik v litrih 152 / 710
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1760 (695)
največja hitrost v km/h 208
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,5/5,2
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR 21.580
cena testnega vozila v EUR 28.270 (*2.700 EUR popusta + zimski paket)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 36.735 (*2.700 EUR popusta + zimski paket)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MjAxNTA1MTBfMTEzMDI2LmpwZzE0OTg5NzIyOTA=.jpg
2MKM pravi:
Za tak denar se dobi dosti boljši avto,je pa res,da mi je tisti prtljažnik zelo všeč
(pred 5 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |