Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bolj star, bolj nor

BMW 320d xDrive touring M sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Skoraj istočasno z BMWjevo trojko smo imeli na testu tudi novo sedmico. In ko sem se iz tiste kabine usedel v tole, mi je na pamet padla ena sama beseda. Zastarelo!
Bolj star, bolj nor
Foto: Gašper Miš
28. 2. 2016 ob 19:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če bi M3 obstajal še v karavanski izvedbi, bi bil najbrž zelo podoben temu
črna 19-palčna platišča k takšni modri barvi odlično pašejo
počutje v notranjosti je med najboljšimi, ergonomija je perfektna
volanski obroč je prijeten in krmilni sistem nadvse komunikativen
sedeža iz bogate dodatne opreme sta bogato nastavljiva in zelo dobra
osemstopenjski samodejni menjalnik je kot blisk, nežen blisk
pogon xDrive ne naredi trojke okorne, pomaga pa pri trakciji
dvolitrski dizelski motor je s 140 kW moči zmogljiv
poleg tega, da je motor prožen in vedno za akcijo, tudi porabi malo ...
… a ima zvok 15 let starega dizla, kar ne ustreza zunanji podobi
notranjost je vseeno že malce preživeta in monotona
cena; če želite, da je res dober, je presneto drag
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (12 glasov)

Ampak, to je pristransko, sedmica je pač sedmica, vrhunec, kar znamka BMW ponuja. Je pa obenem res, da sem po nekaj dneh nanjo pozabil in potem mi je tudi takšna trojka še vedno delovala sveže. Ta, šesta generacija, je z nami že od leta 2012, kar pomeni, da je zdaj že malce čez polovico svoje življenjske dobe, zato je bila deležna prenove. In kaj je za nagrado dobila? 'Ledice' sprednjih luči so potegnjene bolj proti ledvicam, to je to. So kar samozavestni pri BMW-ju, kljub temu da trojki za ovratnik dihajo jaguar XE, mercedes-benz C in novi audi A4. Ni važno, so rekli, 10 centimetrov 'ledic' bo dovolj. Aja, nove so še zadnje luči.

In dejansko je dovolj, a le s primerno vzpodbudo pri opremi. Takšen M sport prav krasno izgleda, ker je vse skupaj veliko bolj agresivno in 19-palčna platišča s svojo črnino pri podobi tudi precej pomagajo. Zato dodajam, da tokratni motor sploh ni primeren izgledu, čeprav smo ga že velikokrat preizkusili in tudi pohvalili. Ob prenovi je postal bolj varčen in sedaj zlahka popije le okoli sedem litrov, obenem je tudi okolju manj neprijazen, njegovih 140 kW moči oziroma 190 'konjičkov' pa bo dovolj tudi za bolj zahtevne. Skupaj z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom sta lepo uigran par, zato zmogljivosti nikoli niso pod vprašajem. K zunanji podobi pa ne sodi, ker dizelski motorji enostavno ne izžarevajo športnosti in ne ponujajo užitka ob vrtenju, tale pa obenem še ropota, kot bi bil star 15 let, ter napol pokvari celotno izkušnjo.

Se pa takšna trojka vozi čudovito. V bistvu se je že prej, s prenovo pa so še dodatno optimizirali krmilni mehanizem (oziroma elektroniko) in je zdaj še malce bolj neposreden, čeprav si ne bi mislil, da je sploh mogoče. Predvsem pa je dovolj lahkoten, da ni naporen, in dovolj mesnat, da vedno zagotavlja odličen občutek. Enega najboljših v segmentu, vsekakor. Položaj za volanom si lahko neskončno nameščate, so pa spremenili gumbe klime in dodali drseč pokrovček sredinskega predalčka. Ostalo je enako tudi znotraj, trojka še vedno ni med najprostornejšimi v segmentu.

Tudi pogon xDrive je na spolzki podlagi bistveno boljša izbira od le zadnjega, z njim pa trojka ne deluje bolj okorno.

Tudi pogon xDrive je na spolzki podlagi bistveno boljša izbira od le zadnjega, z njim pa trojka ne deluje bolj okorno. Sneg na naših cestah vidimo le nekajkrat letno, bo pa pogon zagotovil več oprijema tudi v drugih hladnejših mesecih, ko so ceste mokre ali celo poledenele. Ker vodljivost zaradi pogona dejansko ni okrnjena, tudi poleti avtomobil ne bo vozniško manj prijeten. Boste pa težje drseli skozi zavoje z njim, to pa, čeprav za takšno početje tudi motor ni pravi.

Trojka ob tej prenovi na cesto še vedno zre samozavestno, kar je prav, saj mora v tej generaciji garati vsaj še dve leti. Mislim, da ji ne bo hudega, seveda pa veliko naredi pravilen izbor opreme in dodatkov. Večji zaslon in samodejni menjalnik, boljši sedeži in volanski obroč, vse to seveda pripomore, res pa tudi pošteno dvigne ceno. Takšna trojka s tem motorjem in štirikolesnim pogonom stane 42.700 EUR, točno takšen, kot je na posnetkih, pa za kosilo manj od 65 tisočakov. Morda še eno priporočilo pa ga vzemite resno, kolikor želite: kdor išče zverino, tudi z manj uporabnosti, bo cenovno skoraj identičen M2 morda malce boljša izbira.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 320d xDrive touring M sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4633 x 1811 x 1429
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 495
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1680 (500)
največja hitrost v km/h 222
pospešek 0-100 km/h v s 7,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/4,4/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,0
cena osnovnega vozila v EUR 33.300
cena testnega vozila v EUR 42.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 64.974

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |