Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bolj star, bolj nor

BMW 320d touring xDrive M sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Skoraj istočasno z BMWjevo trojko smo imeli na testu tudi novo sedmico. In ko sem se iz tiste kabine usedel v tole, mi je na pamet padla ena sama beseda. Zastarelo!
Bolj star, bolj nor
Foto: Gašper Miš
28. 2. 2016 ob 19:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če bi M3 obstajal še v karavanski izvedbi, bi bil najbrž zelo podoben temu
črna 19-palčna platišča k takšni modri barvi odlično pašejo
počutje v notranjosti je med najboljšimi, ergonomija je perfektna
volanski obroč je prijeten in krmilni sistem nadvse komunikativen
sedeža iz bogate dodatne opreme sta bogato nastavljiva in zelo dobra
osemstopenjski samodejni menjalnik je kot blisk, nežen blisk
pogon xDrive ne naredi trojke okorne, pomaga pa pri trakciji
dvolitrski dizelski motor je s 140 kW moči zmogljiv
poleg tega, da je motor prožen in vedno za akcijo, tudi porabi malo ...
… a ima zvok 15 let starega dizla, kar ne ustreza zunanji podobi
notranjost je vseeno že malce preživeta in monotona
cena; če želite, da je res dober, je presneto drag
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (4 glasov)
test BMW 320d touring xDrive M sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ampak, to je pristransko, sedmica je pač sedmica, vrhunec, kar znamka BMW ponuja. Je pa obenem res, da sem po nekaj dneh nanjo pozabil in potem mi je tudi takšna trojka še vedno delovala sveže. Ta, šesta generacija, je z nami že od leta 2012, kar pomeni, da je zdaj že malce čez polovico svoje življenjske dobe, zato je bila deležna prenove. In kaj je za nagrado dobila? 'Ledice' sprednjih luči so potegnjene bolj proti ledvicam, to je to. So kar samozavestni pri BMW-ju, kljub temu da trojki za ovratnik dihajo jaguar XE, mercedes-benz C in novi audi A4. Ni važno, so rekli, 10 centimetrov 'ledic' bo dovolj. Aja, nove so še zadnje luči.

In dejansko je dovolj, a le s primerno vzpodbudo pri opremi. Takšen M sport prav krasno izgleda, ker je vse skupaj veliko bolj agresivno in 19-palčna platišča s svojo črnino pri podobi tudi precej pomagajo. Zato dodajam, da tokratni motor sploh ni primeren izgledu, čeprav smo ga že velikokrat preizkusili in tudi pohvalili. Ob prenovi je postal bolj varčen in sedaj zlahka popije le okoli sedem litrov, obenem je tudi okolju manj neprijazen, njegovih 140 kW moči oziroma 190 'konjičkov' pa bo dovolj tudi za bolj zahtevne. Skupaj z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom sta lepo uigran par, zato zmogljivosti nikoli niso pod vprašajem. K zunanji podobi pa ne sodi, ker dizelski motorji enostavno ne izžarevajo športnosti in ne ponujajo užitka ob vrtenju, tale pa obenem še ropota, kot bi bil star 15 let, ter napol pokvari celotno izkušnjo.

Se pa takšna trojka vozi čudovito. V bistvu se je že prej, s prenovo pa so še dodatno optimizirali krmilni mehanizem (oziroma elektroniko) in je zdaj še malce bolj neposreden, čeprav si ne bi mislil, da je sploh mogoče. Predvsem pa je dovolj lahkoten, da ni naporen, in dovolj mesnat, da vedno zagotavlja odličen občutek. Enega najboljših v segmentu, vsekakor. Položaj za volanom si lahko neskončno nameščate, so pa spremenili gumbe klime in dodali drseč pokrovček sredinskega predalčka. Ostalo je enako tudi znotraj, trojka še vedno ni med najprostornejšimi v segmentu.

Tudi pogon xDrive je na spolzki podlagi bistveno boljša izbira od le zadnjega, z njim pa trojka ne deluje bolj okorno.

Tudi pogon xDrive je na spolzki podlagi bistveno boljša izbira od le zadnjega, z njim pa trojka ne deluje bolj okorno. Sneg na naših cestah vidimo le nekajkrat letno, bo pa pogon zagotovil več oprijema tudi v drugih hladnejših mesecih, ko so ceste mokre ali celo poledenele. Ker vodljivost zaradi pogona dejansko ni okrnjena, tudi poleti avtomobil ne bo vozniško manj prijeten. Boste pa težje drseli skozi zavoje z njim, to pa, čeprav za takšno početje tudi motor ni pravi.

Trojka ob tej prenovi na cesto še vedno zre samozavestno, kar je prav, saj mora v tej generaciji garati vsaj še dve leti. Mislim, da ji ne bo hudega, seveda pa veliko naredi pravilen izbor opreme in dodatkov. Večji zaslon in samodejni menjalnik, boljši sedeži in volanski obroč, vse to seveda pripomore, res pa tudi pošteno dvigne ceno. Takšna trojka s tem motorjem in štirikolesnim pogonom stane 42.700 EUR, točno takšen, kot je na posnetkih, pa za kosilo manj od 65 tisočakov. Morda še eno priporočilo pa ga vzemite resno, kolikor želite: kdor išče zverino, tudi z manj uporabnosti, bo cenovno skoraj identičen M2 morda malce boljša izbira.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 320d touring xDrive M sport
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4633 x 1811 x 1429
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 495
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1680 (500)
največja hitrost v km/h 222
pospešek 0-100 km/h v s 7,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/4,4/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,0
cena osnovnega vozila v EUR 33.300
cena testnega vozila v EUR 42.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 64.974

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |