Mesne kroglice namesto kurjih krempljev
Volvo S90 D5 AWD A inscription

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Stikal je malo, ker je večino funkcij prevzel sistem z ogromnim zaslonom na dotik. Lahko ga pohvalim in obenem pograjam.
Stikal je malo, ker je večino funkcij prevzel sistem z ogromnim zaslonom na dotik. Lahko ga pohvalim in obenem pograjam, ker je po svoje zelo dober, kar pomeni, da je hiter in odziven, vseeno pa so nekateri podmeniji prepočasi dostopni oziroma predvsem nelogično razporejeni. Je pa res, da si lahko funkcije, ki jih uporabljaš najpogosteje, postaviš kar na prvi zaslon, kot bližnjico na računalniku. Sem prepričan, da bo vsak dodal upravljanje zvočnega sistema.
Prepričan sem, da bo S90 v množici BMW-jevih petic, mercedesov E in audijev A6 zelo izstopal.
Če sem že štiri odstavke namenil notranjosti, si vsaj enega zasluži še zunanjost. Prepričan sem, da bo S90 v množici BMW-jevih petic, mercedesov E in audijev A6 zelo izstopal. Manj jih bo in tudi ta zunanjost je enostavno vrhunska. Umirjena, a vseeno nastopaška, brez nepotrebnih spojlerjev in rež pa vseeno naredi vtis, sploh v takšni barvi in z opremo inscription. Nič preveč ni načičkan takšen S90, vseeno pa zelo markanten.
Varnost je namreč ostala ena od najpomembnejših postavk in S90 je celo bolj varen od višjega XC90.
Varnost je namreč ostala ena od najpomembnejših postavk in S90 je celo bolj varen od višjega XC90, ki je pred njegovim prihodom dobil naziv najvarnejšega avtomobila na svetu. Kopica asistenčnih sistemov ves čas bdi nad vami, obdajala vas bo tudi zelo močna potniška kletka, če bodo šle stvari hudo narobe, pa bo S90 znal za živo vsebino poskrbeti celo z eksplozivnim 'podiranjem' sedeža, da bo sunek telesa ob njega čim manjši.
tehnični podatki | volvo V90 D5 AWD A inscription |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1969 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 173 (235) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 480 od 1.750 do 2.250 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4936 x 1879 x 1475 |
medosna razdalja v mm | 2941 |
prtljažnik v litrih | 560 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1933 (467) |
največja hitrost v km/h | 240 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,7/4,5/4,9 |
poraba na testu v l/100 km | 8,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 44.458 |
cena testnega vozila v EUR | 62.387 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 89.152 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 domača premiera - volkswagen ID.3 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 domača premiera - peugeot 208 | 12 | 13 domača premiera - land rover defender | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
volkswagen polo | 173 |
fiat 500 | 172 |
volkswagen golf | 166 |
renault clio | 150 |
nissan qashqai | 143 |
Podatki veljajo za november 2019
Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

















