Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Užitek v epruveti

Mazda2 G90 attraction

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mazda2 je eden vozniško najprijetnejših malčkov v segmentu in kot takšen si zasluži ročni menjalnik. S samodejnim, ki je tudi v ponudbi, ni sicer nič posebej narobe, a je ta ročni naravnost fantastičen.
Užitek v epruveti
Foto: Gašper Miš
10. 3. 2016 ob 16:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v poplavi malčkov mazda2 vseeno izstopa
položaj za volanom je naravnost brezhiben, občutek na njem tudi
vzemite ročni menjalnik, je pojem natančnosti in dobrega občutka
vmesnik zaslona na dotik je eden najbolj enostavnih
odlagališč je kar nekaj
bencinski motorček se rad zavrti in je dovolj živahen …
… obenem pa tudi dovolj varčen
vozne lastnosti so vsekakor med najboljšimi
okretnost je na ravni najboljših malčkov
cenovno mazda2 ni med najugodnejšimi
prostornost ni največja odlika
prtljažnik je z majhno odprtino nerodno dostopen
stikala ročne klimatske naprave ne izgledajo najbolje
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (3 glasov)
test mazda2 G90 attraction
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

No, da razložim, zakaj bi v takšnem avtomobilčku tako ali tako priporočil ročni menjalnik, četudi ne bi bil tako vrhunski. Ker je mazda2 izjemno živahno vozilce, ki tako prijetno smuka mimo zavojev, da voznika vplete v samo vožnjo bolj intenzivno kot skoraj vsi drugi. Le še fiesta se zdi na tem nivoju. Vožnja z dvojko je torej pravi užitek, h kateremu pripomore še rokovanje z menjalnikom. Saj veste, malce več dela je in potem se ti zdi, da si del vozila.

Sploh pa ročnega priporočam, ker je eden najboljših na trgu.

Sploh pa ročnega priporočam, ker je eden najboljših na trgu. Nasploh, ne le v tem segmentu. Skoraj tako natančen kot v mazdi MX-5, kjer je itak najboljši, mehansko, celo športno klika, a nič preveč trdo ali neudobno, zato sem se zalotil prestavljati celo takrat, ko to ni bilo potrebno. In takšnim malčkom že tako ali tako bolj ustrezajo ročni menjalniki, čeprav večini njihovih kupcev svetujemo samodejne, ker jim močno olajšajo vožnjo. Torej, v tem primeru vzemite ročnega in prihranite 1.700 evrov.

O dvojki smo sicer pisali že tule, zato tokrat le ponavljam, da ni zabavna le med vožnjo, temveč pozitivno preseneti še praktično povsod drugod. Z dodatnimi štirinajstimi centimetri v primerjavi s predhodnico je postala dovolj prostorna, da se boste lahko štirje tudi malce dlje peljali dovolj udobno, pa še v prtljažnik bo šlo nekaj krame. Je pa res, da v osnovi še vedno najbolj prepriča v mestu, kjer je dobro pregledna, njeni robovi so lepo zaobljeni in konci vozila zlahka vidni, zato je manevriranje po ozkih ulicah ali pred prepolnimi trgovskimi centri povsem enostavno.

Znotraj navduši s kakovostjo izdelave ter samo uporabnostjo. Okolje je skoraj identično tistemu v veliki šestici, v bistvu celo vsem ostalim Mazdinim modelom. Oblikovno je dovolj razgibano, materiali so kakovostni, čeprav je plastika večinoma trda, ergonomija in izdelava pa sta odlični, zato vas znotraj nič ne bo zmotilo. Sedeža sta fina, stikala na pravih mestih, tudi malo jih je, zaslon pa velik in njegov vmesnik sila preprost.

Testna dvojka je pod pokrovom skrivala 66-kilovatni oziroma '90-konjski' bencinski motorček z 1,5 litra prostornine. Preden pomislite: 'Hmmm, je to sploh dovolj?', je, brez skrbi. Sicer nima turbine, ki bi poskrbela za hipni potisk telesa ob naslonjalo sedeža, je pa motor vseeno prožen in prav zaradi tega, ker je atmosferski, lepo vleče tudi pri najnižjih vrtljajih. Ni med najbolj tihimi, z mesta do stotice pa takšna dvojka potegne v  9,4 sekunde, kar je več kot dovolj. Živahna torej je, pa tudi varčna. Nisem ravno 'šparal', pa poraba ni bila večja od šestih litrov, zato o dizelski alternativi niti ne razmišljajte. Niti ne o kakšnih posebej velikih platiščih. S 'petnajstkami' se dovolj lepo pelje in je predvsem udobna, je pa res, da je občutek v zavojih nekoliko gumijast in podvozje z njimi ni dobro izkoriščeno, ker zmore še več.

Še ena mazda2, še en test s pohvalami. Takšen paket motorja, menjalnika in opreme je optimalen; attraction z nekaj dodatki, kot sta večji zaslon in tempomat. Mogoče bi sam vzel le še samodejno klimatsko napravo, zgolj iz estetskih razlogov, ker so tam gumbi precej lepši. 14.470 evrov bodo hoteli za takšno, kar ni malo, boste pa dobili zelo dober avto. In lep tudi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda2 G90 attraction
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1496
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 148 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4060 x 1695 x 1495
medosna razdalja v mm 2570
prtljažnik v litrih 280
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1050 (455)
največja hitrost v km/h 183
pospešek 0-100 km/h v s 9,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/3,7/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 11.490
cena testnega vozila v EUR 14.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.740

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 2. 2018
Februar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - audi A8
0304  Opel zimski trening
05060708091011
12131415  domača premiera - hyundai ioniq
161718
19202122232425
2627  domača premiera - jaguar E-pace
28  mednarodna premiera - opel insignia GSi
01020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 388
volkswagen golf 319
škoda octavia 242
dacia sandero 181
volkswagen polo 164

Podatki veljajo za januar 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 6.845 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Sašo
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 3 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 4 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 6 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 6 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 7 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 8 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 8 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 8 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 9 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 9 meseci  |