Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Glejte me, glejte me

Nissan juke 1.5 dCi acenta

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kaj imajo skupnega rokerji AC/DC in nissan juke? V bistvu nič kaj, razen da so oboji na sceni že veliko časa, pa še vedno ostajajo zanimivi. AC/DC že od časa dinozavrov naprej vsake toliko zažge s kakšnim hudim komadom, juke pa ob manjši prenovi lansko leto še s kakšno hudo barvo.
Glejte me, glejte me
Foto: Gašper Miš
20. 12. 2015 ob 16:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

juke je od nekdaj pravi oblikovni posebnež
s tako zanimivo barvo in dodatki je pravi nastopač
po prenovi je postal bolj uporaben, prtljažnik je namreč večji
ena od boljših lastnosti sta sedeža, sedenje je res prijetno
notranje okolje je oblikovno zanimivo in razgibano
menjalnik je natančen, ročica pa prijetno blizu
1.5-litrski dCi je dovolj zmogljiv in pohvalno varčen
ob čvrstem blaženju je lega precej igriva in zanesljiva
za tipičnega uporabnika je blaženje preveč čvrsto
preglednost ni njegova vrlina
kabina je precej utesnjena, sploh na zadnji klopi
gumb potovalnega računalnika je na nepraktičnem mestu
programi za spreminjanje režimov vožnje nimajo posebnega smisla
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (5 glasov)
test nissan juke 1.5 dCi acenta
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Recimo takšno vijolično; z nekaterimi ostalimi dodatki je prav hecno opazovati, kako vsi buljijo vanj. Verjamem, da s svojo obliko deli v dva tabora, a sem obenem prepričan, da je tisti z oboževalci veliko večji, ker res dobro izgleda in to je tudi od nekdaj njegov veliki adut. Ne samo zunaj, temveč tudi znotraj, tokrat z belimi dodatki, da je vse skupaj bolj živahno. Še vedno so zanimivi gumbi ob malem zaslončku, ki spreminjajo svojo funkcijo, ko preklapljate med klimo in programi vožnje. Je pa vse skupaj precej plastično, ne pričakujte ravno odličnih materialov. In potovalni računalnik bi bil manj praktičen le, če bi bil njegov gumb (ki je sedaj nerodno med merilniki) v prtljažniku.

V bistvu lahko pohvalim tudi položaj za volanom, seveda se sedi nekoliko višje, ampak se voznik s sedežem in volanom zelo dobro zlije in sedeža spredaj sta udobna. V bistvu sta ena od močnejših točk tega avtomobila, v juku se vedno odlično sedi. Zaradi svoje majhnosti zadaj posebnega udobja ne pričakujte, je pa vseeno prostora dovolj tudi za odrasle in miniaturen prtljažnik je ob prenovi postal precej večji, da sedaj ponuja že spodobno prostornino.

Je pa zaradi svoje oddaljenost od tal juke manj udoben. Da se ne nagiba, je blaženje precej čvrsto, to pa pomeni malo več poskakovanja in pretresanja. Pretrd je in pika, ker po drugi strani niti ne navduši s kakšnimi posebej živahnimi vozniškimi vrlinami in njegovi kupci od njega tega itak ne zahtevajo. Kar precej je podkrmiljen, občutek na volanu pa tudi ni tako dober kot pri mazdi CX-3. Zato bi moral lepše prežvekovati slabe podlage, drži pa tudi, da 18-palčna platišča pri udobju ravno ne pomagajo. Izberite manjša in bo bolje.

Večinoma ga boste izbirali s turbobencinskim motorjem pod pokrovom, kar tudi sam svetujem, saj juke ni tip avtomobila, s katerim boste vsakodnevno opravljali dolge poti. Za šviganje po mestu je tisti motorček bolj prijeten. Če bi vseeno raje imeli turbodizelskega, lahko zapišem, da se tudi 1,5-litrski dCi v juku dobro obnese. Popije okoli 5 litrov in pol in je več kot dovolj živahen, le dokaj glasen.

So pa hecni programi za nastavljanje motornega karakterja, v načinu eco motor povsem zamre in res nikamor ne vleče, popije pa nič manj, ker ga je potrebno potem ves čas priganjati. Torej, brez pomena, pustite v normal in je. Še to: modni dodatek z imenom juke stane nekaj evrov več od dvajsetih tisočakov. Pa še režo za USB ima, da si lahko zavrtite kaj glasnega od AC/DC.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan juke 1.5 dCi acenta
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4135 x 1765 x 1565
medosna razdalja v mm 2530
prtljažnik v litrih 354
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1375 (392)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,6/3,9/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 15.380
cena testnega vozila v EUR 19.820
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.890

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |