Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Glejte me, glejte me

Nissan juke 1.5 dCi acenta

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kaj imajo skupnega rokerji AC/DC in nissan juke? V bistvu nič kaj, razen da so oboji na sceni že veliko časa, pa še vedno ostajajo zanimivi. AC/DC že od časa dinozavrov naprej vsake toliko zažge s kakšnim hudim komadom, juke pa ob manjši prenovi lansko leto še s kakšno hudo barvo.
Glejte me, glejte me
Foto: Gašper Miš
20. 12. 2015 ob 16:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

juke je od nekdaj pravi oblikovni posebnež
s tako zanimivo barvo in dodatki je pravi nastopač
po prenovi je postal bolj uporaben, prtljažnik je namreč večji
ena od boljših lastnosti sta sedeža, sedenje je res prijetno
notranje okolje je oblikovno zanimivo in razgibano
menjalnik je natančen, ročica pa prijetno blizu
1.5-litrski dCi je dovolj zmogljiv in pohvalno varčen
ob čvrstem blaženju je lega precej igriva in zanesljiva
za tipičnega uporabnika je blaženje preveč čvrsto
preglednost ni njegova vrlina
kabina je precej utesnjena, sploh na zadnji klopi
gumb potovalnega računalnika je na nepraktičnem mestu
programi za spreminjanje režimov vožnje nimajo posebnega smisla
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (3 glasov)
test nissan juke 1.5 dCi acenta
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Recimo takšno vijolično; z nekaterimi ostalimi dodatki je prav hecno opazovati, kako vsi buljijo vanj. Verjamem, da s svojo obliko deli v dva tabora, a sem obenem prepričan, da je tisti z oboževalci veliko večji, ker res dobro izgleda in to je tudi od nekdaj njegov veliki adut. Ne samo zunaj, temveč tudi znotraj, tokrat z belimi dodatki, da je vse skupaj bolj živahno. Še vedno so zanimivi gumbi ob malem zaslončku, ki spreminjajo svojo funkcijo, ko preklapljate med klimo in programi vožnje. Je pa vse skupaj precej plastično, ne pričakujte ravno odličnih materialov. In potovalni računalnik bi bil manj praktičen le, če bi bil njegov gumb (ki je sedaj nerodno med merilniki) v prtljažniku.

V bistvu lahko pohvalim tudi položaj za volanom, seveda se sedi nekoliko višje, ampak se voznik s sedežem in volanom zelo dobro zlije in sedeža spredaj sta udobna. V bistvu sta ena od močnejših točk tega avtomobila, v juku se vedno odlično sedi. Zaradi svoje majhnosti zadaj posebnega udobja ne pričakujte, je pa vseeno prostora dovolj tudi za odrasle in miniaturen prtljažnik je ob prenovi postal precej večji, da sedaj ponuja že spodobno prostornino.

Je pa zaradi svoje oddaljenost od tal juke manj udoben. Da se ne nagiba, je blaženje precej čvrsto, to pa pomeni malo več poskakovanja in pretresanja. Pretrd je in pika, ker po drugi strani niti ne navduši s kakšnimi posebej živahnimi vozniškimi vrlinami in njegovi kupci od njega tega itak ne zahtevajo. Kar precej je podkrmiljen, občutek na volanu pa tudi ni tako dober kot pri mazdi CX-3. Zato bi moral lepše prežvekovati slabe podlage, drži pa tudi, da 18-palčna platišča pri udobju ravno ne pomagajo. Izberite manjša in bo bolje.

Večinoma ga boste izbirali s turbobencinskim motorjem pod pokrovom, kar tudi sam svetujem, saj juke ni tip avtomobila, s katerim boste vsakodnevno opravljali dolge poti. Za šviganje po mestu je tisti motorček bolj prijeten. Če bi vseeno raje imeli turbodizelskega, lahko zapišem, da se tudi 1,5-litrski dCi v juku dobro obnese. Popije okoli 5 litrov in pol in je več kot dovolj živahen, le dokaj glasen.

So pa hecni programi za nastavljanje motornega karakterja, v načinu eco motor povsem zamre in res nikamor ne vleče, popije pa nič manj, ker ga je potrebno potem ves čas priganjati. Torej, brez pomena, pustite v normal in je. Še to: modni dodatek z imenom juke stane nekaj evrov več od dvajsetih tisočakov. Pa še režo za USB ima, da si lahko zavrtite kaj glasnega od AC/DC.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan juke 1.5 dCi acenta
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4135 x 1765 x 1565
medosna razdalja v mm 2530
prtljažnik v litrih 354
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1375 (392)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,6/3,9/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 15.380
cena testnega vozila v EUR 19.820
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.890

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 2. 2018
Februar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
2930310102  domača premiera - audi A8
0304  Opel zimski trening
05060708091011
12131415  domača premiera - hyundai ioniq
161718
19202122232425
2627  domača premiera - jaguar E-pace
28  mednarodna premiera - opel insignia GSi
01020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 388
volkswagen golf 319
škoda octavia 242
dacia sandero 181
volkswagen polo 164

Podatki veljajo za januar 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 6.845 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Sašo
Obvestila
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 urami  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 urami  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 urami  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 1 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 3 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 4 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 5 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 5 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 6 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 6 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 6 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 7 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 7 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 7 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 8 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 8 meseci  |