Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za mestne nastopače

Fiat 500X 1.6 multijet II 16V city look lounge

Avtor prispevka: Anže Jereb
Da so križanci že nekaj let najbolj vroči avtomobili, čivkamo že lep čas. Jasne so tudi potrebe kupcev, zato je lahko fiat 500X precej terenski ali pa sploh nič, kakor boste želeli.
Za mestne nastopače
Foto: Gašper Miš
28. 7. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

črna barva skrije lepe linije, vseeno 500X ostaja eden bolj atraktivnih
s skoraj 18 centimetri oddaljenosti od tal se pločnikov ne ustraši
precej trdo podvozje pomeni, da se v zavojih ne nagiba in je zelo lepo vodljiv
paket 'city look' ga naredi bolj nežno privlačnega, deklinam bo všeč
znotraj je zanimiv, predvsem pa zelo dobro izdelan
število odlagališč je veliko, tudi uporabna so
motor je prijeten, dovolj zmogljiv in dovolj varčen …
… a preglasen, sploh mrzel ima traktorski zvok
preglednost ni najboljša
podvozje je pretrdo in na slabih podlagah neudobno
prtljažnik ni pojem razkošja, niti ne zadnja klop
občutek za volanom kot v tanku vam bo morda všeč, lahko pa sploh ne
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (10 glasov)
test fiat 500X 1.6 multijet II 16V city look lounge
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Bolj brezpotjem namenjeno različico smo že imeli na testu, preberite si ga tukaj, takratni rdeči 500X pa je ob štirikolesnem pogonu in paketu zunanjih dodatkov 'off road' svoj agresiven izgled podkrepil s prepričljivimi terenskimi vrlinami. Logično, osnovo si deli z jeepom renegade, zato je jasno, da ga ne ustavi vsak kamenček. Vsaj tistega ne.

500X pa je lahko tudi takšen, kot je tokratni. Na lahkotno premagovanje brezpotij namigujeta le nekoliko večja oddaljenost od tal, če ga primerjam s klasičnimi predstavniki, in nasploh višja podoba, sicer pa nima nikakršnih tovrstnih ambicij. Takšen prepričuje predvsem tiste, ki križance kupujete le zaradi njihove nastopaške dvignjene podobe. S sprednjim pogonom in paketom 'city look' je bolj mestno navihan in manj agresiven na pogled, si predstavljam, da bo kakšni deklini takšen bolj všeč. Vseeno pa opozorim, da je enako trd, predvsem pa slabo pregleden nazaj, ker je steklo majhno, stebrički pa zajetni.

Ravno zaradi čvrstega vzmetenja 500X priporočam predvsem tistim, ki se boste vozili po slabih cestah in lahkih brezpotjih ter vam udobje itak ni najpomembnejše. Ampak za tiste je še boljši štirikolesno gnani. Takšen bo marsikomu pretrd, ker precej pretresa in lepo kaže hibe, s katerimi se spopadajo praktično vsi križanci, tale pa še malce bolj. Višje težišče in čvrsto blaženje jemljeta davek pri udobju, ko postane podlaga malce slabša, na naših cestah pa je to precej pogosto. Čvrsto vzmetenje je prednost le, ko boste od njega zahtevali nekaj več dinamike in se v zavoju ne bo nagibal in zvijal. Za ta razred vozil se namreč pelje precej dobro.

In čeprav ima motor tokrat manj moči od tistega v rdečem, 1,6-litrski turbodizel ponuja 88 kW, je primerno zmogljiv. Če kupujete v tem segmentu vozil, verjamem, da nimate želje po divjanju, zato zagotavljam, da je moči povsem dovolj. Motorju zamerim le glasen tek, kot kakšen traktor je (zlasti, ko je mrzel), sicer pa lahko porabi manj kot 6 litrov in čisto fino gre. Menjalnik je tudi dovolj natančen, le krmilni mehanizem tokrat ni tako prijeten, ker gre vsa moč le k sprednjima kolesoma in potem električni servoojačevalnik v zavoju volana kar noče poriniti nazaj v prvotno lego.

Se mi zdi, da itak ni posebej pomembno, da vam razlagam o pretrdem vzmetenju, ker vas je atraktivna zunanjost tako ali tako že prepričala, kar dobro vedo tudi pri Fiatu. Dodam lahko le še, da je oblikovno 500X res simpatičen, obenem pa znotraj še dobro sestavljen in uporaben, odlagališč je okoli voznika veliko. Praktično ga mučijo le tri stvari: poleg že neštetokrat omenjenega neudobja na slabih podlagah še slaba preglednost, pa tudi prostornost ni njegova posebna vrlina.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat 500X 1.6 multijet II 16v city look lounge
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4273 x 1976 x 1608
medosna razdalja v mm 2570
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (480)
največja hitrost v km/h 186
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,8/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 18.190 (*3.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 24.290 (*4.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.320 (*4.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |