Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Le najnujnejše

Fiat doblo panorama 1.6 multijet II 16V city

Avtor prispevka: Anže Jereb
Obrtniki natančno veste, zakaj posegate po fiatu doblo, manjkrat pa ta avtomobil na cestah vidimo v vlogi družinskega prevoznega sredstva. Pravega razloga za to sploh ni, ker je zanimiv, čeprav izgleda zadržano.
Le najnujnejše
Foto: Gašper Miš
23. 7. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oglata oblika notranjosti prinese ogromno prostora
prtljažnik ima na bokih odlagališča, na tleh so uporabne zanke
drsna vrata se odpirajo lahkotno in več kot dovolj široko
ena boljših stvari je motor, prožen in dovolj zmogljiv
ročica menjalnika je blizu voznikovih rok, hodi so kratki in natančni
vozniško je doblo precej zanimiv, dokaj čvrst in skoraj dinamično nastrojen
cena je razmeroma ugodna
sidrišča isofix so postavljena nerodno in pregloboko
voznikovo okolje ne ponudi skoraj nobenega uporabnega odlagališča
potovalni računalnik je zastarel, zaslon dokaj majhen
v osnovni opremi ni niti nekaterih najosnovnejših elementov
oblika je premalo atraktivna, tekmeci so bolj opazni
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (6 glasov)
test fiat doblo panorama 1.6 multijet II 16V city
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Doblo ima eno najugodnejših cen in skoraj edini je na voljo z ožjimi pnevmatikami, zaradi česar je potem tovorni del bolj prostoren.

Potrebe in pomembne postavke tistih, ki avtomobil kupujete za poslovne potrebe, so povsem drugačne od klasičnih družinskih. Tam doblo zlahka parira tekmecem, ima eno najugodnejših cen in skoraj edini je na voljo z ožjimi pnevmatikami, zaradi česar je tovorni del bolj prostoren, ker se kolesi manj zajedata v notranjost. Po novem ima spredaj lahko tri sedeže, stroški lastništva so majhni in še nekaj je takšnih lastnosti, ki so pri delovni uporabi pomembne.

V potniški izvedenki seveda gledamo kopico ostalih zadev, precej pomembno vlogo ima sama oblika in morda se prav zaradi nje družine na doblo manjkrat spomnijo. Veliko pogosteje na cestah vidimo modele kangoo, berlingo ali caddy. Doblo je med tekmeci najbrž najbolj oglato zrisan in manj nastopaško ukrivljen, čeprav takšna oblika ponudi veliko uporabnosti. Prtljažnik je namreč ogromen, cenim, da ima ob straneh še nekaj manjših odlagališč, tudi zanke v tleh so priročna stvar, da se manjši predmeti ne bodo med vožnjo premikali po celotni površini. Pohvalim lahko še lahkotno in široko odpiranje drsnih vrat na boku, ena prijetnejših v segmentu so, v drugi vrsti je prostora veliko ... za kup krame in otrok skratka dovolj. Le sidrišča isofix so postavljena nerodno in jih je pretežko doseči.

Manj mi je všeč voznikovo okolje, spredaj odlagališč skorajda ni, kar je precej nenavadno glede na vrsto avtomobila. Odlagalno mesto med sedežema je povsem neuporabno, ker nima dovolj velikih robov in stvari med vožnjo padajo iz njega, drugje pa prostorčkov za odlaganje sploh ni. Plastika na armaturni plošči je trda in nakazuje, da je to v osnovi delovno vozilo, podobna je seveda tudi pri tekmecih, a vseeno malce bolj prijetna. Tudi potovalni računalnik je predpotopen, zaslon dokaj majhen, pač, okolje je v kakšnem tekmecu bolj prijetno. Je pa prestavna ročica zelo prijetno blizu rok in menjalnik je tudi dovolj natančen. Testni doblo je imel povsem osnovno opremo, zato ni bilo niti senzorja za dež ali tempomata, volan je bil plastičen ... notranjost ni posebej navdušila, ampak lahko vse rešite z več opreme.

Pri takšnih avtomobilih naj vam bo pomembna predvsem uporabnost in na tem področju dobloju ne morem dosti zameriti.

Pri takšnih avtomobilih naj vam bo pomembna predvsem uporabnost in na tem področju dobloju ne morem kaj dosti zameriti; vozne lastnosti naj bodo postranskega pomena. Vseeno dodajam, da se precej lepo pelje, ker je malo bolj čvrst, zato se ne nagiba preveč, občutek na volanu je za razred avtomobila dokaj dober. Skoraj pozabiš, da sediš v takšni 'kočiji'. Seveda zaradi tega kakšno grbino pogoltne malce bolj grobo, a ni prehudo.

1,6-litrski multijet II ponuja 88 kilovatov moči in je dejansko najzmogljivejši v ponudbi. Dovolj moči ima in se mi zdi dober, tudi lepo zvezno potegne, ni preglasen, na testu pa je porabil okoli 7 litrov na 100 km. Bi rekel, da je motor ena od svetlih točk avtomobila, poleg voznih lastnosti. Če bi bila notranjost še malce bolj uglajena, bi bil doblo bistveno bolj prijeten.

Na ceniku boste takšen doblo z opremo city našli za 15.990 EUR, bi pa sam priporočil bogatejši paket opreme, ker bo potem tudi znotraj bolj zanimiv, ta me ni dovolj prepričal. Pri ostalih različicah ponujajo celo popuste, zaradi katerih je razlika v primerjavi s tem na koncu zelo majhna. V vsakem primeru pa boste za dovolj ugoden znesek dobili veliko uporabnega prostora.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat doblo panorama 1.6 multijet II 16v city
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4406 x 1832 x 1895
medosna razdalja v mm 2755
prtljažnik v litrih 790
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1505 (530)
največja hitrost v km/h 176
pospešek 0-100 km/h v s 13,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,3/4,7
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR 15.190
cena testnega vozila v EUR 15.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.200

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
23  domača premiera - honda civic type-R
2425  domača premiera - opel grandland X
2627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 372
škoda octavia 201
renault megane 174
renault clio 161
škoda fabia 150

Podatki veljajo za september 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 54.115 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 tedni  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |