Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Še bo kruh iz te moke

Opel mokka X 1.4 turbo ecotec 4x2 innovation

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Pri Oplu tudi poznajo pregovor 'Iz te moke ne bo kruha!', ker so ob gneči, ki je nastala v segmentu križancev, lani odgovorili s prenovo svojega zelo uspešnega modela mokka.
Še bo kruh iz te moke
Foto: Gašper Miš
2. 2. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

LED-žarometa odlično osvetljujeta cestišče
nova in občutno bolj kvalitetna armaturna plošča
multimedijski sistem intellilink je izjemno povezljiv
novi merilniki v črno-beli kombinaciji blagodejno vplivajo na oči
vsi meniji so prevedeni v slovenščino
osebni asistent prikazuje stanje vozila tudi na mobilnem telefonu
prostorna notranjost bo udobna tudi za 5 potnikov
mokka X se bolj kot z dinamiko izkaže z udobjem
volanski obroč je zastarel, lahko bi bil tisti iz novejših oplov
občutek na volanu je preveč odtujen, da bi med vožnjo uživali
motor ni sinonim za varčnost, niti hitrost
slaba preglednost nazaj zaradi majhnega stekla
boljša zvočna zatesnjenost bi pomenila še več udobja
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (23 glasov)
test opel mokka X 1.4 turbo ecotec 4x2 innovation
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dejstvo je, da se kupci za križance odločajo najraje, zato so pri Oplu videli potrebo po osveženem obrazu za avtomobil, ki je na cestah prvič pristal že konec leta 2012. V skladu s tradicijo časovnega obdobja ene generacije, ki se počasi krajša na 7 let, je Opel osveženi model mokka pokazal že konec leta 2016, ko je zapeljal še na naše ceste z novim imenom mokka X. Seveda niso spremenili samo imena, pač pa so obraz naredili bolj prijazen in moderen z ožjima žarometoma, ki lahko ob doplačilu svetita ob pomoči LED-tehnologije, na zadku pa spremembe poleg grafik luči zaokroža še X ob imenu. Rezultat je na videz prav privlačen mali avtomobil, ki je med drugim eden redkih, pri katerem si lahko omislite tudi štirikolesni pogon.

Več dela so si dali znotraj s popolnoma novo ter kvalitetno armaturno ploščo z bistveno manj gumbi in, če želite, ob doplačilu z velikim 7-palčnim zaslonom multimedijskega sistema intellilink, ki je zelo odziven ter omogoča povezljivost in preslikavo zaslonov pametnih telefonov. Edina stvar, ki zmoti v notranjosti, je še vedno 'star' volanski obroč, ki mu sicer nič ne manjka, ampak ni tako lep kot v corsi ali astri. V terno so zadeli z drugačnimi merilniki, ki s črno-belo kombinacijo blagodejno vplivajo na oči, zaslon med merilniki pa pomembne informacije o vožnji prikazuje v slovenščini.

Po novem je z vami tudi osebni asistent, ki samo čaka na to, da pritisnete gumb OnStar in vam potem lahko pomaga. Sicer res traja 20 sekund, da se vzpostavi povezava, ampak med vožnjo imate verjetno dovolj časa, da se z asistentko dogovorite o želeni lokaciji. Se vam bo vedno oglasila kakšna zelo prijazna punca, ki vam bo z veseljem na dolgi poti vnesla še postojanke za kavo ali čaj. Še ena fina zadeva za ljubitelje sodobne tehnologije je aplikacija myOpel, ki jo naložite na pametni telefon in omogoča oddaljeno odklepanje in zaklepanje avtomobila, preverjanje stanja napolnjenosti rezervoarja za gorivo in pnevmatik, lociranje, če slučajno pozabite, kje ste avto parkirali, seveda aplikacija še opozori, kdaj je treba na servis. Celo strašenje sosedov je zagotovljeno, saj lahko med tem, ko sosed sloni na steklu in pregleduje notranjost, preko aplikacije mokki X sporočite, da zahupa.

Prostora v notranjosti je dovolj, da se na krajših vožnjah niti 5 oseb ne bo pritoževalo, čeprav se najbolj udobno peljejo štirje. Ker streha ni nizka, bodo večji zadaj potovali brez težav, le malenkost bodo omejeni s prostorom za noge. Vsekakor je v primerjavi z neposrednimi tekmeci prostora za potnike zaradi zunanjih mer malenkost več, prtljažnik je pa s 356 litri prostornine zgolj povprečen. Dodajte k temu raje široko odprtino in odsotnost nakladalnega roba ter dobite enostavno nalaganje prtljage, le manjše steklo na vratih prtljažnika je krivo za precej slabo preglednost nazaj.

Tokratna motorizacija je bila že dobro znana, saj je v drobovju brnel 1,4-litrski turbobencinski stroj, ki proizvede 104 kW moči in 200 Nm navora pri 1.850 vrtljajih. Po občutku deluje že malo zastarelo, čeprav se rad zavrti, vendar zna biti glasen med priganjanjem pa tudi sinonim za varčnost ni. Na testu je porabil slabih 8 litrov bencina na 100 lepo prevoženih kilometrov. Druga beseda za ročni šeststopenjski menjalnik bi bila natančen, je pa občutek na volanu preveč odtujen, da bi ekstra uživali med vožnjo. Zanimivo, da je elektronski servo sicer zelo hiter in natančen, le preveč lahko je vrteti volan med vožnjo, da bi imel voznik boljši občutek. Med ovinki je tudi malo preveč nagibanja, po drugi strani pa je vožnja po ravnih cestah in avtocestah udobna in tukaj mokka X najbolj blesti. Celo na daljših vožnjah se dobro obnese, če vas ne moti le povprečna zvočna izolacija.

Opel je mokki vlil še nekaj življenja, povezljivost je zdaj odlična, še materiali v notranjosti so precej boljši, zato pripravite slabih 25 tisočakov za takšen model z opremo innovation. Od skupne cene pa lahko mirne volje odštejete še dva tisočaka, kolikor znaša popust. Po uspešni prvi generaciji je s prenovo ravno dovolj svežine, da se bo še nekaj časa upirala izjemno močni konkurenci, za naprej pa bo treba narediti še kaj več, kot le dodati nekaj malenkosti in črko X.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel mokka X 1.4 turbo ecotec start/stop 4x2 innovation
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1364
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) od 4.900 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 od 1.850 do 4.900
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4275 x 1781 x 1658
medosna razdalja v mm 2555
prtljažnik v litrih 356
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1394 (434)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,1/6,0
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 19.170
cena testnega vozila v EUR 22.710 (*2.200 EUR popusta + zimski paket)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.218 (*2.200 EUR popusta + zimski paket)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 11 meseci  |