Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Gorska koza

Fiat panda 1.3 multijet II 16V 80 4x4 cross

Avtor prispevka: Anže Jereb
Na vrhu cenovnega spektra najdemo eksotične avtomobile in jasno je, da jih je na naših cestah malo predvsem zaradi visoke cene. Torej bi moralo biti tistih z dna cenovne mavrice ogromno, pa se med njimi vseeno najdejo sila redki predstavniki.
Gorska koza
Foto: Anže Jereb
30. 4. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

običajna je na pogled zadržana, cross pa zelo simpatičen in atraktiven
glede na majhnost je znotraj precej prostora, zadaj dva lahko sedita
v mestu se izkaže z izjemno okretnostjo, preglednost je dobra
najbolj blesti na terenu, kjer ji majhne mere in majhna masa zelo koristijo
štirikolesni pogon je več kot dovolj zmogljiv, da je kot gorska koza
pogon ima način za zahtevne terene, varno se zna tudi spuščati po strmini
spodnji del vozila je dodatno zaščiten, ker panda ni posebej oddaljena od tal
turbodizelski motorček s 59 kW moči je dovolj zmogljiv …
… a nesramno glasen, sploh na avtocesti
potovalni računalnik je zastarel, občutek na volanu pa slab in umeten
majhnost prinese hibo v obliki prostora, predvsem v prtljažniku
glede na vse skupaj je cena zelo visoka
dolge luči svetijo dobro, njihov snop pa previsoko
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3 (3 glasov)
test fiat panda 1.3 multijet II 16V 80 4x4 cross
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Na našem trgu je eden od avtomobilov, ki kar nekako ne prodre do denarnic kupcev - fiat panda. Italijani ga po drugi strani obožujejo in v starih italijanskih mestih se zdi, da se čas ni ustavil le pri hišah, temveč tudi pri avtomobilih; tam še vedno lahko vidite tiste stare pande, ki kar nočejo in nočejo ugasniti. Tudi novejših je veliko.

Razumem, zakaj pande slovenski kupci nimate pogosto v ožjem izboru. Sploh v različici cross je zelo specifično vozilce, ultra zmogljivo, a za svoje mere tudi precej drago. Devetnajst tisočakov stane pa vseeno pozabite, da se bo družina z njim zlahka peljala na dopust. Poleg tega na njem oziroma v njem najdem tudi kakšno hibo ali tri. Za začetek je med vožnjo preveč glasno, majhen turbodizelski motorček ropota kot traktor in s svojim glasom z veseljem postreže potnikom. Na avtocesti je hrup kajpak najbolj moteč, ker panda ni za premagovanje dolgih razdalj.

Znotraj moti tudi predpotopni potovalni računalnik s počasnimi meniji in dejstvo, da kratke luči že lepo svetijo na cesto pred avtomobil, dolge pa kvečjemu služijo osvetljevanju neba in iskanju letal na njem. Občutek na volanu je tako 'dober', da se hitro sploh ne boste želeli peljati, dva malce bolj zajetna potnika pa naj se imata rada, ker se bosta med vožnjo ves čas dotikala. Panda namreč ni le kratek, ampak tudi ozek avto.

Preden se vam zazdi, da je hib preveč, da mi panda ni všeč in da ob vsem tem zanjo hočejo še občutno preveč denarja … ni tako hudo, le razumeti je treba, komu je dejansko namenjena. V mestu je super vozilce, ker je izjemno okretna in velika stekla omogočajo, da se dobro vidi ven. Takšna z oznako cross tudi dobro izgleda, zadaj pa je prostora za dva potnika povsem dovolj. In kjer prav vsi podobni malčki odpovejo v trenutku, panda naravnost blesti; pri terenskih vrlinah sploh nima konkurence. Čeprav morda ne izgleda, je kot gorska koza, ki jo zmore zagosti tudi pravim klenim terencem.

Ima tri nastavljive programe, da je na terenu še bolj suverena, in edina stvar, ki jo ustavi, je relativno majhna oddaljenost od tal (16 centimetrov), čeprav je v različici cross le-ta za 1 centimeter večja. Sicer pa so ravno mere in majhna masa njeno glavno orožje, ovire dobesedno preskakuje. Če jo boste pogosto potrebovali na neurejenih podlagah, vam povem, da se vam bo ves čas smejalo. Takrat bo tudi novi 1,3-litrski motor dovolj dober, pač malo robusten, ampak z dovolj navora in moči, zato z njim v nosu panda neverjetno lahkotno pleza. 59 kW moči je povsem dovolj.

Prav takšna torej stane dobrih 19 jurjev, kar je seveda veliko, sploh glede na mere, je pa dovolj specifična, da bo našla svoj krog kupcev. Za gorske reševalce bi bila super ali pa za nekoga, ki živi malo bolj odročno na kakšnem hribu, za lovca, ki pregleduje teren, za vzdrževalce električne infrastrukture ... še marsikoga bi lahko naštel. Kot smo enkrat v testu že omenili, lahko je tudi za kakšno deklino, ki rada šviga po mestu, potem pa se zapelje na obrobje v kakšen klanec do doma. Cross ima dodano še pomoč pri spustu, s čimer lahko navzdol premaga že kar konkretne klance. Ne glede na to, da panda ima nekaj motečih hib, jih s svojim karakterjem in simpatičnostjo povsem izniči.

Italijani svojih dvajset let starih pand še vedno ne spustijo iz rok, tudi ob tej starosti še vedno obvladajo svoje delo.

Zato je jasno, da Italijani svojih dvajset let starih pand še vedno ne spustijo iz rok, tudi ob tej starosti še vedno obvladajo svoje delo. Nova samo še malo bolj suvereno stopa po podlagi in tudi bolje izgleda. Je krasno orodje, če želite prečesat Pokljuko in potem skočiti še do Kredarice na čaj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat panda 1.3 multijet II 16v 80 4x4 cross
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1248
moč v kW (KM) pri vrt./min 59 (80) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 1.500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3705 x 1662 x 1657
medosna razdalja v mm 2300
prtljažnik v litrih 225
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1230 (365)
največja hitrost v km/h 160
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,0/4,6/4,7
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 7.990
cena testnega vozila v EUR 17.890 (*1.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.241 (*1.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: uros.ufo
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 tedni  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 2 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 11 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 11 meseci  |