Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ko postane kombi boljši od avta

Volkswagen multivan T6 2.0 TDI comfortline generation SIX

Avtor prispevka: Anže Jereb
Plebejski transporter je postal dostavnik leta 2016, zato pravilno sklepate, da je njegov premijski brat multivan nadvse prepričljiv stroj, ki v tem trenutku zasenči celo Mercedes-Benzov razred V.
Ko postane kombi boljši od avta
Foto: Anže Jereb
31. 7. 2017 ob 15:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanjost je sicer zadržana, za popestritev lepo poskrbi paket 'generation six'
kakovost izdelave in materialov je odlična, enako ergonomija
notranjost je pregledna in z zaslonom na dotik moderna
ogromno je uporabnih odlagališč
podvozje je odličen kompromis že v načinu comfort
za polne LED-luči le doplačajte, ker so vrhunske
sedežna razporeditev 2+2+3 je pisana na kožo družinam
vsi sedeži so zelo udobni, prostora je ogromno
motor je prava dvoživka, varčen in precej prožen
prelahkoten krmilni mehanizem
pogled na ceno zaboli
po trdoti nastavljivo blaženje ni potrebno
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (15 glasov)
test volkswagen multivan T6 2.0 TDI comfortline generation SIX
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Multivan stopničko postavlja višje z bolj kakovostno izdelavo, bistveno bolj uporabnim voznikovim delovnim prostorom, prepričljivim motorjem in še z nekaterimi elementi.

Pred časom smo imeli na testu predstavnika s trikrako zvezdo na nosu in prepričal nas je na večini področij. Multivan stopničko postavlja višje z bolj kakovostno izdelavo, bistveno bolj uporabnim voznikovim delovnim prostorom, prepričljivim motorjem in še z nekaterimi elementi. Če njegova cena ni pomembno merilo, je brez dvoma najbolj prepričljiv potniški dostavnik na trgu.

Prve fotografije pred meseci niso pokazale velikega napredka. Vajeni smo že, da je znamka Volkswagen oblikovno precej zadržana, a po prvih neosebnih vtisih je delovalo, da je šesta generacija na ceste zapeljala le zato, ker je Mercedes-Benz ponudil prepričljiv stroj. Oblika je namreč bolj ali manj enaka, najbolj opazna razlika se tiče luči, s katerih so se poslovile neposrečene dnevne luči v ločenih LED-sijalkah, zamenjale pa so jih modernejše luči 'full LED'. Morda prav zaradi tega multivan deluje občutno modernejše, pa tudi celotna maska je s kromiranimi dodatki lepša. Hudič je v detajlih, pravijo, sam pa dodajam, da za polne LED-luči le doplačajte, ker vrhunsko svetijo.

Testni multivan v črni barvi namreč ni ravno kričeče nastrojen, je pa morda ravno zaradi tega bolj eleganten.

Šesta generacija je na voljo tudi v dvobarvni kombinaciji po vzoru nekdanjih 'bullyjev' iz časov hipijev in prav takšno bi izbral sam, saj lepo združuje sodoben dizajn in retro-pridih. Če sem čisto pošten, pač, malo popestri sicer zadržano zunanjost. Testni multivan v črni barvi namreč ni ravno kričeče nastrojen, je pa morda ravno zaradi tega bolj eleganten. Predvsem cenim, da pridih elegance ni skregan z uporabnostjo, tukaj namreč multivanu ne morem zameriti ničesar. Drsna vrata na obeh bokih se odpirajo široko in lahkotno, zadnja dvižna niso pretežka ali preveč glomazna, uporabnost notranjosti pa si zasluži petico.

Dobro veste, da je opcij sedežnih razporeditev v takšnih kombijih ogromno, a če dam poslovne uporabnike na stran in se lotim družin, se mi zdi ravno takšna razporeditev v obliki 2+2+3 idealna. Na ta način prtljažnega prostora sicer ni veliko, le nekaj deset centimetrov ga ostane za zadnjo klopjo, jo je pa seveda mogoče precej enostavno odstraniti. Na ta račun dobimo ogromen prtljažni prostor, družina z dvema otrokoma pa bo vsa potovanja opravila v precejšnjem udobju. Štirje ločeni sedeži imajo namreč svoje naslone za roke in so zelo udobni, zadnja dva je mogoče tudi obrniti za 180 stopinj, tako da sta obrnjena nazaj. Mogoče uporabno, a le, če bi na zadnji klopi sedeli še ostali potniki in bi na takšen način med vožnjo lažje čvekali.

Sicer pa hvalim predvsem voznikovo okolje. Z velikim zaslonom na dotik je postalo uporabniško in na videz modernejše, vseeno pa je armaturna plošča obdržala vsa nujno potrebna stikala, oblikovno je zanimiva in v sebi skriva kopico odlagališč. To je bila prva stvar, ki sem jo zameril mercedes-benzu V, pri katerem me je obenem zmotilo še škripanje zaradi pretanke plastike na osrednjem delu armaturne plošče. Multivan je boljši na obeh področjih, kakovost izdelave in uporabljeni materiali so pač boljši in zato je okolje nadvse prepričljivo. Ročica menjalnika je prijetno blizu, volan in sedež izdatno nastavljiva, vložki klavirskega laka in aluminija pa lepo popestrijo notranjost, čeprav boste na gladki črnini prstne odtise lahko čistili vsak dan znova.

Testni multivan je bil opremljen še z nastavljivim blaženjem, dodatkom, ki ga lahko takoj črtate s seznama doplačil, ker ga takšne sorte avtomobil ne potrebuje. Trdim, da je podvozje nasploh lepo uglašeno in se avtomobil lepo pelje že v načinu comfort, zato potrebe po športnem programu ne vidim. Takrat so dejansko pretrdi blažilniki preveč tresljajev prenesli v notranjost in na potnike. V športnem avtomobilu je takšen sistem smiseln, v dostavniku pač ne, predvsem, ker se multivan že v osnovi pelje zelo prepričljivo, brez posebnega nagibanja in z dobrim, morda za odtenek prelahkotnim občutkom na volanu.

Je pa zelo zanimiv takšen dvolitrski TDI s 110 kW moči, ki na papirju ne obljublja veliko. Takoj po prevzemu sem v prepričanju, da gre za močnejši stroj, iskal prometno dovoljenje in se čudil, ko je napisana vrednost moči kazala številko 110 kW. Torej 150 'konjev'. Zanimiv karakter pripisujem dobro izračunanim prestavnim razmerjem, zaradi katerih multivan pri manjših hitrostih in v prvih štirih prestavah deluje zelo poskočno, peta in zlasti šesta pa sta bistveno daljši, zato se na avtocesti vrti z zelo zmernimi vrtljaji. Hvalim kompromis, zaradi katerega je multivan zelo prijeten sopotnik, obenem pa motor niti ne 'popije' preveč goriva. Na testu okoli 7,5 litra, kar je za oglato gmoto dober rezultat.

Tudi manj premijski predstavniki vas bodo navdušili, a če potrebujete najboljše, potem je v tem trenutku to multivan.

Pri večini testov poudarjam, da so dostavniki v zadnjem desetletju postali vozniško in uporabniško prepričljivi. Tudi manj premijski predstavniki vas bodo navdušili, a če potrebujete najboljše, potem je v tem trenutku to multivan. Povsem enostavno! To potrjuje tudi s svojo ceno, ki je v testni različici nanesla na kar 59.889 EUR pa večine dobrot, ki jih zna ponuditi, sploh še nismo odkrili.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen multivan T6 2.0 TDI comfortline generation SIX
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.250 do 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.500 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4904 x 1904 x 1990
medosna razdalja v mm 3000
prtljažnik v m2 4,3
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2023 (977)
največja hitrost v km/h 182
pospešek 0-100 km/h v s 12,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,7/5,5/6,2
poraba na testu v l/100 km 9,0
cena osnovnega vozila v EUR 32.439
cena testnega vozila v EUR 36.913
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 59.889

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 2 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 5 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |