{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Začelo se je zares

Ford mondeo 2.0 iVCT eCVT titanium hybrid

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Vse več hibridov in električnih avtomobilov imamo na testu, torej se je začelo zares. Elektrika je na pohodu in nam je to všeč, ker tudi hibridi postajajo vse boljši.
Začelo se je zares
Foto: Gašper Miš
6. 10. 2017 ob 6:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

vse več hibridov v ponudbi pomeni tudi boljše tovrstne avtomobile
samo na elektriko se lahko vozi celo z avtocestnimi 130 km/h
učinkovita regeneracija energije pri zaviranju
kabina mondea je že v osnovi zelo prostorna in udobna
odlična masaža obdela tako vaš hrbet kot zadnjico
poraba goriva je pričakovano majhna v mestih
prtljažnik je postal nerodno majhen in manj uporaben zaradi baterije
menjalnik bo marsikoga odvrnil, ker ne mara 'tuljenja' pri pospeševanju
občutek na zavornem pedalu pri zaviranju je slab
vožnja je pri hibridu manj dinamična kot pri ostalih mondeih
3,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (19 glasov)
test ford mondeo 2.0 iVCT eCVT titanium hybrid
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Fordov mondeo hybrid na prvi vtis ne deluje tako posebno, da bi pomislil na kakšno revolucijo, ampak ti kar hitro zleze pod kožo.

Fordov mondeo hybrid na prvi vtis ne deluje tako posebno, da bi pomislil na kakšno revolucijo, ampak ti kar hitro zleze pod kožo, ko ga uporabljaš nekaj dni. Zunaj skoraj z ničemer ne nakazuje, da mu pri premikanju pomaga še elektrika, le na bokih sta dodani znački hybrid. Od japonskih hibridov smo že vajeni, da za pogon skrbita bencinski in električni motor. Tukaj je prvi prav tako z Atkinsonovim ciklom in iz dveh litrov stisne 88 kW (120 KM), skupaj z električnim pa pridelata največ 137 kilovatov, torej 187 'konjev' sistemske moči. Sliši se kar veliko, v praksi pa vse skupaj deluje precej bolj umirjeno.

Hibrid že v osnovi ni za hitro vožnjo, to je jasno. Pri mondeu navduši, kako lepo in zvezno deluje vklapljanje bencinskega motorja, ko je to potrebno. In da kljub brezstopenjskemu menjalniku ni preveč hrupno znotraj, čeprav še vedno 'tuli', ko od njega zahtevate veliko. Temu se očitno ne more izogniti noben avto s tovrstnim menjalnikom in veliko voznikov to dejansko moti, čeprav je v povprečju vožnja tiha, saj v praksi redko pospešujete z vso razpoložljivo močjo. Pri mondeu je zanimivo, da se lahko ob določenih pogojih samo na elektriko vozite celo pri avtocestnih 130 km/h, kar je tudi redkost pri tovrstnih 'lahkih' hibridih.

S porabo je tako: če boste ves čas na avtocestah, bo nekje na nivoju dizelskega mondea, dobrih 6 litrov, če boste večinoma na kratkih relacijah in predvsem v mestu, kjer je veliko speljevanja in ustavljanja, pa hitro pade pod 6, ker ima zelo učinkovit sistem regeneracije. Zanimivo: vgrajena sta dva električna motorja, en za pogon, drugi za regeneracijo zavorne energije, da ta učinkovito polni baterijo. Ima celo 'brake coach', po naše trenerja zaviranja, ki vsakič pokaže, kako učinkovito ste zavirali, da je šlo čim več energije v baterijo, in s tem se dejansko navadite res lepo predvidevati in pravočasno nežno zavirati. Vesel bi bil še boljšega občutka na zavornem pedalu, ker vse skupaj ne deluje tako zvezno kot pri klasičnih zavorah, ampak tudi to je davek na hibridni pogon.

Nasploh je v mondeu zelo sproščeno. Zvočna zatesnitev je kar dobra, testni je za razvajanje skrbel še z masažo telesa, ker sedeža spredaj masirata tako zadnjo plat kot hrbet. Od mondea smo že tako ali tako vajeni, da je v kabini zelo prostoren, tudi zadaj je veliko prostora za noge. Pričakovano pa pri hibridu zmanjka prostora v prtljažniku, ker je tam nameščena še baterija s kapaciteto 1,4 kWh in z nerodno stopnico vzame kar lep del uporabne prostornine, zato zdaj meri samo še 383 litrov, kar je podobno veliko kot pri focusu.

Zahtevni vozniki se bodo zmrdovali, da je vožnja takšnega mondea premalo aktivna, da avto deluje pretežko, da je premalo odziven in da je volan premalo komunikativen, ampak glede na koncept avtomobila nič od tega dejansko ne moti. Z debelim popustom je celo cena hibrida na koncu zanimiva, saj je od dizelskega 2.0 TDCi z menjalnikom powershift in 110 kW (150 KM) 1.000 EUR cenejši. Če delate direktno primerjavo, morate namreč upoštevati, da je v tem primeru serijski tudi samodejni menjalnik. Če vam je všeč prav ta na posnetkih, boste pa morali ob bogati opremi odšteti zanj 38.500 evrov, da bo tako lepo poleg hrbta masiral še vašo zadnjico.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford mondeo 2.0 iVCT eCVT titanium hibrid
vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 137 (187) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 173 pri 4.000
menjalnik samodejni, brezstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4867 x 1852 x 1482
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 383
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1579 (671)
največja hitrost v km/h 187
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,0/2,8/4,2
poraba na testu v l/100 km 6,7
cena osnovnega vozila v EUR 24.640 (*6.600 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 32.600 (*6.600 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 45.170 (*6.600 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
26272829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: roxo156
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 tedni  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 tedni  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 tedni  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 tedni  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |