Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Diskretno odličen

Ford mondeo karavan 2.0 TDCi AWD powershift titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Novi mondeo lahko dobite že za dobrih 25 'jurjev', če upoštevam trenutni popust, celo za le dobrih 19! Zakaj bi potem plačali skoraj 45 tisočakov za takšnega? Oziroma 38 s popustom ...
Diskretno odličen
Foto: Anže Jereb
11. 8. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tako bogato opremljen je zunaj nadvse eleganten
prostora je ogromno za potnike in za prtljago
znotraj deluje pusto, a pregledno in intuitivno
pri Sync3 je očiten napredek v primerjavi s prejšnjimi
vozniško je mondeo manj agresiven, a še vedno zelo prijeten
občutek na volanu in sama vožnja delujeta lahkotno
bogata oprema s seboj prinaša še kopico priporočljivih varnostnih sistemov
štirikolesni pogon je zadržan, a pomaga, ko je potrebno
motor je zelo prožen in prijetno zmogljiv
zračni blazini v varnostnih pasovih sta super ideja …
... če ni treba pripenjati otrok v njihove sedeže
občutek na volanu bi bil vseeno lahko za odtenek manj umeten
armaturna plošča izgleda preveč pusto in monotono
za štirikolesni pogon je potrebno preveliko doplačilo
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (17 glasov)
test ford mondeo karavan 2.0 TDCi AWD powershift titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ravno pri pogonu se mi zdi zanimivo, da prav nikjer ne piše, da je speljan k vsem kolesom, le med merilniki.

Hja, zato, ker je razlika med tistim in tem podobna vožnji s staro 'gomulko' ali pa z novim Siemensovim vlakom. Bolje je založen le še vignale. Karavan pomeni veliko prostora, samodejni menjalnik in kup opreme veliko udobja, motor s 132 kW moči veliko avtocestne lahkotnosti, štirikolesni pogon pa veliko zimske varnosti. In ravno pri pogonu se mi zdi zanimivo, da prav nikjer ne piše, da je speljan k vsem kolesom, le med merilniki lahko poiščete poseben zaslon, ki kaže, kam gre navor med vožnjo. Diskretno, torej.

Že večkrat smo zapisali, da je mondeo precej prepričljiv stroj, meni osebno ni všeč zgolj notranjost. Kaj vem, nekam pusto deluje celo v tem primeru, plastika je trda in s sivimi sedeži se vse skupaj zdi preveč monotono. In dejansko se na tem področju tudi vidi, da ima mondeo za seboj že nekoliko daljšo pot, če upoštevam, da je tole evropska različica forda fusion, ki je v ZDA že nekaj časa na trgu. Celoto nekako razbije velik zaslon na dotik, pri katerem velja tokrat opozoriti, da ga poganja že tretja generacija sistema Sync, ki je občutno boljša od prvih dveh. Bolj intuitivno je vse skupaj, tudi precej hitrejše, meniji so bistveno bolj pregledni, tole je konkreten napredek.

Že v prejšnjem testu smo povedali, da mondeo ni več tako vozniško oster, kot je bil v prejšnji generaciji, kar ni nujno kritika. Poslovne limuzine ali karavani izžarevajo predvsem eleganco, takšen je mondeo zato na izgled in v tej generaciji še po voznih lastnostih. Predvsem želi biti udoben, seveda z dokaj dobrim občutkom na volanu, ki je za moj okus malenkost preveč umeten in lahek, vseeno pa vedno deluje zanesljivo in prav takšna je lega avtomobila. Tudi zaradi štirikolesnega pogona, ki sam razporeja navor med osema, mondeo konkretno čepi na cesti.

Družine bodo udobje cenile bolj od dinamičnih vrlin, to je jasno. Enako velja za prostornost, zadaj se niti košarkarji ne bodo pritoževali, prtljažnik je pripravljen celo na selitvene dejavnosti. Imam pa pomislek oziroma pripombo, ki leti na sicer zelo zanimiv varnostni dodatek, zračno blazino v stranskih dveh pasovih zadaj. Ob pripenjanju otrok v otroški sedež vas bosta pasova zelo jezila. Zaradi debeline traku in predvsem končnega zatiča ju je precej težko in nerodno zapeti, potrebujete kar nekaj vaje. Ko bodo otroci malce večji in otroški sedeži ne bodo več potrebni, pa se mi tole zdi super stvar, ki je ne ponuja še noben drug predstavnik.

Seveda tako zmogljivega motorja nujno ne potrebujete, ga boste pa najbrž izbrali, če si boste že privoščili bogato opremo in takšen pogon. Priporočam ga zaradi uglajenosti in prožnosti, vedno lepo potegne in če ste pogosto na avtocestah ter dolgih poteh, je odlična izbira. Porabi okoli sedem litrov in pol. Menjalnik je tudi dober, smo ga že velikokrat pohvalili, čeprav me še vedno moti, da je zadnji položaj ročice namenjen športnemu programu, ker pri prvem prestavljanju vedno porinem ročico prav tja. Potem pa me visoki vrtljaji opomnijo, da bi bil položaj 'D' boljši.

Takšen mondeo res ni poceni, dražji je samo še vignale.

Takšen mondeo res ni poceni, dražji je samo še vignale. Če se vam splača doplačati 3.670 EUR za štirikolesni pogon, boste najbolj vedeli sami. Že v osnovi je avto z njim skoraj 100 kilogramov težji, malenkost slabše pospešuje in prav tako malenkost več porabi. Večino časa pa se itak obnaša kot čisto običajni mondeo s sprednjim pogonom. Ko podlaga nekajkrat na leto postane spolzka, no, potem vam pa nobenega evra več ne bo žal.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford mondeo karavan 2.0 TDCi 132 kW AWD powershift titanium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik robotiziran, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4867 x 1852 x 1501
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 500
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1703 (627)
največja hitrost v km/h 216
pospešek 0-100 km/h v s 9,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,8/5,3
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 25.780 (*6.600 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 39.090 (*6.600 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.930 (*6.600 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 13. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 2 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |