Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Genij ne more pokazati kvalitet

Honda HR-V 1.6 i-DTEC elegance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Vsi si radi prisvajamo zasluge za uspešne stvari, če imamo le možnost. Honda bi si jih tokrat lahko za popularizacijo danes tako raznovrstnih in priljubljenih križancev. Saj se spomnite škatlastega HR-V, ne?
Genij ne more pokazati kvalitet
Foto: Gašper Miš
10. 8. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izberite belega in z LED-dnevnimi lučmi, ker je oblika v resnici simpatična
velikost in uporabnost prtljažnika je brez konkurence
odlična je dostopnost do druge sedežne vrste in udobje na njej
vozniško je HR-V izjemno lahkoten, ne pretrd ali športno nastrojen, le zelo zanesljiv
ročni menjalnik je eden najbolj natančnih v segmentu
1,6-litrski i-DTEC je verjetno najboljši štirivaljni turbodizelski motor na trgu
notranjost deluje sveže in moderno, preglednost je odlična
potrebujete odlagališča? Tukaj jih je dovolj, da boste kakšno malenkost celo izgubili
doplačilni varnostni elementi delujejo zelo umirjeno in pravočasno
cena, mislim, a se hecate?
oblika, zlasti od zadaj, zehaaaam
vmesnik zaslona na dotik ni najboljši, manjka kakšno fizično stikalo
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (27 glasov)
test honda HR-V 1.6 i-DTEC elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pa si jih niti ne, vsaj posebej na glas ne hitijo razlagati, da so s tem segmentom pravzaprav začeli sami. Raje so po več kot petnajstih letih na ceste zapeljali novo generacijo, ki pa ni več oblikovno tako zanimiva, kot je bila prva. Ali pa se nam ob poplavi tekmecev le ne zdi posebej atraktivna in posebna? Tudi po filozofiji je od prve precej drugačna. Če je bila tista igriva in robustna, ta prepričuje predvsem s prostornostjo in uporabnostjo.

Sicer pa, saj veste, kako zelo različne pristope uporabljajo v tem segmentu proizvajalci. Če ste pozabili, za vas smo lani pripravili veliki primerjalni test križancev tega segmenta, preberite si ga tukaj, takrat HR-V-ja ni bilo zraven. Nekateri so skoraj terenski, spet drugi prostorni, tretji predvsem nastopaški, četrti se odlično peljejo, načinov za lov na kupce je v tem segmentu ogromno. Perfektnega predstavnika zaenkrat še ni, čeprav nekaterim ne manjka veliko. Če bi takšen HR-V spojil s toyoto C-HR, bi bil rezultat izjemno zanimiv.

Spredaj je še nekako simpatičen, precej je tudi odvisno od barve.

Torej, HR-V je oblikovno precej zadržan avtomobil, sploh zadaj je nedomiseln, se mi kar zeha ob pogledu na zadek. Spredaj je še nekako simpatičen, precej je tudi odvisno od barve. Z bogato opremo in v beli barvi je celo opazen, točno takšen pa sploh ne. In to mu manjka, če Honda želi prepričevati kupce, da je ob zajetni ceni njihov avtomobil res dober. Oči so prve, ki morajo ustom signalizirati, naj se raztegnejo v nasmeh, možganom pa poslati veliko žlico hormonov ugodja. Tukaj se to ob prvem pogledu ne zgodi, sploh v črni barvi, ki ubije vse linije in detajle.

OK, dobre stvari, teh je zelooooo veliko. HR-V je eden redkih majhnih križancev, ki je lahko tudi prvi ali celo edini avto pri hiši. Prtljažnik je zlahka med najprostornejšimi in še ogromno dvojno dno ima. Za 431 litrov ga je. Obenem je na zadnji klopi veliko prostora, sedalo se tudi dvigne, pač Hondin dolgoletni trik, ki občasno pride prav, vrata se odpirajo izjemno široko, zato je posedanje otrok na sedeže zadaj zelo lahkotno opravilo. Tudi isofix je priročen. In, seveda, prostora je dovolj tudi spredaj.

Lahko nadaljujem z uporabnostjo … Prav navdušen sem nad količino in uporabnostjo odlagališč spredaj, ogromno jih je in prostorni so, obenem pa je super tudi preglednost naprej, ker sta stebrička ozka. Pravzaprav celotna notranjost izgleda precej moderno z velikim zaslonom in elektronskimi gumbi, me pa uporabniški vmesnik zaslona na trenutke vseeno jezi in pogrešam kakšno klasično stikalo več. Malce bolj intuitivno bi bilo lahko vse skupaj.

V segmentu sta trenutno vozniško najbolj zabavna dva avtomobila. Toyota C-HR in mazda CX3. Če se HR-V pelje tako navihano kot omenjena, sprašujete? Ne, bi bil kratek odgovor, je pa res, da vozne lastnosti vseeno hvalim. HR-V je zelo vodljiv in enostaven, lepo odpušča napake in nasploh vliva veliko zaupanja, kar je pri takšnem avtu še kako pomembno. Eden najboljših je. Malce manj športno trd, kar je za večino kupcev celo bolj privlačno, obenem pa zanesljiv in pregleden. Menjalnik je odličen, volan lepo komunikativen, brez pripomb na tem področju.

Niti jih ni pri motorju, 1,6-litrski turbodizel je res vrhunski izdelek. Porabi okoli 5 litrov, pospešuje zvezno in tokrat se niti glasen ne zdi, ker se je zdel v civicu bolj. Ponavljam, da je eden najboljših, če ne celo najboljši štirivaljni turbodizelski agregat na trgu. Torej, vozniško je HR-V odličen in tudi poln varnostnih sistemov. Le doplačajte zadnje, ker je skupek zelo nemoteč, pri marsikaterem tekmecu med vožnjo bolj pogosto in predvsem po nepotrebnem opozarjajo, tukaj pa so zadržani do trenutka, ko res ne potrebujete njihove pomoči, zato jih priporočam.

Pač, celoten paket je občutno dražji od ostalih, torej je predrag in pika!

Vem, bolj ali manj ga torej hvalim, dejansko se mi le oblikovno zdi preveč suhoparen, kar bi vzel toyoti C-HR, čeprav ne vem točno, kako bi dosegel potem tolikšno prostornost, ki je ena pomembnejših odlik. Zakaj potem ne bi bil v tistem našem primerjalnem testu med najboljšimi? Zaradi cene, saj testni stane skoraj 29 'jurjev', pa niti ni najbolj bogato opremljen. Dnevne luči niso v LED-tehniki in izgledajo dokaj mizerno, pa še kaj drugega manjka. Štirikolesni pogon sploh ni na voljo! Pač, celoten paket je občutno dražji od ostalih, torej je predrag in pika! Za bistveno manj dobite že civic, ki ponuja podobno prostornost, je celo bolj nastopaški in se še bolje pelje. Ni pa križanec in v njem ne sedite tako visoko, to drži. Očitno so ti dve potrebi pri Hondi ocenili s toliko evrskimi tisočaki.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda HR-V 1.6 i-DTEC elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1597
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4294 x 1772 x 1605
medosna razdalja v mm 2610
prtljažnik v litrih 431
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1324 (546)
največja hitrost v km/h 192
pospešek 0-100 km/h v s 10,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,2/3,8/4,0
poraba na testu v l/100 km 5,9
cena osnovnega vozila v EUR 22.990 (*1.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 27.090 (*1.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.880 (*1.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jeanpu
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  |