Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Na oblaku udobja

Citroën grand C4 picasso BlueHDi 150 BVM6 feel

Avtor prispevka: Anže Jereb
Torej, imate družino in vam gre na živce, ko žena ves čas tuli, da v avtu ni dovolj prostora, ob pakiranju za dopust pa se vedno znova sprašujete, če bi bilo treba dokupiti še prikolico. Z grand C4 picasso bo šlo lažje.
Na oblaku udobja
Foto: Citroën
7. 9. 2017 ob 9:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostora za pet potnikov je ogromno, za sedem spodobno
druga sedežna vrsta je nadvse razkošna, v dnu so skriti uporabni predali
stekla na boku imajo mrežice, da otrok ne bo motilo sonce
sprednja sedeža sta prava fotelja, sovoznikov ima celo dvižno blazino za noge
blaženje je popolnoma podrejeno udobju, zato je vožnja nadvse umirjena
notranjost je v celoti zelo uporabna in polna odlagališč
velik zaslon je pregleden in popestri notranjost
motor s 110 kW moči je povsem dovolj zmogljiv
volanski obroč je nerodno oblikovan in prevelik
občutek na volanu je slab, vozniku se zdi, da je nekako odtujen od vožnje
manjkajo fizična stikala za radio ali klimo
zadnja sedeža sta le zasilna
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (6 glasov)
test citroën grand C4 picasso BlueHDi 150 BVM6 feel
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Citroën grand C4 picasso ni več najmlajši predstavnik velikih enoprostornikov in čeprav so na trgu že oblikovno bolj nastopaški ali pa vozniško bolj dinamični predstavniki, ostaja eden najboljših, ko pridemo do poglavij udobja in uporabnosti. Obstajajo še večji, dva sta denimo sharan ali pa espace in od njiju se grand C4 razlikuje le po prtljažniku, tega je seveda malenkost manj. V točno takšni različici z dvema dodatnima sedežema v dnu prtljažnika je slednji tudi bolj plitek, obenem pa se tam le zasilno sedi. Če imate vsaj štiri otroke, kupite družinski kombi, v primeru dveh ali treh pa zadnjih zasilnih sedežev niti ne priporočam, ker nista udobna, obenem pa zmanjšata uporaben prostor prtljažnika. Pa še 610 EUR staneta. Brez njiju bo prtljažnik ponudil 620 litrov prostornine, kar je veliko.

Za potnike prve in druge vrste je odlično poskrbljeno, zadaj zlahka sedijo trije otroci v sedežih.

Za potnike prve in druge vrste je po drugi strani odlično poskrbljeno, zadaj v svojih otroških sedežih trije otroci zlahka sedijo, pred njihovimi nožicami pa bo zevala praznina. Sidrišča isofix so enostavno dosegljiva, prostora je ogromno, zato naslonjali sprednjih dveh sedežev ne bosta takoj umazani od brc, kar je tudi super. Pa še predali so skriti v dnu pred drugo vrsto sedežev in pridejo zelo prav.

Še bolj prijetno pa je spredaj, kjer oba sedeža znata celo masirati. Sicer ne pričakujte ravno vrhunske masaže iz audija A8, sta pa vseeno zelo udobna in sovoznikov ima tudi podporno blazino za noge, ki jo lahko z elektriko dvignete in potem sedite skoraj kot v fotelju. Že precej star, a še vedno zanimiv, je trik s povečanjem panoramskega vetrobranskega stekla, pravzaprav s potegom začetnega dela stropa bolj nazaj, potem se ti kar razširi obzorje, kar daje zelo dober občutek v kabini. Tudi mrežice preko zadnjih stranskih stekel so mi všeč, da otrokom sonce ne sveti preveč v obraz.

Skratka, z družinskega in uporabnega vidika je zakon, me pa precej stvari tudi moti. Če v vožnji in vrtenju volana uživate, no, potem to ni avtomobil za vas. Je pa odličen za tiste, ki komaj čakate na avtonomna vozila ali se radi vozite z vlakom. Znotraj je kot v dnevni sobi in za volanom si skoraj odtujen od same vožnje, kar mi ni všeč, bo pa tistim, ki se je ne veselite kot jaz, ki komaj čakam, da napadem ovinek pred sabo. Položaj za volanom je zgolj povprečen, volanski obroč je prevelik celo za ležerno vožnjo, precej nerodno je zašiljen in ga ni preveč prijetno držati.

Občutek na njem je kvečjemu povprečen, povsem umeten, a tega v vozilu tega segmenta ne morem vzeti za posebej slabo, ker pri umirjeni vožnji odtujenost ne moti. Drugačne vožnje si s tem avtom itak ne predstavljam, zato je 110-kilovatni motor HDi več kot dovolj zmogljiv. Porabi pa med 6 in 7 litrov na 100 kilometrov. Tokratni ročni menjalnik je povsem soliden, če ga seveda ne boste mučili s hitrimi prestavljanji, bi pa za še več karakterju primernega udobja poskrbel samodejni.

Še vedno manjkajo fizična stikala za najpomembnejše funkcije, vsaj za upravljanje s prezračevanjem.

Pravzaprav ni le volan, ampak celotno voznikovo okolje malce nerodno. Po eni strani je z velikimi zasloni moderno in pregledno, ni pa najbolj intuitivno. Še vedno manjkajo fizična stikala za najpomembnejše funkcije, vsaj za upravljanje s prezračevanjem. Tako pa boste morali pritisniti vsaj štirikrat, da boste z radia prešli na klimatsko napravo, spremenili temperaturo in se postavili nazaj, kjer ste začeli. Pač, vse skupaj je preveč zamudno in manj varno, ker je pogled predolgo posvečen upravljanju. Je pa sredinski zaslon zato velik in pregleden.

34 'jurjev' stane takšen grand C4 z bogato opremo feel in za umirjene družine je dejansko zelo dober. Če garaža ni premajhna, bi sam vseeno raje za skoraj enak znesek izbral novi spacetourer. Kombi, ja, nič bolj glomazen ali štorast, pa še bolj praktičen. Res pa tudi manj udoben, ker tole je prava zofa na kolesih in čeprav meni takšen občutek med vožnjo ne ustreza preveč, vas mora prepričati ravno to.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën grand C4 picasso BlueHDi 150 BVM6 feel
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 370 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4602 x 1826 x 1638
medosna razdalja v mm 2840
prtljažnik v litrih 130/645/705
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1430 (620)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 9,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,8/4,3
poraba na testu v l/100 km 7,4
cena osnovnega vozila v EUR 22.780
cena testnega vozila v EUR 28.380
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.200

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 9. 2017
September 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
0405060708  domača premiera - peugeot 308 in 5008
0910
11121314  domača premiera - volvo XC60
15  domača premiera - ford ka+
1617
18  domača premiera - nissan qashqai
19  mednarodna premiera - opel grandland X
domača premiera - MAN TGE
20  domača premiera - jeep compass
21  mednarodna premiera - kia stonic
domača premiera - mercedes-benz S
22  mednarodna premiera - porsche panamera
2324
252627  domača premiera - range rover velar
28293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Bo tudi vaš novi avtomobil križanec?
835Seveda, je že naročen! 834Se še odločam. 833Ne rabim novega avtomobila. 832Nikakor, kombilimuzina!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 1 tedni  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 1 tedni  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 1 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 1 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 1 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 2 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 2 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 2 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 3 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 3 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 3 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 5 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 6 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  | 
Dunlop GP Racer D212 Za dirkalno stezo in cesto pred 7 meseci  | 
Goodyear V Ženevi najnovejši koncepti pnevmatik pred 7 meseci  |