Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najboljša pica je najdražja

Mazda CX-3 CD105 AWD revolution

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če so križanci pica, je mazda CX-3 fina italijanska s hrustljavim tankim testom in ravno pravšnjo količino nadeva. Na testu pa smo imeli najboljšo, ki si jo lahko sploh omislite.
Najboljša pica je najdražja
Foto: Gašper Miš
21. 9. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

primerjalni test je pokazal, da je CX-3 eden najboljših v segmentu
materiali v notranjosti razvajajo oči in prste
položaj za volanom je vrhunski, preglednost dobra
krmilni mehanizem navdušuje med počasno ali hitro vožnjo
menjalnik je čista perfekcija, natančen in s kratkimi hodi
vmesnik zaslona na dotik je enostaven in intuitiven
štirikolesni pogon doda nekaj zanesljivosti na spolzkih podlagah
oblika avtomobila je simpatična in vpadljiva
prtljažnik s 350 litri ni ravno majhen, čeprav ne izstopa posebej
dizelski motor je v tem avtomobilu dovolj zmogljiv
ob tako bogati opremi je cena precej visoka
za potnike zadaj ni ravno ogromno prostora
kakšno odlagališče več ne bi škodilo
zadnje steklo je dokaj majhno, zato je preglednost nekoliko slabša
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (16 glasov)
test mazda CX-3 CD105 AWD revolution
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Najboljšo v smislu najdražje. Preden pa postanete lačni in se vam bodo sline začele cediti kot psu, ki gleda salamo, takšnih štirikolesno gnanih primerkov z dizelskim motorjem na cestah vseeno ne bo prav veliko, saj stane kar 24 'jurjev' in pol. To je dobre tri tisočake več od vstopne cene dve številki večje mazde6. Cena ni visoka le ob primerjavi s šestico, slednje najbrž v povsem osnovni izvedenki itak ne boste izbrali in bo tam cena hitro udarila preko tridesetih tisočakov, ne pozabite pa, da je CX-3 v zelo tesnem sorodstvu z mazdo2, torej gre za majhen avtomobil. In tekmecev je ogromno, podobno velike lahko dobite že za dobro polovico tega zneska, čeprav je lahko tudi ta model precej cenejši.

Majhnost se bo najhitreje pokazala, ko boste odprli relativno majhen prtljažnik ali pa na zadnjo klop postavili otroške sedeže in vas bo mularija ves čas brcala v hrbet. CX-3 navduši na številnih področjih, vendar pa prostornost ni eno od njih. Veliko tekmecev je bolj prostorsko razkošnih, če torej novi križanec tega segmenta potrebujete za prvi avto in se bo v njem prevažala celotna družina, so nekateri ostali bolj radodarni. Tukaj si lahko pogledate še ostalo izbiro.

Povsod drugod je mazda CX-3 briljantna. Notranjost je nadvse kakovostno izdelana, armaturna plošča je zgledno pospravljena in zelo uporabna, položaj za volanom je brezhiben in odlagališč okoli voznika je kar nekaj, čeprav še kakšno ne bi škodilo. Meni, po katerem se sprehajate preko zaslona na dotik, je eden najboljših, zelo enostaven in intuitiven, skratka, super. Da med vožnjo zaslon ni več občutljiv na dotik, ampak lahko funkcije izbirate le preko gumba, naj bi pripomoglo k varnosti.

Zaradi majhnosti vozila v račun vzemite dejstvo, da je na avtocesti mazda malce glasnejša, ker ta ni njeno najbolj naravno okolje. Štirikolesni pogon tudi ni namenjen prečenju saharskih sipin, je pa zelo priročen v zimskih dneh, ko je CX-3 zaradi njega bolj suverena in se ne bo ustrašila nobenega zasneženega klanca. In že tako se prepričljivo pelje, za križanca sicer značilno trdo, ampak komunikativno in zelo ubogljivo, vozniško lahko rečem, da je najbolj prijetna med vsemi v segmentu. Pa to ne pomeni, da je ves čas športno trda, odličen in komunikativen krmilni mehanizem vam bo všeč tudi, ko se boste peljali umirjeno. In menjalnik, no, ta je skoraj perfekcija. Zelo natančen in s kratkimi hodi.

Motijo rumene opozorilne lučke med merilniki; če izključim lane assist ali tempomat, potem ves čas mislim, da je nekaj narobe.

Če iščem dlako v jajcu, dodajam, da me motijo rumene opozorilne lučke med merilniki; če izključim lane assist ali tempomat, potem ves čas mislim, da je nekaj narobe. In klimatska naprava je pri nastavljenih 15 stopinjah pihala hladno, na 18 pa že prevroče, in dvomim, da sem imel pokvarjen telesni termometer.

Tudi motor lahko pohvalim, za takšno vozilce je več kot le zadosti zmogljiv, celo v spodnjih vrtljajih je dovolj živahen, da vas ne bo motil, niti ni preglasen, porabi pa okoli 6,5 litra, lahko tudi pod 6, če boste ves čas vozili umirjeno. Dodajam pa, da je tudi bencinska alternativa dovolj varčna in čeprav ne ponudi tolikšnega navora, je v marsičem celo bolj prijetna.

CX-3 je eden najboljših predstavnikov segmenta v tem trenutku, odlična je namreč že osnova, zato vem, da boste zadovoljni tudi z manj bogato izvedenko. In tudi tista bo opazna, ker je CX-3 pač zelo atraktiven avtomobil. Le od prostornosti ne zahtevajte preveč.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda CX-3 CD105 AWD revolution
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1499
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 270 od 1.600 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4275 x 1765 x 1535
medosna razdalja v mm 2570
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1350 (450)
največja hitrost v km/h 173
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/4,6/4,7
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 15.490
cena testnega vozila v EUR 23.590
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
2324252627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 dnevi  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 tedni  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 tedni  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |