Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Racionalni užitek

Mini cooper

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kar nekaj let je trajalo, da smo na test dobili mini, ki ni nosil oznake cooper S ali celo JCW. Očitno so nam želeli sporočati le, da je znamka namenjena hitrim voznikom. Potem je prišel na test mini z dizelskim motorjem, sedaj pa končno še vmesni člen z oznako cooper.
Racionalni užitek
Foto: Anže Jereb
28. 9. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

cooper je najbrž najbolj smiselna različica
dolga prestavna razmerja ne uničijo prožnosti, motor ostaja zelo živahen
poraba goriva ni bistveno večja od tiste v različici D
zvok je kljub le trem valjem bistveno bolj prijeten od dizelskega
podvozje je bolj čvrsto, a sila zabavno, lega je vrhunska
ker ne poka od moči, vlek volana zaradi navora skoraj ni opazen
položaj za volanom je vrhunski, občutek na njem tudi
mini je posebnež in si nedvomno zasluži dodaten plus
notranjost oblikovno navduši vedno znova
tudi z materiali in kakovostjo izdelave prepriča
preglednost nazaj ni najboljša
cena z dodatno opremo raste hitreje od gob po dežju
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (5 glasov)
test mini cooper
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Razpon motorjev imajo pri znamki Mini že vrsto let dejansko zelo dobro naštudiran, za vsakogar se najde nekaj.

Razpon motorjev imajo pri znamki Mini že vrsto let dejansko zelo dobro naštudiran, za vsakogar se najde nekaj. Če ste tiste sorte 'japi', ki bi kupil mini le zaradi nastopaštva in atraktivne oblike, za motor pa vam je povsem vseeno, boste izbrali različico z dizelskim motorjem. Če ste razgrajač, ki bi prejšnjega nastopača rad prehiteval v vsakem trenutku, potem je za vas cooper S. Za vse ostale je odlična tretja alternativa.

Mini cooper se imenuje in je odličen mali avto, vozniško pa skoraj na nivoju hitrega cooper S. Pod pokrovom takšnega je vrhunski trivaljni turbobencinski motor s 100 kilovati moči, ki je krasna alternativa ropotajočemu dizlu in za malo manj dinamične tudi krasna alternativa stroju iz različice S. 1,5 litra prostornine in turbopuhalo pomenita, da je precej živahen, čeprav ima nenavadno dolga prestavna razmerja. Zdi se, da prvih dveh prestav kar ne bo konec.

Ampak, ravno takšna prestavna razmerja poskrbijo, da je lahko varčen. Če se boste peljali res lepo, bo porabil le malo nad 6 litrov bencina na 100 km, obenem pa ne boste dobili občutka podhranjenosti. Fino gre in je poskočen, zvočna podoba je trivaljno hecna, ampak ni moteča, predvsem pa bolj prijetna od dizelske. Ker tudi pri porabi ni več kot le kakšen liter razlike, ne vem, zakaj bi kdo sploh hotel izbrati ropotajoči D.

Nasploh je fin celoten avtomobil. Malce utesnjen, vrhunsko izdelan in oblikovno zelo poseben. Tudi slabše pregleden in družinsko ne ravno uporaben, a za to so pri hiši še drugi avtomobili. Vozniško je eden najboljših, so tako ali tako vsi, ne glede na motor pod pokrovom. Podvozje je kajpak trdo in v ovinke takšen cooper ugrizne z največjim veseljem. Občutek na volanu je odličen, pač, vozniško je prava igrača. Obenem pa je še karakterno in oblikovno zelo poseben, izraža drugačnost in ima zanimiv stil, sploh znotraj je z 'letalskimi' stikali in ogromnim merilnikom hitrosti precej svojevrsten. In mislim, da je prav takšen motor dejansko najboljše razmerje med dinamičnostjo in vsakodnevno uporabnostjo.

Je pa mini od nekdaj poseben še s svojo ceno. Takšen cooper z nekaj dodatki stane skoraj 30 tisočakov, če boste seznamu opcijske opreme radodarno dodajali kljukice, pa bo cena vozila rasla hitreje od bitcoina v tem letu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini cooper
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1499
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 1.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3821 x 1727 x 1414
medosna razdalja v mm 2495
prtljažnik v litrih 211
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1060 (505)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 7,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/3,9/4,6
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 16.850
cena testnega vozila v EUR 20.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.758

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 10. 2017
Oktober 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09  domača premiera - mercedes-benz star experience roadshow
10  mednarodna premiera - MAN TGE
1112131415
1617  domača premiera - volkswagen polo
1819  domača premiera - kia stonic
202122
2324252627  domača premiera - citroën C3 aircross
2829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault megane 240
volkswagen golf 209
škoda octavia 172
renault captur 143
renault clio 142

Podatki veljajo za avgust 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 48.834 novih avtov!

Anketa
Zakaj med vožnjo še vedno uporabljate mobitel?
847Kaj je mobitel? 846Nikoli in nikakor. 845Saj samo tu in tam. 844Da vsi vedo, kaj počnem!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: clark
Obvestila
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 4 dnevi  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 tedni  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 tedni  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 tedni  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 2 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 2 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 3 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 3 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 3 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 4 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 4 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 4 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 4 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 4 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 5 meseci  | 
Špan Novi kolesarski center pred 6 meseci  | 
Goodyear Dunlop Sava Tires Letne pnevmatike za različne zahteve pred 7 meseci  | 
Ford S-max Odslej ga vozi Ilka Štuhec pred 7 meseci  |