Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Šminka povečini, a kakšna šminka to je

Mercedes-benz E coupe 220 d AMG line

Avtor prispevka: Jure Cehner
100 ljudi, 100 čudi, pravi prastari modri rek, ki mu je stežka oporekati. Če ga malo moderniziramo, bi lahko danes rekli že tudi 100 ljudi, 100 avtov. V vsej tej množici se je zdaj znašel še mercedes-benz E coupe.
Šminka povečini, a kakšna šminka to je
Foto: Gašper Miš
27. 10. 2017 ob 0:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

neomajna eleganca, ki sicer običajno pritiče avtom še višjega cenovnega ranga
dizajn kabine in posledično vzdušje blagodejno vplivata na stanje duha
zelo dober in do obisti nastavljiv položaj za volanom
krasna enakovredna zaslona vrhunsko in pregledno servirata informacije
zračno vzmetenje požira luknje kot za šalo
turbinski zračniki so pojem lepote in uporabnosti
najšibkejši motor v ponudbi vam neprestano daje občutek podhranjenosti
traktorska zvočna kulisa stalno opominja, da se vozite na dizel
vmesnik z neposrečeno 'miško' nas še vedno ne prepriča
precej ladjast občutek, ko si zaželite dinamike
kakovost armaturke ni v skladu s sicer krasnim izgledom
zakaj niso mogli dodati še ene barve notranje osvetlitve, da bi jih bilo 65?
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (15 glasov)
test mercedes-benz E coupe 220 d AMG line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kam pes taco moli? Trg avtomobilov je danes že tako pisan, da čisto vsak najde tisti kup pločevine, ki ustreza njegovemu karakterju. Ste avanturistični? Naj bo križanec, pomehkužen in ekstra plastičen privzdignjenež. Ste res avanturistični? Terenec s štirikolesnim pogonom in mehansko zaporo diferenciala. Hočete adrenalin? Nizek športnik z nekaj več konjenice. V glavnem, izbire vrh glave. Razen če hočete svetu pokazati, da ste super elegantni. Potem se lahko ozrete samo k eni znamki.

K Mercedes-Benzu. Če nimate denarja za kakšnega od težkokategornikov tipa rolls-royce ali bentley, seveda. Nič ne kriči elegance in zaradi paketa AMG-line, ki ga poseduje tokratni, še mogoče malce športnosti, kot tale razred E coupe. Poglejte bok, dolg kot slab ponedeljek, a vendarle ravno prav zaobljen, da prej kot agresivnost izraža brezčasno eleganco, podobno, kot to počno dvakrat ali trikrat dražji avti. Vse deluje še bolj razpotegnjeno kot pri limuzinski inačici, verjetno zato, ker ima le en par vrat in karoserija zato deluje daljše, četudi je v resnici krajša za slabih 10 centimetrov. Še medosje so skrajšali za 6,6 centimetra, ampak takšnih malenkostnih sprememb ne boste opazili niti pri počivanju oči niti med vožnjo.


Eleganca zunaj in znotraj, torej. Resnično, samo v mercedes-benzih so armaturne plošče na videz tako uglajene in nežne … in slabo zlepljene skupaj. Kolikokrat še moramo poudariti, da naj v tovarni začnejo uporabljati kakšno drugo lepilo? Pri avtu takšnega kalibra se pač nikakor ne spodobi, da vas s svoji podplastičnimi črički vrže iz zena vsakič, ko se dotaknete česarkoli drugega poleg volana. Ampak, razen tega dizajnu ni kaj očitati. Sedenje v njegovi kabini je res spokojno. Od navadnega E-ja se kupe loči le po turbinskih zračnikih, ki so res nekaj posebnega. Sicer pa je štorija popolnoma enaka vsepovprek in barv ambientalne osvetlitve je še vedno le 64. Verjetno je že čas, da bi dodali še kakšno več, no, če dojamete šalo.

Še motor vas sili k eleganci. Ne zaradi tega, ker bi bil tako uglajen in tih, ampak ker pač ne potegne, kot bi si želeli, in se zato raje vozite mirno. '195-konjski' oz. 143-kilovatni dvolitrski 220 d je tole, ki zelo po dizelsko ropota in čeprav ima na papirju samo 7,4 sekunde do sto kilometrov na uro, bi se mu dvolitrski bencinar dosti bolje prilegal. Pije tudi okoli sedem litrov in pol, kar je spodobno. Varčevanje pa nikakor ne more biti razlog za to kombinacijo, saj ljudje, ki za prevozno sredstvo na mizo vržejo nekaj pod 100 tisočakov, verjetno ne štejejo decilitrov goriva. Pač, gre za umirjen potovalnik, miren in zvočno dovolj zatesnjen, da se na poti domov res spočijete od napornega dneva v službi. Ampak za to boste kupili limuzino, kajne? Seveda. Edina stvar, ki ju loči, je v primeru testnega avta še bolj skladen izgled. Enaka sredica, le drugače zapakirana, torej.

Vam pa polagam na srce, da je vredno na blagajni pljuniti še dodatna dva tisočaka in pol za zračno vzmetenje. Z njim bo luknje tako kot limuzina enako čudovito požiral tudi kupe.

Pa naj se vrnem k voznim lastnostnim, da ne boste res mislili, da je avto res takšen zaspane. Saj je hiter, ko se peljete naravnost, dobro se drži ceste na dolgih hitrih ovinkih, manj prepričljivo pa res deluje na kratkih, zaprtih; zdi se, da se vse skupaj preveč ziba. Če prestavite v športni program, vse malce otrdi, ampak je daleč od občutka športnosti. Je pa zato toliko bolj športen 9-stopenjski menjalnik, ki v načinih sport in sport plus res optimalno dirigira zobnikom. Spet; pri 'bencinarju' bi nedvomno dosti bolj prišel do izraza. Za takšno maso se avtomobil relativno dobro pelje in niti nima ambicij biti nekaj, kar ni. Zanimivo pa je, da je od limuzine navkljub manjšim dimenzijam težji za kar 55 kilogramov. Če vas zanima, v praksi to pomeni eno desetinko več do stotice, v zavojih pa te dodatne vreče cementa ne boste čutili.

Je pa ta avto res samo za štiri potnike, nikar ne spreglejte tega ob nakupu; petega prisklednika zadaj nikamor ne bosti mogli stlačiti. In prav je tako, so bili časi, ko so bili kupeji striktno samo za dve osebi. Sta pa zato oba zadnja sedeža fino profilirana in tudi za glave je dovolj prostora, kar je za kupe pohvalno.

Gre za prestižen avto, seveda še bolj, kot je to limuzinski brat, predvsem za razvajanje vizualno-zaznavnih čutov. Kar težko se ga je nagledati, saj je v črno-beli kombinaciji še posebej krasen. Še nekaj sem pozabil omeniti in to tudi težko opišem: ko boste imeli priložnost, si v temi vzemite čas, odklenite avto in občudujte svetlobni šov, ki se bo odvil pred vami. Luči zadaj se sekvenčno prižgejo, sprednje ledice pa se najprej obarvajo modro, šele nato v belo. So se pa končno znebili tistih starih in neumnih ključev z vtikačem, čeprav je pa zdaj preveč cenen na otip, da bi izžareval eminenco. Vsaj malo kovine bi moralo biti v ohišju, da bi tudi v žepu čutili, kaj vozite.

In koliko stane ta špas? Za 87 tisočakov vas bo skrajšal točno takšen, kot je na posnetkih, kar nikakor ni malo za najšibkejši motor v ponudbi, s katerim je včasih celo podhranjen. Ampak eleganca je bila vedno najdražja, v katerikoli industriji ali panogi. Zakaj bi bilo pri avtih drugače?

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E coupe 220 d AMG line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1950
moč v kW (KM) pri vrt./min 143 (195) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 1.600 do 2.800
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4826 x 1860 x 1430
medosna razdalja v mm 2873
prtljažnik v litrih 425
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1735 (565)
največja hitrost v km/h 242
pospešek 0-100 km/h v s 7,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 8,1
cena osnovnega vozila v EUR 53.250
cena testnega vozila v EUR 53.250
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 87.031

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 6. 2018
Junij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04  domača premiera - opel combo life
0506  domača premiera - toyota yaris GRMN
07080910
11  domača premiera - volkswagen touareg
12  domača premiera - renault megane R.S.
1314  domača premiera - steza karting AMZS
15  domača premiera - mercedes-benz sprinter
1617
18  domača premiera - ford fiesta ST in ford mustang
192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 432
renault captur 351
renault clio 266
volkswagen golf 243
škoda octavia 236

Podatki veljajo za maj 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 34.299 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Dilca1
Obvestila
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 3 tedni  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 3 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 3 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 3 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 3 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 3 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 3 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 7 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 8 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 8 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 10 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 10 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 11 meseci  |