{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Šminka povečini, a kakšna šminka to je

Mercedes-benz E coupe 220 d AMG line

Avtor prispevka: Jure Cehner
100 ljudi, 100 čudi, pravi prastari modri rek, ki mu je stežka oporekati. Če ga malo moderniziramo, bi lahko danes rekli že tudi 100 ljudi, 100 avtov. V vsej tej množici se je zdaj znašel še mercedes-benz E coupe.
Šminka povečini, a kakšna šminka to je
Foto: Gašper Miš
27. 10. 2017 ob 0:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

neomajna eleganca, ki sicer običajno pritiče avtom še višjega cenovnega ranga
dizajn kabine in posledično vzdušje blagodejno vplivata na stanje duha
zelo dober in do obisti nastavljiv položaj za volanom
krasna enakovredna zaslona vrhunsko in pregledno servirata informacije
zračno vzmetenje požira luknje kot za šalo
turbinski zračniki so pojem lepote in uporabnosti
najšibkejši motor v ponudbi vam neprestano daje občutek podhranjenosti
traktorska zvočna kulisa stalno opominja, da se vozite na dizel
vmesnik z neposrečeno 'miško' nas še vedno ne prepriča
precej ladjast občutek, ko si zaželite dinamike
kakovost armaturke ni v skladu s sicer krasnim izgledom
zakaj niso mogli dodati še ene barve notranje osvetlitve, da bi jih bilo 65?
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (15 glasov)
test mercedes-benz E coupe 220 d AMG line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kam pes taco moli? Trg avtomobilov je danes že tako pisan, da čisto vsak najde tisti kup pločevine, ki ustreza njegovemu karakterju. Ste avanturistični? Naj bo križanec, pomehkužen in ekstra plastičen privzdignjenež. Ste res avanturistični? Terenec s štirikolesnim pogonom in mehansko zaporo diferenciala. Hočete adrenalin? Nizek športnik z nekaj več konjenice. V glavnem, izbire vrh glave. Razen če hočete svetu pokazati, da ste super elegantni. Potem se lahko ozrete samo k eni znamki.

K Mercedes-Benzu. Če nimate denarja za kakšnega od težkokategornikov tipa rolls-royce ali bentley, seveda. Nič ne kriči elegance in zaradi paketa AMG-line, ki ga poseduje tokratni, še mogoče malce športnosti, kot tale razred E coupe. Poglejte bok, dolg kot slab ponedeljek, a vendarle ravno prav zaobljen, da prej kot agresivnost izraža brezčasno eleganco, podobno, kot to počno dvakrat ali trikrat dražji avti. Vse deluje še bolj razpotegnjeno kot pri limuzinski inačici, verjetno zato, ker ima le en par vrat in karoserija zato deluje daljše, četudi je v resnici krajša za slabih 10 centimetrov. Še medosje so skrajšali za 6,6 centimetra, ampak takšnih malenkostnih sprememb ne boste opazili niti pri počivanju oči niti med vožnjo.


Eleganca zunaj in znotraj, torej. Resnično, samo v mercedes-benzih so armaturne plošče na videz tako uglajene in nežne … in slabo zlepljene skupaj. Kolikokrat še moramo poudariti, da naj v tovarni začnejo uporabljati kakšno drugo lepilo? Pri avtu takšnega kalibra se pač nikakor ne spodobi, da vas s svoji podplastičnimi črički vrže iz zena vsakič, ko se dotaknete česarkoli drugega poleg volana. Ampak, razen tega dizajnu ni kaj očitati. Sedenje v njegovi kabini je res spokojno. Od navadnega E-ja se kupe loči le po turbinskih zračnikih, ki so res nekaj posebnega. Sicer pa je štorija popolnoma enaka vsepovprek in barv ambientalne osvetlitve je še vedno le 64. Verjetno je že čas, da bi dodali še kakšno več, no, če dojamete šalo.

Še motor vas sili k eleganci. Ne zaradi tega, ker bi bil tako uglajen in tih, ampak ker pač ne potegne, kot bi si želeli, in se zato raje vozite mirno. '195-konjski' oz. 143-kilovatni dvolitrski 220 d je tole, ki zelo po dizelsko ropota in čeprav ima na papirju samo 7,4 sekunde do sto kilometrov na uro, bi se mu dvolitrski bencinar dosti bolje prilegal. Pije tudi okoli sedem litrov in pol, kar je spodobno. Varčevanje pa nikakor ne more biti razlog za to kombinacijo, saj ljudje, ki za prevozno sredstvo na mizo vržejo nekaj pod 100 tisočakov, verjetno ne štejejo decilitrov goriva. Pač, gre za umirjen potovalnik, miren in zvočno dovolj zatesnjen, da se na poti domov res spočijete od napornega dneva v službi. Ampak za to boste kupili limuzino, kajne? Seveda. Edina stvar, ki ju loči, je v primeru testnega avta še bolj skladen izgled. Enaka sredica, le drugače zapakirana, torej.

Vam pa polagam na srce, da je vredno na blagajni pljuniti še dodatna dva tisočaka in pol za zračno vzmetenje. Z njim bo luknje tako kot limuzina enako čudovito požiral tudi kupe.

Pa naj se vrnem k voznim lastnostnim, da ne boste res mislili, da je avto res takšen zaspane. Saj je hiter, ko se peljete naravnost, dobro se drži ceste na dolgih hitrih ovinkih, manj prepričljivo pa res deluje na kratkih, zaprtih; zdi se, da se vse skupaj preveč ziba. Če prestavite v športni program, vse malce otrdi, ampak je daleč od občutka športnosti. Je pa zato toliko bolj športen 9-stopenjski menjalnik, ki v načinih sport in sport plus res optimalno dirigira zobnikom. Spet; pri 'bencinarju' bi nedvomno dosti bolj prišel do izraza. Za takšno maso se avtomobil relativno dobro pelje in niti nima ambicij biti nekaj, kar ni. Zanimivo pa je, da je od limuzine navkljub manjšim dimenzijam težji za kar 55 kilogramov. Če vas zanima, v praksi to pomeni eno desetinko več do stotice, v zavojih pa te dodatne vreče cementa ne boste čutili.

Je pa ta avto res samo za štiri potnike, nikar ne spreglejte tega ob nakupu; petega prisklednika zadaj nikamor ne bosti mogli stlačiti. In prav je tako, so bili časi, ko so bili kupeji striktno samo za dve osebi. Sta pa zato oba zadnja sedeža fino profilirana in tudi za glave je dovolj prostora, kar je za kupe pohvalno.

Gre za prestižen avto, seveda še bolj, kot je to limuzinski brat, predvsem za razvajanje vizualno-zaznavnih čutov. Kar težko se ga je nagledati, saj je v črno-beli kombinaciji še posebej krasen. Še nekaj sem pozabil omeniti in to tudi težko opišem: ko boste imeli priložnost, si v temi vzemite čas, odklenite avto in občudujte svetlobni šov, ki se bo odvil pred vami. Luči zadaj se sekvenčno prižgejo, sprednje ledice pa se najprej obarvajo modro, šele nato v belo. So se pa končno znebili tistih starih in neumnih ključev z vtikačem, čeprav je pa zdaj preveč cenen na otip, da bi izžareval eminenco. Vsaj malo kovine bi moralo biti v ohišju, da bi tudi v žepu čutili, kaj vozite.

In koliko stane ta špas? Za 87 tisočakov vas bo skrajšal točno takšen, kot je na posnetkih, kar nikakor ni malo za najšibkejši motor v ponudbi, s katerim je včasih celo podhranjen. Ampak eleganca je bila vedno najdražja, v katerikoli industriji ali panogi. Zakaj bi bilo pri avtih drugače?

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E coupe 220 d AMG line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1950
moč v kW (KM) pri vrt./min 143 (195) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 1.600 do 2.800
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4826 x 1860 x 1430
medosna razdalja v mm 2873
prtljažnik v litrih 425
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1735 (565)
največja hitrost v km/h 242
pospešek 0-100 km/h v s 7,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 8,1
cena osnovnega vozila v EUR 53.250
cena testnega vozila v EUR 53.250
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 87.031

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 3 urami  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 urami  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 5 urami  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 3 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 3 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  |