Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Štirikolesni multipraktik

Mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD hikari intense+

Avtor prispevka: Anže Jereb
Skoraj dvomim, da je kdorkoli prejšnji outlander kupil le ali pa predvsem zaradi izgleda. Najbrž so ga prepričale druge vrline, zunanjost pa vsekakor ni bila tako elegantno zašiljena, da bi od sreče orosila oko. Prenova mu je v tem pogledu dobro dela.
Štirikolesni multipraktik
Foto: Anže Jereb, Gašper Miš
17. 11. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prenova je prinesla veliko oblikovne svežine, zunaj je sedaj bolj zanimiv
notranjost morda ni posebej prestižna, je pa uporabna in pregledna
sedeža sta predvsem udobna, udobno je tudi blaženje
zvočna izolacija je odlična, med vožnjo je v njem lepo tiho
dvolitrski motor DI-D je dovolj močan in prožen
poraba goriva je zmerna
cenovno je zanimiv, saj ponuja veliko za svoj denar
na terenu outlander zlepa ne bo obupal
krmilni mehanizem je povprečno komunikativen
vozne lastnosti silijo k umirjeni vožnji, veliko je nagibanja
materiali znotraj so trdi, plastika na trenutke deluje ceneno
kot celota deluje že malo zastarelo in brez najsodobnejših pripomočkov
sidrišča isofix so nameščena pregloboko
3,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (6 glasov)
test mitsubishi outlander 2.2 DI-D 4WD hikari intense+
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Prenovljeni outlander je dokaz za tisto, kar velikokrat trdim: da oči kupujejo avtomobile. Poglejte prejšnjega in prenovljenega, starejši je na levi strani fotografije, ampak vem, da ste to opazili. Je razlika, kajne? V praksi celo tolikšna, da je eden od sosedov takoj prišel 'vohljat', čisto dobronamerno, da se razume. Sta ga atraktivna maska in zanimiva barva enostavno privabili, torej so očitno neposrečeno zunanjost prejšnjega pri Mitsubishiju odlično popravili.

Lepši je le volan, in na srečo je z armaturne plošče izginila tudi tista cenena imitacija ogljikovih vlaken.

Je pa znotraj ob prenovi ostal praktično enak prejšnjemu, lepši je le volan, in na srečo je z armaturne plošče izginila tudi tista cenena imitacija ogljikovih vlaken. Se mi zdi, da so malce izboljšali tudi sprednja sedeža, sedalni del je daljši in bolj prijeten, čeprav mu še kakšen centimeter ne bi škodil. Vseeno v notranjosti ostaja veliko trde plastike, vendar zato izgleda pripravljeno na boj z umazanimi škornji ali mularijo, ki rada praska in brca v vse, kar jim pride pod roke in noge.

Takšna notranjost dejansko super paše značaju vozila. Outlander je namreč napol tiste stare sorte terensko vozilo. Oziroma križanec, danes so vsi križanci. To pomeni, da je volan manj neposreden in ga je treba bolj zavrteti, da se avtomobil malo bolj nagiba, nikakor skratka ne želi biti pretirano cestno (da ne napišem 'športno') nastrojen in na tem področju je eden redkih. Tega mu ne smem zameriti in mi je celo všeč; kdor kupuje takšne vrste vozilo, športnih karakteristik ne zahteva, več potovalnega udobja pa nikoli ne škodi.

Pohvalim lahko še samo prostornost, predvsem tisto, ki je namenjena potnikom. Druga sedežna vrsta je vzdolžno pomična za zajetnih 25 centimetrov, kar lahko udobje na njej pošteno poveča, ali pa pač poveča prostornino samega prtljažnika. Ker sam pri testnih vozilih pogosto prestavljam otroške sedeže, me je zmotilo, da so sidrišča isofix komaj dosegljiva in pritrjevanje vzame nekaj živcev, a če boste to naredili le enkrat, boste že potrpeli. Ob dodatnih šestem in sedmem sedežu je potem prtljažnik bolj plitek, ker je na njima dovolj prostora le za zasilno sedenje, zato bi sam izbral različico brez.

Tisti redki lastniki, ki se boste z outlanderjem zapeljali še na kakšno brezpotje, boste hvaležni zmogljivemu štirikolesnemu pogonu in sredinski zapori diferenciala, zaradi katere zmore precej zavidljivo premagovati slabe podlage, a pri večini bo vsakdan služil na asfaltiranih cestah. Tam bo 2,2-litrski DI-D s 110 kW moči oziroma s 150 'konji' dovolj zmogljiv, tudi pretirano glasen se ni zdel, je pa outlander tudi dobro zvočno izoliran in se na avtocesti piša vetra skorajda ne sliši.

Motor je na testu porabil okoli osem litrov, kadar nismo snemali ali se preganjali po makadamskih poteh, pa le sedem, kar je dovolj malo, saj avtomobil sam po sebi ni ravno majhen. Pravzaprav mu je takšen motor povsem pisan na kožo, pardon, pločevino, sem prepričan, da vam bo všeč.

Če vas outlander mika, naj vas predvsem zaradi prostornosti in udobja, ki ju ponuja. In seveda zaradi izgleda, ta je po prenovi precej markanten. Športne vrline pustite ob strani in čeprav se nekateri tekmeci zmorejo peljati bolj dinamično, v tem segmentu več prednosti namenjam udobju, ki ga outlanderju ne manjka. Verjetno vas lahko mika tudi zaradi cene, z bogato opremo intense+ stane dobrih 32 'jurjev', če upoštevam popust, celo pod trideset. Za takšen znesek boste dobili pravi multipraktik na štirih kolesih.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi outlander 2.2. DI-D 4WD hikari intense+
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2268
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4695 x 1810 x 1673
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 463
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1585 (675)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,2/4,8/5,3
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 29.990 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 30.990 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.340 (*2.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |