Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Terapija za huligane. Do prvega ovinka.

Volvo S60 T6 AWD A polestar

Avtor prispevka: Anže Jereb
Je narobe, da me celo najmočnejši serijski volvo pomirja? Je narobe, da kljub njegovim letom na njem še vedno skorajda ne najdem napak? Je narobe, da mi je všeč bistveno bolj od brutalnih BMW-jev divizije M, čeprav je občutno počasnejši?
Terapija za huligane. Do prvega ovinka.
Foto: Gašper Miš
8. 11. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

ravno prav je eleganten in s svojimi dodatki obenem napadalen
kljub letom notranja ergonomija še ne trpi preveč, izdelava je odlična
sedeža sta lahko vzor ostalim znamkam, lepo objameta in ostajata udobna
celoten položaj za volanom je vrhunski in brezhiben
motor ima zanimiv karakter, ni naporen, a hudo zmogljiv
samodejni menjalnik je hiter in se skoraj nikoli ne zmede
lega na cesti se zdi vedno zanesljiva, S60 vas nikoli ne bo grdo presenetil
pospeški so vrhunski, pospeševanja vedno zvezna
zvok zunaj je poezija, ki si jo bom nastavil za zvonjenje telefona
všeč mi je filozofija, da pri polestar dodatne opreme ni na voljo
poraba goriva je zlahka okoli 15 litrov, tudi več gre brez težav
na trenutke se zdi v zavojih malce okoren
osnova avtomobila je vseeno že stara
najprej so pri Polestar obljubljali pošast z več kot 500 'konji'
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (15 glasov)
test volvo S60 T6 AWD A polestar
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Skoraj v vsakem testu volva poudarjam, da me pomirja in mogoče vas bo tole presenetilo, ampak pomirja me tudi tale.

Skoraj v vsakem testu volva poudarjam, da me pomirja in, he he, mogoče vas bo tole presenetilo, ampak pomirja me tudi tale. Pa čeprav je to S60 polestar s skoraj 370 'konjički' in pospeškom do stotice v 4,7 sekunde. Avto, ki ima na Nordschleife čas 7.51, kar je bil nekaj časa celo najhitrejši čas kroga štirivratne limuzine. Če me pomirja, pa še ne pomeni, da me vožnja z njim dolgočasi. Pomeni pač, da ne rabim biti ravno huligan, če se želim peljati malo hitreje.

Pozabite na misel, ki se vam je najbrž ravnokar prikradla, in sicer 'pa saj je S60 že star'. Nič zato, čeprav njegovo okolje ni po vzoru najnovejših volvov, še vedno dobro izgleda in mu čisto nič ne manjka. Pravzaprav se mi zdi voznikova okolica v določenem pogledu celo bolj uporabna. Ker ni ogromnega zaslona na dotik, z vsemi elementi upravljam preko stikal, tista za klimatsko napravo so velika in vrtljiva, kar je še vedno daleč najbolj praktično. Odlagalnih mest je dovolj, ergonomija ne trpi, izdelava se zdi švedsko jeklena, pač, vse štima. Sedeža sta neverjetno udobna, ampak to že morate vedeti, ker so v vozilih te znamke vedno, tadva pa obenem še pošteno objameta hrbta. Veste, kaj mi je še zelo všeč? Pri polestar lahko izbirate le barvo, opreme ne. To je to, če ti je všeč, vzemi, sicer pa adijo. Super ideja.

S60 polestar je precej diskreten avto, testnega v bistvu izdaja le atraktivna barva, sicer sploh ne bi izstopal. Pod pokrovom se skriva dvolitrski bencinski stroj s 367 'konjički', zato tole ni tekmec AMG-jem, BMW-jevim M-om ali audijem z oznako RS. Bližje je audiju S4 ali BMW-ju 340i. Motor ima turbino in kompresor, ki skupaj pridelata 2 bara nadtlaka, vrti pa se do 7 'jurjev'! Štirikolesni pogon bojda lahko 100 odstotkov navora preseli na sprednjo ali pa zadnjo os, ampak tega ne boste občutili. Nikoli ne bo zamigal z ritjo, dejansko se obnaša kot spredaj gnan avto z neverjetno veliko oprijema, čeprav se hvalijo, da gre več navora nazaj. Pri pretiravanju boste kvečjemu začutili nekaj podkrmiljenja, a tako malo, da vas ne bo motilo. Sicer gre kot po tračnicah. Vedno daje takšen varen občutek, ki ga ne zamenjajte za nezanimivega. O, ne, nikakor.

Motor potrebuje okoli 3.000 vrtljajev, če želite, da vas bo izstrelil, nikoli ne deluje brutalno, ker ves čas tako zelo zvezno vleče. Hiter pa je, zelo, česar se voznik dodobra zave šele po pogledu na merilnik hitrosti, kajti S60 slednjo zelo dobro skriva. Hočem reči, so še hitrejši in močnejši stroji, BMW M4, s katerim sva se slučajno ujela na poti proti Gorenjski, se mi je na avtocesti pri pospeševanjih vedno znova oddaljil in to zlahka, igral se je z menoj. A pod črto je tole vseeno zelo hiter stroj, s katerim je občutek odličen tudi v zavojih, kar je dejansko še pomembneje. In ob štirikolesnem pogonu vas ne bo v zadnjici zaščemelo takoj, ko bo podlaga mokra, ker bo še vedno pridno ubogal. Občutek na volanu je presenetljivo dober, 'mesnatost' lahko nastavljate, so tri stopnje, kar se mi sicer zdi dokaj nepotrebno, vedno pa je krmiljenje komunikativno. Če bi bil res filigransko težaški, bi dodal le, da se včasih v zavojih masa preveč občuti. Pa ne bom težil. Tako kot s porabo ne, ker bi potem moral pisati, da v povprečju pije 15 litrov na 100 km.

Tudi samodejni menjalnik z osmimi prestavami je super, dobro se prilagaja in le redkokdaj cukne.

Tudi samodejni menjalnik z osmimi prestavami je super, dobro se prilagaja in le redkokdaj cukne. V načinu sport mi je sploh všeč, ker lepo sam ob zaviranju prestavlja še navzdol in v kakšnih 99 odstotkih zna pripraviti ustrezno prestavo ob idealnem času. Pri zavorah niso sklepali kompromisov, ker zelo konkretno primejo; spredaj sta 371-milimetrska 'brembota'. Tudi vzmeti so za 80 odstotkov trše kot pri T6, ampak ni prehudo, še vedno uporabno za vsak dan. In celo nastavljive blažilnike Öhlins ima, sicer v delavnici, so pa.

Prav predstavljam si kakšnega odvetnika, ki hoče imeti hud stroj, noče pa delovati pozersko in svoje žene tudi ne mučiti z agresivno zvočno kuliso ali pretrdim vzmetenjem. S60 polestar je namreč znotraj kot kužek, le malo se oglasi ob pospeševanju, razen ko je menjalnik v načinu sport; takrat ves čas le čaka, da bo ugriznil, in tudi zvok se zdi bolj agresiven. Čisto drugačen je zvok zunaj, tam se ga konkretno sliši, saj veste, da vam pokaže, kaj zna. Prav prijetno noto ima, kot kakšen dirkalnik, rezko in zamolklo obenem.

Letom navkljub je S60 polestar pravi stroj, ki nima omembe vredne šibke točke. Cenovno je zanimiv, oblikovno ravno prav diskreten, motor in podvozje pa sta odlična. Prav tako me prepriča notranjost, predvsem sedeža, pa še karakter mi je všeč. Ker pomirja. Dokler se v vas ne zbudi nemir.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volvo S60 T6 AWD A polestar
vrsta motorja turbobencinski in kompresorski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1969
moč v kW (KM) pri vrt./min 270 (367) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 470 od 3.100 do 5.100
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4635 x 1899 x 1484
medosna razdalja v mm 2776
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1751 (429)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 4,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,8
poraba na testu v l/100 km 14,6
cena osnovnega vozila v EUR 39.825
cena testnega vozila v EUR 73.996
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 76.175

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 12. 2017
December 2017
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04  domača premiera - porsche cayenne
0506  domača premiera - renault clio I feel Slovenia
07080910
1112  mednarodna premiera - dacia duster
1314  domača premiera - škoda karoq
151617
18192021  domača premiera - hyundai N
222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen golf 365
renault clio 347
renault captur 279
škoda octavia 209
renault megane 206

Podatki veljajo za november 2017

Letos je bilo v SLO prodanih 66.853 novih avtov!

Anketa
Kakšen bo vaš naslednji avtomobil?
864športni 863križanec 862limuzina 861karavan 860zmagovalec testa PRIMA


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bogdan
Obvestila
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 3 tedni  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 1 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 1 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 2 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 2 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 2 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 3 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 4 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 4 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 5 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 5 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 6 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 6 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 6 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 6 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 6 meseci  | 
Goodyear Tovorne pnevmatike za prikolice pred 7 meseci  |