Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Brez kreme za poliranje gubic

Škoda octavia 2.0 TDI DSG Laurin & Klement

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Večina prenov pri avtomobilih pomeni, da postanejo lepši, gubice bolj gladko zglajene, vse skupaj bolj skladno, kaj pa je potem Škodina octavia? Z novo masko nič od prej naštetega.
Brez kreme za poliranje gubic
Foto: Gašper Miš
15. 12. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

še vedno eden najprostornejših avtomobilov v segmentu
odlična izdelava in dobra ergonomija
zelo uporaben prtljažnik bodo družine naravnost oboževale
izberite še sovoznikov sedež, ki se lahko podira, če ste pogosto v Ikei
praktične in pametne rešitve, kot je baterijska svetilka v prtljažniku
velik, lep in odziven osrednji zaslon
številni varnostni sistemi so med najsodobnejšimi na trgu
motor in menjalnik sta kljub letom še vedno lepo usklajena
odličen renome na trgu pomeni tudi dobro ceno rabljenega vozila
podvozje je preveč razglašeno za dobro oceno pri dinamičnih lastnostih
cena avta z dodatno opremo hitro doseže tisto od superba
izgled maske je stvar okusa, je pa octavia sedaj eden manj skladnih avtomobilov
naziv paketa Laurin & Klement bi moral pomeniti nekaj res posebnega
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (26 glasov)
test skoda octavia combi 2.0 TDI DSG L&K
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dvojne luči so že zdavnaj iz mode, sploh pa takšne nepravilnih oblik.

Smo se spraševali v uredništvu, kaj so mislili pri Škodi, ko so najprej dali ven zelo privlačen superb pa potem tudi všečen kodiaq, zdaj pa takšno čudno octavio. Dvojne luči so že zdavnaj iz mode, sploh pa takšne nepravilnih oblik. K sreči je imela testna opremo laurin & klement, da vse skupaj deluje bolj skladno, ampak stara octavia je izgledala bolje in pika.

Čeprav je oblika stvar okusa, je hkrati tista, ki najbolj privlači poglede. Priznam, da smo se je sicer vsi zelo hitro navadili v času testa. Daleč od tega, da nam je oblika postala všeč, ni nas pa prav nič motila in ker so zunanji opazovalci z navdušenjem sprejemali 'novo' octavio, mi ni preostalo drugo, kot da popolnoma odmislim svoje mnenje in se posvetim verjetno bistveno bolj pomembnim lastnostim enega najbolj priljubljenih modelov Škode. V tej generaciji bo češki ponos zlahka presegel že številko štiri milijone od leta 1996, zato svoje vzhodne sosede Nemci vse bogateje zalagajo z najnovejšo tehnologijo.

Znotraj bo tako poleg oči vaše prste privlačil predvsem velik osrednji zaslon. Zelo lepo so ga umestili v armaturno ploščo in čeprav se na njem pozna vsa svinjarija z vaših mastnih blazinic, ima dobro ločljivost, dobro se vidi nanj, ko ni premočnega sonca, in grafika je prav privlačna. Tudi odzivnost navduši, povezuje se lahko z vsemi napravami in po nekaj dneh ni težko ugotoviti, da je eden boljših sploh. Ko preizkusite še vse ostale pomočnike, kot je samodejno zaviranje (tudi takrat, ko peljete nazaj in ne vidite, če pripelje kakšen avto na parkirišču), vam bo jasno, da je octavia po prenovi zelo sodoben avtomobil.

Že prej je razveseljeval s praktičnostjo, ki ostaja največja prednost tudi po prenovi; prtljažnik meri 610 litrov, v avto pa lahko spravite celo 2,9 metra dolg kos, če izberete takšen sovoznikov sedež, ki se podira. Ostaja eden od, če ne celo najbolj prostoren avtomobil v svojem razredu, čeprav z merami z enim nohtom na nogi sega že v segment višje. Vedno je bil priljubljena izbira podjetij za službena vozila, še bolje se znajde v vlogi družinskega, saj se zelo enostavno namesti otroške sedeže in v prtljažnik gre brez težav tudi velik otroški voziček in še vedno ostane prostor za kakšno torbo. Tam so dvojno dno, številni kavlji in 12-voltna vtičnica, gotovo boste veseli še LED-baterijske svetilke, če bo kdaj potrebno kaj iskati v temi.

Je pa oprema laurin & klement, ki bi morala predstavljati prestiž pri znamki, izgubila ves čar. Prav nič posebnega ni znotraj razen malo boljših sedežev, zunaj pa posebnih 18-palčnih platišč in nekaj napisov. Oprema je sicer zelo bogata, ampak bi bilo za paket bolje ohraniti ime elegance, Laurin & Klement, kot sta se pisala oba Vaclava, ustanovitelja znamke, pa prišparati za nekaj res posebnega, še bolj prestižnega tako na videz kot otip.

Da je octavia predvsem praktično družinsko vozilo, se vidi pri voznih lastnostih. Podvozje je kljub nastavljivim programom precej neuglašeno. Na dolgih grbinah kar plava, medtem ko je na cestnih razpokah zaradi prevelikih platišč blaženje neudobno trdo. Tudi v ovinkih se preveč čuti velikost avtomobila in volan ne nudi toliko informacij kot konkurenca iz koncerna, zato navdušenci nad vožnjo izberite kakšno drugo znamko izpod iste strehe, škodo pa tisti, ki se vozite umirjeno.

Sta pa zato motor in menjalnik točno takšna, kot pričakujete. Dvolitrski TDI s 110 kilovati je prožen in dovolj umirjen, čeprav ne najtišji med sebi enakimi, robotizirani dvosklopčni DSG je odličen med vožnjo, cuka le pri speljevanju ali parkiranju, v štiri valje pa pričakovano teče med 6 in 7 litrov na 100 km. Na testu v povprečju 6,6. Vendar octavia v takšni kombinaciji z zelo bogato opremo stane blizu 39 jurjev, torej skoraj še enkrat več kot povprečna slovenska. Razen podvozja je pri tem avtu vse zelo dobro, če ne odlično, ampak toliko stane že dober superb ... ki je še večji in precej bolje izgleda ...

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda octavia combi 2.0 TDI DSG L&K
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
menjalnik robotiziran, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4667 x 1814 x 1465
medosna razdalja v mm 2686
prtljažnik v litrih 610
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1374 (570)
največja hitrost v km/h 213
pospešek 0-100 km/h v s 8,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 17.633
cena testnega vozila v EUR 30.631
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 38.751

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 7. 2018
Julij 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 394
volkswagen polo 353
volkswagen golf 328
fiat 500 325
renault captur 310

Podatki veljajo za junij 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 41.677 novih avtov!

Anketa
Kako se s svojim vozilom pripraviš na dopust?
917operem ga, da bo najlepši 916preverim še tlak v pnevmatikah 915preverim tudi vse dokumente 914kupim kar nov avto


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nbljslc3
Obvestila
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 tedni  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 1 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 1 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 4 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 4 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 4 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 4 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 4 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 4 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 5 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 7 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 8 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 9 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 9 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 9 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 9 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 10 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 11 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 11 meseci  |