{* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Včeraj nemoderno, danes trendovsko

Renault megane grandcoupe dCi 130 energy intens

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Verjetno ne boste slišali prvič, da limuzine pri nas niso bile nikoli najbolj popularne. Tako kot ostala Evropa smo bolj navdušeni nad praktičnostjo kombilimuzin. Se pa tudi ta trend malo spreminja.
Včeraj nemoderno, danes trendovsko
Foto: Gašper Miš
20. 1. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tudi grandcoupe bo poskrbel za obračanje glav, saj je atraktiven
zaradi daljšega medosja bodo potniki zadaj imeli več prostora
notranjost je lepo oblikovana in moderna
sedeža spredaj sta udobna in nudita dovolj bočne opore
mehko nastavljeno vzmetenje bo dobrodošlo na daljših poteh
1,6-litrski turbodizel je suveren in ne porabi veliko
prtljažnik preseneti s prostornostjo, saj lahko vanj spravite do 550 litrov …
… vendar zaradi majhne odprtine večjih stvari ne boste mogli voziti
multimedijski sistem R-link je občasno prepočasen
spreminjanje delovanja prezračevalnega sistema med vožnjo je zamudno
megane grandcoupe se v ovinkih nagiba bolj od ostalih bratov
tudi Renault, tako kot veliko drugih znamk, je zlorabil naziv coupe
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (20 glasov)
test renault megane grandcoupe dCi 130 intens
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Limuzine še vedno veljajo za favorite na vzhodu, vendar se je v zadnjem času povečala prodaja limuzin tudi na zahodu.

Čeprav so in še vedno veljajo limuzine za favorite na vzhodnih tržiščih, se je v zadnjem času povečala prodaja limuzin tudi na zahodu, ker so avtomobilski proizvajalci zavohali priložnost, da jih oblikujejo malo bolj 'kupejevsko', torej enostavno malenkost znižajo streho in jo zelo počasi spustijo proti zadku, s tem pa pritegnejo kakšen pogled več.

Renault je tukaj v prednosti, saj so že pred časom predstavili limuzinsko različico modela megane, ki bi bila lahko z atraktivnim imenom in obliko recept za uspeh. Verjetno so jo ravno zato poimenovali megane grandcoupe, čeprav nima s kupejem nobene zveze. Gre za klasično limuzino, ki so jo francoski oblikovalci lepo izdelali s pomočjo privlačnih detajlov, zaradi česar ima dobro prezenco na cesti. Strešna linija se lepo spušča proti zadku, ki je rahlo dvignjen in zato na videz bolj dinamičen, kabina pa ponuja še več prostora kot kombilimuzina, kljub temu da je spredaj enak kot ostala brata.

Vse ostale vrline kombilimuzine in karavana ostajajo tudi v limuzini, ki ima, tako kot karavan, za dobre 4 centimetre povečano medosje. To pomeni, da imajo potniki zadaj malo več prostora za noge, največji pa niti ne veliko prostora za glave, kljub temu da nasloni pot kotom 27 stopinj načeloma dobro kompenzirajo nižjo streho. Je pa v prtljažniku 116 litrov več prostora, skupno 550, vrata pa se lahko ob doplačilu odprejo samo z zamahom z nogo pod zadnjim odbijačem, česar pri testnem vozilu sicer nismo mogli preizkusiti, ker te funkcije pač ni imel.

Za potnika spredaj bo praktično toliko prostora kot pri ostalih dveh, čeprav je grandcoupe po ceniku umeščen ravno med kombilimuzino, ki je 500 evrov cenejša, in karavan, ki je 500 evrov dražji. Oprema intens pomeni veliko bombončkov, med katerimi je osrednji multimedijski sistem R-link, nad katerim sicer še vedno nismo najbolj navdušeni, ker je včasih prepočasen in tudi spreminjanje delovanja prezračevalnega sistema med vožnjo preko zaslona je lahko nerodno. Ljubitelji modernih tehnologij boste navdušeni še nad digitalnimi merilniki, ki jim je mogoče spremeniti grafiko, če vam osnovna ne bi bila všeč, je pa celotno okolje lepo izdelano, dodatne točke si zasluži tudi ambientalna osvetlitev, ki je boste veseli ponoči. Pohvalim še sedeže, ki so udobni in imajo dovolj bočne opreme, prav tako pa podvozje kljub nekoliko bolj togi zasnovi ne kvari udobja med vožnjo, tudi ko ceste postanejo slabše.

Zaradi dobre izolacije 1,6-litrski turbodizel ni preveč glasen in je s 96 kilovati, torej 130 'konji', dovolj močan, pa tudi 6-stopenjski ročni menjalnik je čisto OK. V bistvu ne pričakujte nikakršne športnosti, čeprav se ne pelje slabo, ampak bolj kot ne nevtralno. Če dodate preveč plina, bo grandcoupe nadzorovano podkrmilil kot vsak spredaj gnan avtomobil. Tudi nagibanja je malenkost več kot pri ostalih različicah, kar je posledica bolj mehko nastavljenega vzmetenja. Seveda bo to dobrodošlo na dolgih avtocestnih vožnjah, kjer boste še najbolj veseli aktivnega tempomata in bili zadovoljni zaradi ugodne porabe. Na testu je povprečno porabil 6 litrov dizla na 100 prevoženih kilometrov.

Imena jim sicer ne opravičim, ker si naziva coupe takšen megane z ničemer ne zasluži.

Pri Renaultu so vsekakor dobro zasnovali limuzino, ki je v C-segment prinesla nekaj svežine. Imena jim sicer ne opravičim, ker si naziva coupe takšen megane z ničemer ne zasluži. Bo pa s ceno 14.490 evrov in malenkost bolj drzno obliko gotovo všeč mnogim, čeprav boste morali za dobro založen model, kot je bil testni, pripraviti še 10 tisočakov več.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault megane grandcoupe dCi 130 energy intens
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4632 x 1814 x 1443
medosna razdalja v mm 2711
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1401 (526)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,6/4,0
poraba na testu v l/100 km 6,0
cena osnovnega vozila v EUR 14.490
cena testnega vozila v EUR 20.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.610 (*1.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
TyPag pravi:
Dosti bolj atraktiven in všečen kot kombilimuzina. Upam da ga v Turčiji bolj precizno sestavijo kot pa v Franciji kombilimuzino in karavana ki sta zelo površno narejena, vsaj kar se tiče reg in napak v laku...
(pred 9 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 11. 2018
November 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
05060708091011  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
121314  domača premiera - hyundai santa fe
15  domača premiera - BMW X5
16  domača premiera - mitsubishi outlander PHEV
1718  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1920  domača premiera - kia ceed SW
2122  domača premiera - ford courier
23  domača premiera - mercedes-benz GLE
2425  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
26272829300102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 301
renault clio 291
fiat 500 248
volkswagen polo 244
volkswagen golf 180

Podatki veljajo za oktober 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 64.000 novih avtov!

Anketa
Kdaj boste zamenjali letne pnevmatike z zimskimi?
925Nikoli, imam celoletne. 924Ne še, je še pretoplo. 923Sem že naročen, ne maram gneče. 922Gume je treba zamenjat?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Simon Zavrl
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 2 dnevi  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 tedni  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 tedni  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 tedni  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 tedni  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 tedni  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 tedni  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 1 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 1 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 1 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 2 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 2 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 2 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 3 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |