Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Včeraj nemoderno, danes trendovsko

Renault megane grandcoupe dCi 130 energy intens

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Verjetno ne boste slišali prvič, da limuzine pri nas niso bile nikoli najbolj popularne. Tako kot ostala Evropa smo bolj navdušeni nad praktičnostjo kombilimuzin. Se pa tudi ta trend malo spreminja.
Včeraj nemoderno, danes trendovsko
Foto: Gašper Miš
20. 1. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tudi grandcoupe bo poskrbel za obračanje glav, saj je atraktiven
zaradi daljšega medosja bodo potniki zadaj imeli več prostora
notranjost je lepo oblikovana in moderna
sedeža spredaj sta udobna in nudita dovolj bočne opore
mehko nastavljeno vzmetenje bo dobrodošlo na daljših poteh
1,6-litrski turbodizel je suveren in ne porabi veliko
prtljažnik preseneti s prostornostjo, saj lahko vanj spravite do 550 litrov …
… vendar zaradi majhne odprtine večjih stvari ne boste mogli voziti
multimedijski sistem R-link je občasno prepočasen
spreminjanje delovanja prezračevalnega sistema med vožnjo je zamudno
megane grandcoupe se v ovinkih nagiba bolj od ostalih bratov
tudi Renault, tako kot veliko drugih znamk, je zlorabil naziv coupe
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (24 glasov)
test renault megane grandcoupe dCi 130 intens
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Limuzine še vedno veljajo za favorite na vzhodu, vendar se je v zadnjem času povečala prodaja limuzin tudi na zahodu.

Čeprav so in še vedno veljajo limuzine za favorite na vzhodnih tržiščih, se je v zadnjem času povečala prodaja limuzin tudi na zahodu, ker so avtomobilski proizvajalci zavohali priložnost, da jih oblikujejo malo bolj 'kupejevsko', torej enostavno malenkost znižajo streho in jo zelo počasi spustijo proti zadku, s tem pa pritegnejo kakšen pogled več.

Renault je tukaj v prednosti, saj so že pred časom predstavili limuzinsko različico modela megane, ki bi bila lahko z atraktivnim imenom in obliko recept za uspeh. Verjetno so jo ravno zato poimenovali megane grandcoupe, čeprav nima s kupejem nobene zveze. Gre za klasično limuzino, ki so jo francoski oblikovalci lepo izdelali s pomočjo privlačnih detajlov, zaradi česar ima dobro prezenco na cesti. Strešna linija se lepo spušča proti zadku, ki je rahlo dvignjen in zato na videz bolj dinamičen, kabina pa ponuja še več prostora kot kombilimuzina, kljub temu da je spredaj enak kot ostala brata.

Vse ostale vrline kombilimuzine in karavana ostajajo tudi v limuzini, ki ima, tako kot karavan, za dobre 4 centimetre povečano medosje. To pomeni, da imajo potniki zadaj malo več prostora za noge, največji pa niti ne veliko prostora za glave, kljub temu da nasloni pot kotom 27 stopinj načeloma dobro kompenzirajo nižjo streho. Je pa v prtljažniku 116 litrov več prostora, skupno 550, vrata pa se lahko ob doplačilu odprejo samo z zamahom z nogo pod zadnjim odbijačem, česar pri testnem vozilu sicer nismo mogli preizkusiti, ker te funkcije pač ni imel.

Za potnika spredaj bo praktično toliko prostora kot pri ostalih dveh, čeprav je grandcoupe po ceniku umeščen ravno med kombilimuzino, ki je 500 evrov cenejša, in karavan, ki je 500 evrov dražji. Oprema intens pomeni veliko bombončkov, med katerimi je osrednji multimedijski sistem R-link, nad katerim sicer še vedno nismo najbolj navdušeni, ker je včasih prepočasen in tudi spreminjanje delovanja prezračevalnega sistema med vožnjo preko zaslona je lahko nerodno. Ljubitelji modernih tehnologij boste navdušeni še nad digitalnimi merilniki, ki jim je mogoče spremeniti grafiko, če vam osnovna ne bi bila všeč, je pa celotno okolje lepo izdelano, dodatne točke si zasluži tudi ambientalna osvetlitev, ki je boste veseli ponoči. Pohvalim še sedeže, ki so udobni in imajo dovolj bočne opreme, prav tako pa podvozje kljub nekoliko bolj togi zasnovi ne kvari udobja med vožnjo, tudi ko ceste postanejo slabše.

Zaradi dobre izolacije 1,6-litrski turbodizel ni preveč glasen in je s 96 kilovati, torej 130 'konji', dovolj močan, pa tudi 6-stopenjski ročni menjalnik je čisto OK. V bistvu ne pričakujte nikakršne športnosti, čeprav se ne pelje slabo, ampak bolj kot ne nevtralno. Če dodate preveč plina, bo grandcoupe nadzorovano podkrmilil kot vsak spredaj gnan avtomobil. Tudi nagibanja je malenkost več kot pri ostalih različicah, kar je posledica bolj mehko nastavljenega vzmetenja. Seveda bo to dobrodošlo na dolgih avtocestnih vožnjah, kjer boste še najbolj veseli aktivnega tempomata in bili zadovoljni zaradi ugodne porabe. Na testu je povprečno porabil 6 litrov dizla na 100 prevoženih kilometrov.

Imena jim sicer ne opravičim, ker si naziva coupe takšen megane z ničemer ne zasluži.

Pri Renaultu so vsekakor dobro zasnovali limuzino, ki je v C-segment prinesla nekaj svežine. Imena jim sicer ne opravičim, ker si naziva coupe takšen megane z ničemer ne zasluži. Bo pa s ceno 14.490 evrov in malenkost bolj drzno obliko gotovo všeč mnogim, čeprav boste morali za dobro založen model, kot je bil testni, pripraviti še 10 tisočakov več.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault megane grandcoupe dCi 130 energy intens
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4632 x 1814 x 1443
medosna razdalja v mm 2711
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1401 (526)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,6/4,0
poraba na testu v l/100 km 6,0
cena osnovnega vozila v EUR 14.490
cena testnega vozila v EUR 20.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.610 (*1.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
TyPag pravi:
Dosti bolj atraktiven in všečen kot kombilimuzina. Upam da ga v Turčiji bolj precizno sestavijo kot pa v Franciji kombilimuzino in karavana ki sta zelo površno narejena, vsaj kar se tiče reg in napak v laku...
(pred 1 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: mikim
Obvestila
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 6 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 tedni  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 tedni  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 tedni  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 tedni  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 2 meseci  |