Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Včeraj nemoderno, danes trendovsko

Renault megane grandcoupe dCi 130 energy intens

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Verjetno ne boste slišali prvič, da limuzine pri nas niso bile nikoli najbolj popularne. Tako kot ostala Evropa smo bolj navdušeni nad praktičnostjo kombilimuzin. Se pa tudi ta trend malo spreminja.
Včeraj nemoderno, danes trendovsko
Foto: Gašper Miš
20. 1. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tudi grandcoupe bo poskrbel za obračanje glav, saj je atraktiven
zaradi daljšega medosja bodo potniki zadaj imeli več prostora
notranjost je lepo oblikovana in moderna
sedeža spredaj sta udobna in nudita dovolj bočne opore
mehko nastavljeno vzmetenje bo dobrodošlo na daljših poteh
1,6-litrski turbodizel je suveren in ne porabi veliko
prtljažnik preseneti s prostornostjo, saj lahko vanj spravite do 550 litrov …
… vendar zaradi majhne odprtine večjih stvari ne boste mogli voziti
multimedijski sistem R-link je občasno prepočasen
spreminjanje delovanja prezračevalnega sistema med vožnjo je zamudno
megane grandcoupe se v ovinkih nagiba bolj od ostalih bratov
tudi Renault, tako kot veliko drugih znamk, je zlorabil naziv coupe
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (17 glasov)
test renault megane grandcoupe dCi 130 intens
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Limuzine še vedno veljajo za favorite na vzhodu, vendar se je v zadnjem času povečala prodaja limuzin tudi na zahodu.

Čeprav so in še vedno veljajo limuzine za favorite na vzhodnih tržiščih, se je v zadnjem času povečala prodaja limuzin tudi na zahodu, ker so avtomobilski proizvajalci zavohali priložnost, da jih oblikujejo malo bolj 'kupejevsko', torej enostavno malenkost znižajo streho in jo zelo počasi spustijo proti zadku, s tem pa pritegnejo kakšen pogled več.

Renault je tukaj v prednosti, saj so že pred časom predstavili limuzinsko različico modela megane, ki bi bila lahko z atraktivnim imenom in obliko recept za uspeh. Verjetno so jo ravno zato poimenovali megane grandcoupe, čeprav nima s kupejem nobene zveze. Gre za klasično limuzino, ki so jo francoski oblikovalci lepo izdelali s pomočjo privlačnih detajlov, zaradi česar ima dobro prezenco na cesti. Strešna linija se lepo spušča proti zadku, ki je rahlo dvignjen in zato na videz bolj dinamičen, kabina pa ponuja še več prostora kot kombilimuzina, kljub temu da je spredaj enak kot ostala brata.

Vse ostale vrline kombilimuzine in karavana ostajajo tudi v limuzini, ki ima, tako kot karavan, za dobre 4 centimetre povečano medosje. To pomeni, da imajo potniki zadaj malo več prostora za noge, največji pa niti ne veliko prostora za glave, kljub temu da nasloni pot kotom 27 stopinj načeloma dobro kompenzirajo nižjo streho. Je pa v prtljažniku 116 litrov več prostora, skupno 550, vrata pa se lahko ob doplačilu odprejo samo z zamahom z nogo pod zadnjim odbijačem, česar pri testnem vozilu sicer nismo mogli preizkusiti, ker te funkcije pač ni imel.

Za potnika spredaj bo praktično toliko prostora kot pri ostalih dveh, čeprav je grandcoupe po ceniku umeščen ravno med kombilimuzino, ki je 500 evrov cenejša, in karavan, ki je 500 evrov dražji. Oprema intens pomeni veliko bombončkov, med katerimi je osrednji multimedijski sistem R-link, nad katerim sicer še vedno nismo najbolj navdušeni, ker je včasih prepočasen in tudi spreminjanje delovanja prezračevalnega sistema med vožnjo preko zaslona je lahko nerodno. Ljubitelji modernih tehnologij boste navdušeni še nad digitalnimi merilniki, ki jim je mogoče spremeniti grafiko, če vam osnovna ne bi bila všeč, je pa celotno okolje lepo izdelano, dodatne točke si zasluži tudi ambientalna osvetlitev, ki je boste veseli ponoči. Pohvalim še sedeže, ki so udobni in imajo dovolj bočne opreme, prav tako pa podvozje kljub nekoliko bolj togi zasnovi ne kvari udobja med vožnjo, tudi ko ceste postanejo slabše.

Zaradi dobre izolacije 1,6-litrski turbodizel ni preveč glasen in je s 96 kilovati, torej 130 'konji', dovolj močan, pa tudi 6-stopenjski ročni menjalnik je čisto OK. V bistvu ne pričakujte nikakršne športnosti, čeprav se ne pelje slabo, ampak bolj kot ne nevtralno. Če dodate preveč plina, bo grandcoupe nadzorovano podkrmilil kot vsak spredaj gnan avtomobil. Tudi nagibanja je malenkost več kot pri ostalih različicah, kar je posledica bolj mehko nastavljenega vzmetenja. Seveda bo to dobrodošlo na dolgih avtocestnih vožnjah, kjer boste še najbolj veseli aktivnega tempomata in bili zadovoljni zaradi ugodne porabe. Na testu je povprečno porabil 6 litrov dizla na 100 prevoženih kilometrov.

Imena jim sicer ne opravičim, ker si naziva coupe takšen megane z ničemer ne zasluži.

Pri Renaultu so vsekakor dobro zasnovali limuzino, ki je v C-segment prinesla nekaj svežine. Imena jim sicer ne opravičim, ker si naziva coupe takšen megane z ničemer ne zasluži. Bo pa s ceno 14.490 evrov in malenkost bolj drzno obliko gotovo všeč mnogim, čeprav boste morali za dobro založen model, kot je bil testni, pripraviti še 10 tisočakov več.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault megane grandcoupe dCi 130 energy intens
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4632 x 1814 x 1443
medosna razdalja v mm 2711
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1401 (526)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,6/4,0
poraba na testu v l/100 km 6,0
cena osnovnega vozila v EUR 14.490
cena testnega vozila v EUR 20.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.610 (*1.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
TyPag pravi:
Dosti bolj atraktiven in všečen kot kombilimuzina. Upam da ga v Turčiji bolj precizno sestavijo kot pa v Franciji kombilimuzino in karavana ki sta zelo površno narejena, vsaj kar se tiče reg in napak v laku...
(pred 3 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 5. 2018
Maj 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - audi A7
10  mednarodna premiera - volkswagen touareg
11  domača premiera - hyundai i30 N
1213
14151617  domača premiera - mercedes benz A
181920
2122  domača premiera - BMW M5 in i8 roadster
2324252627
282930  domača premiera - 4 milijoni vozil v Revozu
31  domača premiera - nissan leaf
010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 401
volkswagen polo 309
volkswagen golf 248
škoda octavia 221
renault captur 201

Podatki veljajo za april 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 26.998 novih avtov!

Anketa
Kdaj se boš prijavil na Rdeči volan?
913Sem najboljši, se ne rabim. 912V Krškem sem že dosegel najboljši čas. 911Ne bom se, ker me je strah. 910Kaj je Rdeči volan?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: monik
Obvestila
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 6 dnevi  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 2 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 2 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 2 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 2 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 6 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 6 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 7 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 7 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 8 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 8 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 9 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 9 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 9 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 10 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 10 meseci  |