Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kaj naredita oprema in barva

Mercedes-benz GLA 220 d 4Matic urban

Avtor prispevka: Anže Jereb
Zadnjič se je za menoj peljal mercedes-benz GLA in je izgledal prav siromašno. Nič zapeljivo, nič markantno, osnovna oprema pač ne zmore pokazati, kako znimivo je celota ukrivljena. Testni je pravo nasprotje tistega in dokaz, kaj naredita bogata oprema in domiselna barva.
Kaj naredita oprema in barva
Foto: Gašper Miš
19. 12. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

GLA s svojimi drznimi linijami nikakor ne bo ostal neopažen
sploh v takšni barvi je izjemno privlačen, saj lepo nadgradi obliko
paket 'urban' doda nekaj uporabnih kosov opreme in lepa 18-palčna platišča
večja dolžina v primerjavi z A se pokaže predvsem v bolj uporabnem prtljažniku
notranje okolje je moderno in pregledno, le ne dotikajte se armaturke
položaj za volanom je super, malce utesnjen in športen
za štiri potnike je še ravno dovolj prostora
motor je malce glasen, a lepo prožen in dovolj zmogljiv
preglednost nazaj je slaba, doplačajte za vzvratno kamero
7-stopenjski menjalnik je zgolj povprečen
cena ob dodajanju opreme hitro seže v nebo
deli armaturne plošče ob dotikanju škripajo
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (6 glasov)

Tokrat sem se malo bolj potopil v cene, ker so pri teh premijskih znamkah vedno precej bizarne. Vsaj 39 'jurjev' vas bo stal mercedes-benz GLA z motorjem 220d in štirikolesnim pogonom. To je štiri tisočake več od klasičnega A, s katerim sta si tehnično enaka, le da je GLA okoli 12 centimetrov daljši in nekoliko višji. Pa še bolj nastopaški in agresivneje zašiljen, seveda. Ampak, če želite, da takole izgleda, cena ne bo 39 'jurjev', temveč skoraj 52.

Lahko bi rekel, da le za nekaj tisočakov več dobite že brutalni GLA 45 AMG, ampak nima smisla. 220d je daleč najbolj zaželen motor in tudi najmočnejši dizel v ponudbi. Preizkusili smo ga že tolikokrat, da vam vse o njem lahko povem celo, če me sredi noči vržete iz postelje, zato ponavljam, da je dober, le precej glasen. Predvsem se ga sliši zunaj, notranjost je dobro zvočno izolirana in ropot v kabino prodre le pri močnejših pospeševanjih. Motor je prožen in lepo potegne že iz spodnjih vrtljajev, se pa pozna, da je pogon tokrat štirikolesni. Pospešek ni nikoli sunkovit in takšen GLA ne pospešuje tako suvereno, kot izgleda zunaj, vsaj po občutku ne. Z mesta stotico vseeno doseže v 7,7 sekunde, kar se sicer ne sliši počasno.

Manj všeč mi je menjalnik. 7-stopenjski z dvema sklopkama sicer ni slab, je pa vseeno bistveno manj hiter in natančen od novega 9-stopenjskega, ki ga Mercedes-Benz že ponuja v nekaterih svojih modelih, a ne tu. Sicer lahko izbirate med normalnim in športnim načinom prestavljanja, a v prvem menjalnik prestave prehitro 'zmeče' proti najvišji ter varčuje z gorivom, v drugem pa jih predolgo drži na mestu. In potem v normalnem načinu ob pritisku na plin potrebuje predolgo, da prestavi kakšne tri nižje in dejansko potegne, v načinu 'sport' pa je zoprn z držanjem vrtljajev previsoko in ropotom motorja.

Sam občutek na volanu je dober, GLA je zelo kompakten in vedno deluje zanesljivo, nagibanja ni veliko in položaj na cesti je čvrst. In blaženje vseeno ni posebej trdo ter neudobno, malce večja oddaljenost od tal se seveda pozna z malenkost občutnejšim pretresanjem, nikakor pa GLA ni neudoben. Pravzaprav je kot komplet vozniško zelo prijeten, ob pretiravanjih se sicer odzove s podkrmiljenjem, le malce manj agresiven vstop v zavoj pa prinese zanesljiv oprijem in ob pomoči pogona 4Matic tudi precej suvereno 'izstrelitev' iz zavoja ven.

Prenova je poskrbela, da zunaj izgleda res super, sploh v tej barvi, 'kanjonska bež' ji pravijo in stane precejšnjih 748 EUR. Saj je že prej dobro izgledal, ampak ta nova sprednja maska sedaj še bistveno bolj izstopa, bolj agresiven je še spodnji del odbijača, vse skupaj pa poskrbi za takšen robustno-eleganten izgled. Se mi zdi, da bodo opazovalci prepričani, da je avto celo dražji kot v resnici. Znotraj je manj dramatičen, nov je gumb s terenskim programom, kjer potem elektronika še posebej skrbi, da se kolesa ne vrtijo v prazno in prilagaja moč. Plastika še vedno poka, če se je dotikate, sicer manj kot pred prenovo, je pa to še vedno opazna hiba, vsaj zame. In vmesnik za pomikanje med meniji ni posebej intuitiven, spet, nič novega.

Takšen GLA stane 51.900 EUR, ker ima še kup dodatkov, pri katerih boste dejansko najprej opazili 18-palčna platišča in barvo. Je pa res, da tudi ostali doplačilni elementi povečajo splošno ugodje, čeprav niso tako izrazito opazni. Malenkosti, pač. Saj veste, pri GLA45 AMG tudi ne opazite motorja, če ravno ne odprete pokrova spredaj. Pa je njegov učinek za podobno ceno tega bistveno bolj opazen, dovolj je le močan pritisk na stopalko za plin.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz GLA 220 d 4MATIC urban
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 130 (177) od 3.600 do 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.400 do 3.400
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4424 x 1804 x 1494
medosna razdalja v mm 2699
prtljažnik v litrih 421
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1595 (495)
največja hitrost v km/h 218
pospešek 0-100 km/h v s 7,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,4/5,0
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 24.400
cena testnega vozila v EUR 39.310
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.896

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 15 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  |