Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Leteča preproga

Mercedes-benz S 400 d 4Matic L AMG line plus

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ko pri testnem avtomobilu najprej preveriš, kakšen vonj ima parfum, ki nežno boža nosnice potnikov, je jasno, da ne gre za običajen avtomobil. Niti, da je kaj narobe s testnim voznikom, le pristop je v tem primeru malo drugačen.
Leteča preproga
Foto: Anže Jereb, Gašper Miš
29. 12. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

eleganca kljub športnemu paketu v svoji najboljši izvedbi
udobje, ki si ga lahko le želite v avtomobilu
vsi sedeži so lahko polno nastavljivi za vse dimenzije vaših teles
zelo lepo oblikovana armaturna plošča z odličnimi materiali in pravo uro
obvezno izberite takšen volanski obroč, kot je v testnem
velika zaslona ponujata nešteto informacij o delovanju avtomobila
voznik si lahko izbere različne teme merilnikov in menijev
novi dizelski vrstni šestvaljni motor je pravi biser
menjalnik bi težko deloval bolj uglajeno in hitro, ko je potrebno
pri avtocestnih hitrostih boste slišali le piš vetra in nič drugega
poraba goriva je zelo zmerna glede na mere in zmogljivosti
vožnja je v programu sport+ lahko celo do neke mere dinamična
načini za samodejno vožnjo so tukaj lep primer, kako blizu smo ji že
v ovinkih bi bilo lahko še malenkost manj nagibanja karoserije
merilnik hitrosti je na zaslonu malenkost preveč pomaknjen v desno
4,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (16 glasov)
test mercedes-benz S 400 d 4Matic L AMG line plus
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

To je avto, ki predstavlja srce znamke, in avto, ki si ga vsa konkurenca postavi za zgled.

Mercedes-Benzovega eSa se pač ne moreš lotiti kot že tretje različice malega Aja na testu. To je avto, ki predstavlja srce znamke, in avto, ki si ga vsa konkurenca postavi za zgled. Dobra novica? Še vedno je najboljši med najboljšimi, čeprav mu ostali vse bližje dihajo za ovratnik.

Čeprav mi črni avti niso preveč všeč, si tega ne predstavljam v drugi barvi. Enostavno mu pristoji. Toliko elegance izžareva malo avtomobilov, zdaj pa je z manjšimi popravki in predvsem bolj izrazitimi lučmi s trojnimi pokončnimi ledicami še malo bolj markanten. Vse znamke se zdaj trudijo z nekimi športnimi paketi tudi pri prestižnih limuzinah in spet se zdi, da zna to Mercedes-Benz najbolj elegantno zapakirati. Kljub AMG line je namreč še vedno dovolj uglajen, da z nekimi vsiljivimi športnimi dodatki ne deluje patetično.

Najtežje se je takšnega testa pravilno lotiti. Kje naj sedim? Spredaj ali zadaj? Si predstavljam, da imam res toliko dela, da nimam časa voziti, sploh pa ne iskati parkirišč in podobnih neumnosti, ki jih vsak dan počnemo običajni ljudje. Ampak zakaj bi se potem Nemci toliko potrudili in naredili enega najboljših avtov na svetu?

Res ga je užitek voziti. Sicer so to druge sorte užitki; ne tisti, ko komaj čakaš naslednji ovinek na cesti, ampak enostavno sprostitev za volanom, pa če je to kratka ali dolga pot. Novi S naj bi bil sposoben najbolj avtonomne vožnje med vsemi avtomobili in kot takšen velja za testni zajček, ker bodo tehnologijo potem dobili še ostali manjši mercedesi. Torej, sam zna prilagajati hitrost, kar sicer ni nič novega, če ne bi tudi sam zaviral pred krožišči in ovinki. Podatke ima v navigaciji in bere znake, v praksi pa preseneti z učinkovitostjo, čeprav priznam, da me takšna vožnja še vedno večinoma dela nestrpnega, ker ves čas potem čakam, kje bo naredil napako, ali kaj bi jaz naredil bolje. S se odreže odlično, če so zavoji zmerni in promet normalen; na poti od Črnega Kala do Bernardina na primer nisem niti enkrat zaviral ali pospešil, le volanskega obroča se je potrebno ves čas dotikati, da elektronika ve, da niste zaspali. Včasih so senzorji celo preveč občutljivi na nekatere črte, ampak zaradi varnosti je tukaj bolje, da so preveč kot premalo.

Veliko besed o notranjosti ni potrebno izgubljati. Kot lahko sami vidite na posnetkih, je oblikovanje zelo prijetno, materiali so izbrani, mehki, kvalitetni na otip, malo je tanke plastike, barvne kombinacije so premišljene in volan je fantastičen. Tako za pogledati kot držati. Sedi se vrhunsko in če je koga, ki ima malo ožja ramena, strah, da bo plaval na širokih foteljih spredaj, ni panike. V ovinkih se napihuje bočna opora in tudi mala telesca drži na pravem mestu v sedežu. Navduši tudi masaža, sploh tista z ogrevanjem sedeža je v mrzlih zimskih dneh nadvse prijetna. Še najmanj so me prepričali digitalni merilniki. Nikakor z vidika uporabnosti, ker so dovolj pregledni in si lahko tudi izberete svojo temo, če vam privzeta ni všeč, le nekako se za moj okus ne podajo tako prijetni in elegantni armaturni plošči, na kateri je prava analogna ura. Ko med vzpenjanjem opazuješ pravo iglo, ki prikazuje, kako narašča hitrost, je to pač poseben občutek, ki ga neka računalniška animacija ne more pričarati, čeprav je potrebno upoštevati, da je S pač tehnološki zastavonoša, zato so novosti na mestu. Malo manj je na mestu le sredinski merilnik, ki je zamaknjen rahlo desno, če ga gledate z voznikovega sedeža skozi volanski obroč. Vem, neumne malenkosti, ampak ravno te potem ustvarjajo tako dober avtomobil, kot S v resnici je.

Ogromno prostora je pri podaljšani različici, sedež je nadvse udoben in odlično nastavljiv, skriva celo isofix.

Zgolj zaradi službene dolžnosti sem se usedel tudi zadaj in ... ja, pač, ni kaj zapisati, česar ne bi pričakovali. Ogromno prostora je pri podaljšani različici, sedež je nadvse udoben in odlično nastavljiv, skriva celo isofix, ki je lepo pokrit s posebno blazinico, ko ga ne uporabljate. Vseeno pa sem razmišljal, da bi, če bi imel res veliko denarja, verjetno najel šoferja samo zato, da bi ga potem sam vozil okoli in zadovoljno kimal, ko ne bi mogel prehvaliti udobja.

S ne skriva svoje velikosti. Niti mase. Se kar lepo čuti, za kako velik avto gre, kar pa še ne pomeni, da ne more biti hiter. Sicer je servo malo premehak za res dober občutek in karoserija se kar lepo nagiba, če pretiravate v ovinkih, se pa značaj avtomobila občutno spremeni, ko prestavite v program sport+. Ampak če bi bilo kakorkoli drugače, ne bi bil zadovoljen. Blaženje v načinu comfort deluje tako lepo, da se mi zdijo potem vsi ostali, resda tudi 10-krat cenejši, avtomobili potem kot drvarnice. Ves čas nekaj trese in ropota, tukaj pa samo lepo in skoraj v tišini jadra po cesti. Tudi če je ta slaba in čeprav modeli s štirikolesnim pogonom 4Matic sploh nimajo sistema Magic Body Control, ki s pomočjo kamer ceste gladi še bolje.

Še en biser je motor. Pazite to, zdaj je dizelski šestvaljnik vrstni! Razvili so čisto nov motor, da bi bil še tišji in še bolj miren in ... seveda, uspelo jim je. Redko me navdušijo dizli, no, ta me je, tri litre ima in 250 kW, kar je 340 'konjev', sploh pa kar 700 Nm navora od že 1.200 vrtljajev. Slišali ga boste samo ob vžigu in pospeševanju, sicer pa je krasno tih in zmogljiv, tudi pospešek tega eSa je samo 5,2 sekunde do 100. Odlično se dopolnjujeta z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki ima tako dolga prestavna razmerja v višjih prestavah, da sem vedno kar dvakrat pogledal, če motor res deluje s samo 1.400 vrtljaji. In če bi moral priporočiti kakšno kombinacijo, pa ostalih še vozil nisem, bi bil verjetno tale S 400 d kar prava izbira. Verjetno vas bosta navdušila tudi zelo zmerna poraba (na testu 8,6 litra na 100 km) in velik doseg s polno posodo za gorivo, čeprav je ta strošek ob ceni avtomobila zanemarljiv.

Poznavalcev ne bo presenetila. Testni stane preko 170 tisoč evrov, ker ima za 55 tisoč evrov samo dodatne opreme, ampak kdor ima, bo dal. Ve, zakaj. Prava zvezda na nosu je zasluženo sinonim za perfekcijo in S tudi z zadnjo generacijo še vedno zasluženo vodi razred velikih limuzin.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz S 400 d 4MATIC L AMG line plus
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2925
moč v kW (KM) pri vrt./min 250 (340) od 3.600 do 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 700 od 1.200 do 3.200
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5271 x 1905 x 1496
medosna razdalja v mm 3165
prtljažnik v litrih 510
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2075 (725)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,3/5,1/5,9
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR 105.350
cena testnega vozila v EUR 114.860
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 170.482

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 4 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 2 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |