{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Primabalerina

Alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super

Avtor prispevka: Anže Jereb
V lastnem koncernu je Fiat z novim 124 ustrelil mimo, po drugi strani pa je Alfa Romeo z naslednico giulie zadela v polno. V drugem primeru so namreč delo opravili resno, v prvem pa sploh ne.
Primabalerina
Foto: Gašper Miš
4. 1. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanjost je perfektna kombinacija športnosti in elegance
celo povsem običajna z nekaj dodatki izgleda skoraj kot brutalni quadrifoglio
notranjost je minimalistična, vse je podrejeno voznikovemu užitku
položaj za volanom je brezhiben, sedeža vrhunska
občutek na volanu je lahkoten, a vedno zelo informativen
v zavojih giulia pleše kot primabalerina, prava poezija
rokovanje z odličnim ročnim menjalnikom je prijetno, ker je odličen
dizelski agregat z okoli 130 kW moči je lahko dokaj varčen …
… a je preglasen in sploh ne paše karakterju vozila
črna notranjost deluje preveč monotono
sistema ESP ni mogoče izključiti
kakovost še vedno ni ena od vrlin avtomobila
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (24 glasov)
test alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Da bo jasno, fiat 124 je vozniško krasen avtomobilček, govorim o novem, seveda, a pravzaprav ni fiat. Je le v drugo obleko postavljena mazda MX-5 in 124-ico celo izdelujejo na Japonskem. Španovija morda niti ne bi bilo tako moteča, če bi imel fiat kakšno novo oznako, z vpletanjem nostalgije pa stvari postanejo bolj resne in zamere so hitro večje. Alfa romeo giulia je po drugi strani nova od glave do peta in plod lastnega razvoja. A tudi to ne bi štelo veliko, če ne bi bila odlična. Saj veste, kadar avtomobil pri kupcih želi igrati na noto nostalgije, napake še bistveno bolj pridejo do pomena. Zato je morala biti nova giulia odlična in takšna tudi je.

Ob prevzemu sem stal točno ob tej na fotografijah, prepričan, da ni tista, ki jo dvigam, ampak tahuda z več kot petsto 'konjički'.

Ob prevzemu sem stal točno ob tej na fotografijah, prepričan, da ni tista, ki jo dvigam, ampak tahuda z več kot petsto 'konjički'. Še hecal sem se z gospodom, ki mi je dal ključ, da lahko še enkrat vzamem brutalno izvedenko, ker mi je bila zelo všeč. Tisto smo imeli namreč v uredništvu na testu le nekaj dni prej. Mislim, da mi je trikrat rekel, da sem prišel po točno tole, preden sem dojel, da je res prava in je pod njenim pokrovom dizelski agregat. Izgleda skoraj enako kot brutalni quadrifoglio, kar je v bistvu lahko samo dobro.

Če vprašate mene, res zasije šele v rdeči, vendar pa tudi takšen z vsemi drobnimi dodatki deluje hudo mikavno.

Zunaj je ta avtomobil zelo opazen, pa čeprav je bil tokratni v beli barvi. Če vprašate mene, res zasije šele v rdeči, vendar pa tudi takšen z vsemi drobnimi dodatki deluje hudo mikavno. Zgolj reže na pokrovu motorja manjkajo, pa bi bila zunanjost praktično identična najzmogljivejši izvedenki. Tista ima še kakšen spojler več in malce bolj je pritisnjena ob tla, ampak razlike niso takoj opazne. Imam pa tokrat nekaj pomislekov znotraj.

Razumem, da so s črnino želeli poudariti športnost, ampak je vseeno preveč elementov črnih in se potem linije kar izgubijo. Črni so sedeži in praktično celotna armaturna plošča, črn je rob zaslona in črn je volan pa prestavna ročica, merilniki in stikala. Še okrasni elementi so v zelo temno sivi barvi. V malce bolj živahnih barvah bi takoj rekel, da je elegantna tudi znotraj, takšna pa se mi zdi preveč monotona. Takoj sicer lahko pohvalim, da je stikal malo in je vse skupaj minimalistično, vmesnik zaslona je eden najpreprostejših, kar je nadvse prijetno. Ni pa tistega žara posebnosti. V brutalnem quadrifoglio mi je bolj vseeno, ker imam dovolj dela z vsem ostalim, tukaj pa mi nekaj drame vseeno manjka. Notranjost lexusa IS je pravo nasprotje in za vsak dan se mi zdi tista bolj zanimiva, ker vedno znova poskrbi za več razburjenja.

Kot rečeno pa minimalizem razumem in ga spoštujem, ker je bistvo te alfe drugje. Vozniško je nedvomno med najbolj suverenimi, ne le po sami legi, ki je vrhunska, ampak tudi v igrivosti. In to je še bolj pomembno, ker ima voznik ves čas občutek, da je del avtomobila, da je slednji lahek in okreten, da zmore ogromno in nikoli ni zahrbten. Karoserija in podvozje sta neverjetno usklajena, lahkotnost v vožnji je vrhunska. Giulia je nedvomno ena najbolj vozniško uživaških limuzin tega segmenta, že sam položaj za volanom je odličen, ročni menjalnik je super, s kratkimi in dovolj natančnimi hodi, vse skupaj je prava poezija. Čista petica.

No, v bistvu štirica, ker ne razumem, zakaj ne morem izklopiti sistema ESP. Mi je jasno, da ga imam zaradi varnosti, ampak zakaj mi potem ponudijo super vodljivo limuzino z zadnjim pogonom, če mi ne pustijo niti malo občasne zabave? Potem lahko naredijo kočijo s slabo lego in me niti ne bo mikalo. In sedeže lahko dajo slabše, ne pa takšnih, kot so tukaj, ki moj hrbet lepo objamejo, ne preveč in ne premalo. Tole s sistemom ESP je v moji knjigi kar velika zamera, verjamem pa, da v vaši ne bo.

V bistvu mi tudi motor ni všeč, ker je preglasen. Saj še kar dobro potegne, čeprav bi mu prisodil kakšnih 30 'konjičkov' manj, popije okoli 6,5 litra na 100 km, kar je tudi v redu, ampak zvok pa ubije vsa čustva, ki jih ostali sklopi avtomobila poskušajo obuditi. Vem, poraba se vam zdi pomembna, ampak dvolitrski turbobencinar z 200 'konjički' bi bil bistveno boljša izbira. Če že kupujete avtomobil, ki kar poka od čustev, je to pomembno.

Prostornost je v tem segmentu itak postranskega pomena, zato povem le, da se zadaj sedi dokaj dobro, ne pa posebej razkošno, za prevoze poslovnežev so skratka boljše alternative. Giulio izberite predvsem tisti, ki v vožnji neizmerno uživate. To področje namreč obvlada. In pri kakovosti malo zamižite, ker zna odpasti kakšen gumb, tokrat je odpovedalo stikalo za brezključno odklepanje, kakšen čriček se bo prikradel tudi v kabino. Pač, alfa, kot jo poznamo, in alfa, ki ji praktično vse napake odpustimo, ko speljemo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki alfa romeo giulia 2.2 JTDm 180 super
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 380 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4643 x 1860 x 1436
medosna razdalja v mm 2820
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1449 (491)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 7,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/3,5/4,2
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 34.490 (*4.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 40.790 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 54.780 (*2.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 urami  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 7 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  |