Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Polpretekla zgodovina

Citroën C-elysee BlueHDi 100 BVM shine

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kaj je pri nas še bolj redko kot poceni klasične limuzine? Verjetno je še tartufov več. Citroën C-elysée je pripeljal na naš test kot neke vrste eksotika, zato smo se ga z zanimanjem lotili.
Polpretekla zgodovina
Foto: Gašper Miš
8. 1. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

eden redkih predstavnikov za ljubitelje klasičnih limuzin
cena je glede na udobje in dizelski motor še kar ugodna
prtljažnik požre zelo veliko prtljage
v kabini je še kar prostorno za štiri odrasle
motor je dovolj zmogljiv in zelo varčen
klasična limuzinska oblika pomeni slabo uporaben prtljažnik
pokrov prtljažnika se odpira le s ključem ali gumbom v kabini
podvozje je slabo uglašeno, preveč je nagibanja
občutek na volanu je slab
volanski obroč ni nastavljiv po globini
menjalnik se zatika in ne mara hitrih menjav
osrednji zaslon je postavljen prenizko na armaturni plošči
pri večjih hitrostih je očitna slaba zvočna izolacija
isofix je na zadnji klopi zelo težko dostopen
2,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.3 (11 glasov)
test citroën C-elysee BlueHDi 100 BVM shine
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kljub temu da gre za poceni limuzino, testni s ceno 16.900 evrov sploh ni tako poceni. Če hočete klasično oblikovan avto, potem težko dobite cenejšega z dizelskim motorjem, ampak je na trgu veliko boljših avtov, ki so pač bolj praktično oblikovani, res pa ne po okusu tistih, ki so jim prisekani zadki enostavno grdi, in teh še vedno ni malo. C-elysee je bil nedavno rahlo prenovljen, kar boste poznavalci opazili pri lučeh in maski, in če ga opazujete samo od spredaj, izgleda prav spodobno v takšni konfiguraciji z nekaj več kroma. Zadki poceni limuzin nikoli niso bili simbol estetike, zato ga boste verjetno vedno raje parkirali tako, da ga bodo sosedje gledali od spredaj.

Sicer je prtljažnik zelo prostoren, več kot 500 litrov pogoltne, ampak ima vodila, ki odžirajo prostor prtljagi.

Tudi zato, da ne bodo videli, kako nepraktičen prtljažnik ima, če vozite karkoli drugega kot športne torbe. Sicer je zelo prostoren, več kot 500 litrov pogoltne, ampak ima vodila, ki odžirajo prostor prtljagi. Ko zaprete gol pokrov, pa zelo nazorno slišite, kje so varčevali, ker vsakič tako 'plehnato' zaropota, da za trenutek pomislite, kaj ste spet razbili. Tudi odpirate ga lahko samo s ključem ali gumbom v kabini.

Družine bo zelo jezilo, da je isofix na zadnji klopi tako težko dostopen. Preden sem pravilno namestil otroški sedež, sem se pošteno namučil, je pa res, da ga bo večina notri namestila in potem pustila tisto leto ali dve pri miru. Za družinsko rabo ne bodo niti svetli sedeži, ki so sicer lepi na pogled, umažejo se pa takoj, ampak to je pač stvar izbire posameznika. Prostora ni malo, vseeno je C-elysée 4,42 metra dolg avtomobil, tako da se nekaj ljudi z lahkoto zapelje na daljšo pot, bodo pa morali precej glasno govoriti med vožnjo, ker je zvočna izolacija slaba. Pri avtocestnih hitrostih je znotraj že precej glasno, kar je sicer pričakovano zaradi varčevanja pri materialih, po drugi pa škoda, ker se ravno na takšnih vožnjah tovrsten avtomobil daleč najbolje obnese.

Kot voznika me moti, da volanski obroč ni nastavljiv po globini in je malenkost preveč stran.

Kot voznika me moti, da volanski obroč ni nastavljiv po globini in je malenkost preveč stran. Da na klimatski napravi ni temperature, se hitro navadiš in je vseeno, manj mi je všeč, da je glavni zaslon nameščen dokaj nizko v primerjavi s sodobnimi avtomobili in je potem treba pogled kar precej umikati s ceste. Tudi potovalni računalnik je viden samo na tem zaslonu, nič med merilniki.

Odlično se obnese dizelski motor BlueHDi 100, kar pomeni, da ima 100 'konjev', bolj natančno, 73 kilovatov, in je z naskokom najboljša komponenta v C-elysée. Dovolj je zmogljiv, sicer v tem primeru glasen, ker so varčevali pri zvočni izolaciji, ampak poraba je tista, ki navduši. Z večinoma avtocestno vožnjo smo imeli povprečje pod šest litrov, kar je super, na običajnih odprtih cestah celo pod pet. Rad bi še šesto prestavo v menjalniku, ampak tako pač je. Menjalnik sam je bolj počasne sorte, ročica ni preveč natančna, včasih se zatika v tretjo prestavo, še manj pa prepriča podvozje, kar boste čutili na kakšnih avtocestnih luknjah, ko se kar celoten avto sumljivo strese. V ovinkih si boste poleg manj nagibanja in izrazitega podkrmiljenja želeli tudi več občutka na volanu, kar je še en dokaz, da je tovrstna limuzina namenjena res najmanj zahtevnim voznikom, ki si želijo predvsem udobje.

Ja, Citroën ima v ponudbi še bistveno boljše avtomobile in če niste ravno taksist, ki potrebuje razmeroma ugoden avto z velikim ločenim prtljažnikom, raje izberite kaj drugega. Za ta denar dobite že berlingo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C-elysée BlueHDi 100 BVM shine
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 73 (99) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 254 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4427 x 1748 x 1466
medosna razdalja v mm 2652
prtljažnik v litrih 506
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1090 (495)
največja hitrost v km/h 183
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,6/3,3/3,8
poraba na testu v l/100 km 5,6
cena osnovnega vozila v EUR 10.310
cena testnega vozila v EUR 15.140
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 16.900

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 15 urami  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 3 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 3 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |