Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Indiana Jones s kravato

Nissan navara NP300 DC 2.3 dCi 4x4 tekna premium avtomatik

Avtor prispevka: Anže Jereb
Le obisk pralnice bo potreben pa se bo navara iz blatnega, robustnega in zmogljivega stroja prelevila v nastopaško in celo dokaj elegantno vozilo, s katerim boste brez sramu parkirali pred ljubljansko Dramo.
Indiana Jones s kravato
Foto: Anže Jereb
10. 1. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanjost je med bolj uglajenimi in nastopaškimi
motor je za tip vozila precej uglajen in zmogljiv
poraba je za tip vozila pohvalno majhna
na lepih podlagah je navara med udobnejšimi poltovornjaki
rolo lepo zaščiti in zavaruje vsebino tovornega dela
na terenu se vam bo smejalo, premagovanje ovir je mala malica
samodejni menjalnik je najbolje 'zapravljenih' 1.600 evrov
menjave prestav so dovolj hitre, pri speljevanju pa ne 'cuka'
navara ponuja 5 let garancije
notranjost deluje malce preživeto, stanje izboljša zaslon na dotik
keson ne ponuja nobenih zank za pritrjevanje tovora
tovor na evropaleti ne bo šel na keson, če boste imeli nameščen rolo
kljub vijačnim vzmetem ni najbolj udoben poltovornjak na trgu
dvignjena robova pokrova motorja zmanjšujeta preglednost
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (13 glasov)
test nissan navara NP300 DC 2.3 dCi 4x4 tekna premium avtomatik
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Mejo med klasičnimi avtomobili in poltovornjaki navara briše tudi z novo zasnovo podvozja in vijačnimi vzmetmi.

Seveda navare ne primerjam s kakšno elegantno limuzino, je pa s precej nastopaško in markantno masko ter v privlačni barvi dovolj elegantna, da vam ne bo nerodno, ko boste iz nje stopili s kravato okoli vratu. Mejo med klasičnimi avtomobili in poltovornjaki navara briše tudi z novo zasnovo podvozja in listnate vzmeti, ki so sestavni del vseh ostalih poltovornjakov, zamenjuje s klasičnimi vijačnimi.

Že lansko leto smo v prvem testu zapisali, da je med udobnejšimi poltovornjaki, a posebnih čudežev ne pričakujte. Podvozje je sicer precej uglajeno in dokler je podlaga lepa, lepo blaži cestne anomalije ter potnikom prizanaša s tresljaji. Tudi na slabih podlagah ostaja med udobnejšimi, vseeno pa zasnova podvozja ne ponudi posebne razlike v primerjavi z ostalimi tekmeci, volkswagen amarok je kljub listnatim vzetem še vedno enako udoben, blizu je tudi Toyotin hilux. Saj je logično, poltovornjaki so v osnovi še vedno delovne mule, ki morajo na svojih plečih nositi tono tovora ali celo več, zato morajo biti vzmeti pač čvrste, kakršnekoli so že. Je pa udobje vseeno pomembna postavka celo pri takšnih vozilih, ker večina lastnikov pick-up danes kupi predvsem kot rekreacijsko vozilo, ne pa kot delovni stroj. Če želite, da se žena naokoli vozi z vsaj določeno mero udobja, potem naj bo navara v ožjem izboru.

Pri naših testih vedno poudarjamo, da ob nakupu pick-upa izberite še samodejni menjalnik, še posebej, če se boste z vozilom večkrat znašli na kakšnem zahtevnejšem terenu. Pozabite na mučenje sklopke, ko boste rinili v hudo klančino in bo vaša hitrost ravno na meji speljevanja in vožnje. S samodejnim menjalnikom gre občutno lažje. Tudi sicer je ta menjalnik s sedmimi prestavami super, zato ga lahko dvojno priporočim.

Pri speljevanju posebej ne cuka, kar sploh ni tako samoumevno, med samo vožnjo pa potem večino časa ustrezno izbira prestave, zmede ga le bliskovit močnejši pritisk na plin, ko potrebuje dolgo, da pretakne dve ali tri prestave nižje in pospeši. Na avtocesti se mi je včasih zazdelo, da pušča motorne vrtljaje previsoko in zadržuje določeno prestavo, zato sem prestavil v višjo kar sam. Pod črto je skratka dober in vožnjo zlahka naredi prijetnejšo, zato je tole najbolj smotrno 'zapravljenih' 1.600 evrov, ko boste kupovali navaro.

Tudi motor lahko še enkrat pohvalim, je eden bolj prijetnih med tekmeci. S 140 kW moči je dovolj zmogljiv, dokaj uglajeno brbota in vedno zlahka zadovolji želje voznikove desne noge. Celo poraba goriva je med najmanjšimi, že prejšnjič navara ni bila posebej 'žejna' in tudi tokrat se je povprečno zadovoljila z devetimi litri na sto prevoženih kilometrov

Kje so torej najbolj šibke točke vozila? Če zunaj res dobro izgleda, zlasti v takšni barvi, pa ima napihnjen pokrov motorja tudi hibo, zaradi stranskih izboklin namreč poslabša preglednost naprej. Predvsem pa znotraj navara ne ponudi takšne mere elegance, kot jo znajo nekateri drugi. Trši materiali niti ne motijo toliko, ker gre v osnovi pač za robusten stroj, predvsem oblika in notranja razporeditev stikal ne delujeta posebej moderno, zaslon na dotik sicer razbije monotonost, a je funkcijsko med slabšimi v segmentu.

Pikolovski seveda moram biti, ker takšna navara stane 45.802 EUR, kar ni malo.

Pikolovski seveda moram biti, ker takšna navara stane 41.500 EUR, kar ni malo. Ob tem ponudi še z rolojem zaprt keson, kar je seveda super, a slednji zavzame toliko prostora, da evropalete z višjim tovorom na keson ne boste več uspeli postaviti. Če vam je to pomembno … In tudi kakšna zanka ob strani ali pa na dnu bi bila dobrodošla, ni niti ene.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan navara NP300 DC 2.3 dCi 4x4 tekna premium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2298
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 450 od 1.500 do 2.500
menjalnik samodejni, semdemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5300 x 1850 x 1810
medosna razdalja v mm 3150
mere tovornega prostora (dolžina x širina x višina) v mm 1578 x 1560 x 474
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2006 (1029)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,7/5,9/6,9
poraba na testu v l/100 km 10,1
cena osnovnega vozila v EUR 26.050
cena testnega vozila v EUR 40.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 41.500

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |